Gå till innehåll

Wiznakh 12tablar SNGs (24-60$)


Wiznakh

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har haft en ÄNNU sjukare dag än igår, har plussat sjukt mycket, ca 700$ och har itne spelat alls mycket.

 

Började med en session på typ 16st 24$, träffade fan allting och plussade 450$. Kändes helt sjukt. Kom på att jag behöver lite pengar IRL, så vi cashade ut 1000$ av vinsterna, dvs 600$ till mig och 400$ till DaPine.

 

Efter det så lirade jag en session till, och plussade 250$ till. Lirat två dar, hittat rushen, cashat ut 1000$ och BR är ungefär där den var för två dagar sen. Så det ska vara :)

 

 

Idag:

 

Antal sngs: 30

ROI: 87.8%

ITM: 56.7%

Resultat: +685.20 (plus bonusar)

 

 

TOT:

 

Antal sngs: 199

ROI: 25.2%

ITM: 42.2%

Resultat: 1200$

 

 

BR:

Fulltilt: 1062$

Stars: 499$

Neteller: 170$

 

Totalt: 1731$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ska ta tag i dagboken igen snart, har haft en jobbig vecka på jobbet med mycket att göra så har inte riktigt blivit tid. Har småplussat hela veckan och BR ser bra ut, men känner att jag måste ha ett mål att jobba för så jag ska tänka ut något i helgen och göra en restart på måndag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag ta tag i det här :)

 

Har spelat en hel del, med riktig riktigt bra resultat. Är plus ca 2k$ sen jag senast skrev några resultat i dagboken, och fortsätter att grinda på bra. På 300 sngs har jag en ROI på 32.4% på 24-60$ sngs. Helt sjuk rush, får väl backlash snart.

 

Stejknigen med DaPine finns kvar, jag tar 60% han tar 40%. Några förluster blir det inte, men om det blir det så står han för allt. Jag skulle kunna splitta stejkningen och lira själv, men det fungerar alltid bättre för mig när jag är stejkad av någon anledning. Dessutom har jag ingen press på mig eftersom jag inte kan förlora något, bara vinna. Ska i alla fall bygga riktigt ordenltlig BR innan jag splittar.

 

Vi har cashat ut 2000$av profiten, men jag har fortfarande en riktigt stabil bankrulle.

 

Dags för lite nya mål!

 

1. Skriva i dagboken så fort jag lirat... har varit dålig på det.

2. Spela minst 100 sngs i veckan. Kan lira mer tror jag, men får börja lågt som minimimål.

3. Bygga en egen BR. Spela stejkat tills jag har minst 2000$ egna dollar. Dessutom flyttar jag och sånt, kanske måste casha ut lite till redan innan jag splittar så kan ta ett tag.

4. Spela ihop så jag kan ta körkort och köpa ny laptop. Det behöver jag :)

 

BR:

Fulltilt 1836$

Stars 499$

Purplelounge 82$

Totalt: 2417$

Grundplåten var 1100$ som DaPine ska ha tillbaka när vi splittar.

 

Vinsten är alltså just nu: 1317$

 

Egen BR (60% av vinsterna): 790$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nästan en timme om dagen, Dapajne. Är inte det ofantligt mycket? ;) Och dessutom skrev han ovan att han ska ta körkort....tror vi på det? Då ligger den tråkiga, slitna och värdelösa klyschan 'att hålla sig borta från vägarna' fantastiskt nära till hands.

 

Lycka till Wisnakh!

 

Förresten... IFK spöade Häcken med 4-1 - inte alls tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nästan en timme om dagen, Dapajne. Är inte det ofantligt mycket? ;) Och dessutom skrev han ovan att han ska ta körkort....tror vi på det? Då ligger den tråkiga, slitna och värdelösa klyschan 'att hålla sig borta från vägarna' fantastiskt nära till hands.

 

Lycka till Wisnakh!

 

Förresten... IFK spöade Häcken med 4-1 - inte alls tråkigt.

 

Varför i helvete skulle jag bry mig om häcken? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en omgång bara idag, hade mycket att göra annars så blev inte så mycket. Spelade inte på topp, men plussade ändå. Spelade jämnt antal 24, 36 och 60 tror jag. 12 tablade.

 

Idag:

 

Antal sngs: 15

ROI: 18.6%

ITM: 47.6%

Resultat: 107$

 

 

TOT:

 

Antal sngs: 337

ROI: 31.5%

ITM: 43.9%

Resultat: 2980$

 

 

BR: 2544$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt att göra i helgen, så har inte lirat på några dagar. Idag blev det en del lir :) Rushen fortsätter :)

 

Idag:

 

Antal sngs:30

ROI: 30.8%

ITM: 36.7%

Resultat: 320$

 

 

TOT:

 

Antal sngs: 367

ROI: 31.4%

ITM:43.3%

Resultat: 3300$

 

BR: ca 2900$, orkar inte räkna exakt, har det spritt på sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

argh. Lirade bara en omgång idag, och den såg ut att ge multijätteplus då jag hade skitbra läge i stort sett alla sngsen. Men tyckte det var bra ide att komma 3a och X i massa turneringar istället för att vinna, så sämsta resultatet på länge ;)

 

Idag:

 

Antal sngs:15

ROI: 2.0%

ITM: 53.3

Resultat: 11$

 

TOT:

 

Antal sngs: 367

ROI: 29.7%

ITM:43.7%

Resultat: 3288$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...