Allin BS Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 "det finns ju både turn o river" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Barny Boatman hade en kul tröja i Showdown London. "Got Tilt?" (Hendom Mob har ju precis signat för Full Tilt-sajten ) Mats, Bobo och Barny med tjöjan Jag tyckte att det stod "Got titts" och tyckte att det var ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerFreddie Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Mitt bidrag kommer från ett WSOP-circut-program jag kollade igår, med den ulitmata kommentaren från Phil Hellmuth Jr, dena sympatiska och lågmälda medmänniska: If there weren't luck involved, I guess I'd win everything Mvh PokerFreddie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 24 Maj , 2006 Rapport Share Postad 24 Maj , 2006 "surt, sa fisken" funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts