gnurfen Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 spelar på Eurobet för att cleara en bonus, verkar dock omöjligt. jag har ungefär 50 dollar, och fienden har lite mer, runt 65 dollar. i alla fall har jag spelat tight, min motspelare i denna hand har spelat löst. Jag sitter först, brukar inte spela där, men får för mig att höja till 1.50 med KQo. En person synar, han sitter i mellanpositio. Edit: det är fullring, och nio personer vid bordet flopp 3 9 Q alla klöver (jag har klöver kung) (pot 3.75) jag bettar 2 fi synar turn 3 jag bettar 5 fi höjer till 10. Jag vljer att syna river 4 i klöver, fyrfärg alltås, jag har näst högsta färgen, men par på bordet. vad göra? Citera
Swalling Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Eller check-syna, han kanske har en färdig kåk. Citera
Zealous Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Beta 15 och syna omslag? Känns att enbart en bättre han gör ett omslag här. Skulle verkligen ett set eller en J hög flush göra det? Njaeee.... Kåk eller A hög färg är enda händerna jag ser som gör omslag här. Hade det varit limit hade en bet/fold varit i ordning men här så är en check/call mkt bättre på ett resonligt bet ifrån honom. Citera
Recommended Posts