fredyr Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 I SuperSystem finns ju det med i Lowball-kapitlet, och det verkar lite småkul, men det enda jag hittat online är i variationen triple-draw. Det jag menar är alltså bara med ett byte. Citera
badtorsker Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 http://aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,786123,00.html Som ni ser (om ni läser artikeln) så har dom Kansas City Lowball,sen om det är några som spelar är ju en annan sak Citera
fredyr Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2006 Ja, där ser man Tack för infon! Citera
badtorsker Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Ja, där ser man Tack för infon! yw yw Citera
Supra Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Hmm, jag trodde att de bara hade 2-7 turneringar en gång i veckan. Om det finns cashbord igångg måste jag nog hoppa in och slaska på direkten. Citera
Supra Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Nu sitter jag och väntar på motståndare på DC eller KC Lowball på Gamesgrid. Ni får gärna hålla mig sällskap och ta emot lite donationer. Citera
Phalen Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Nu sitter jag och väntar på motståndare på DC eller KC Lowball på Gamesgrid.Ni får gärna hålla mig sällskap och ta emot lite donationer. man kan ha väldigt roligt som 2-7-fantast. detta utspelade sig nyss i chatten vid mitt bord (det är jag som är shakuni1): Chat only in English, please! Shakuni1: well, this is fun. Shakuni1: yes, isnt it? Shakuni1: so, where are you from, then? Shakuni1: same place as you, stupid. Shakuni1: oh, come on, be civil. Shakuni1: ok, sorry. Shakuni1: its ok. apology accepted. Shakuni1: strange that noone else wants to play. were having so much fun in the chat. Shakuni1: i know. maybe its the game that bothers people. Shakuni1: do you reckon? Shakuni1: yep. Shakuni1: perhaps its this thing about having the worst possible hand that is perceived as annoyng by some. Shakuni1: maybe, but that seems to be the only thing im really good at. Shakuni1: same here, mate. Citera
personalities Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Det finns ju bara 2-7 Triple Draw på Gamersgrid.com. Antar att No-Limit 2-7 inte finns att spela online... Citera
Travbana Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 2-7 triple draw är sååå lamt, Kansas Citylowball är det enda ! Citera
mgps Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 2-7 triple draw är sååå lamt, Kansas Citylowball är det enda ! triple draw är gött för folk är så kassa på det så det är helt sjukt. tyvärr är cashgamesen helt döda. finns väl på ultimate bet iofs. Citera
Travbana Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 2-7 triple draw är sååå lamt, Kansas Citylowball är det enda ! triple draw är gött för folk är så kassa på det så det är helt sjukt. tyvärr är cashgamesen helt döda. finns väl på ultimate bet iofs. Word ! Ner med Holdem och fram med dom "udda" spelen ! Citera
Recommended Posts