Gå till innehåll

Wiznakh 12tablar SNGs (24-60$)


Wiznakh

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Avslutade dagen med en minisession på hollywoodpoker. Skulle lira ett tag tänkte jag, men var för trött kände jag efter en stund så jag stängde av. Plus minus noll efter att ha tagit en fin hand i början och sen inte spelat bra alls.

Riktigt bra dag totalt dock! :)

Efter jag har klarat de bonusar jag håller på med ska jag sluta med stejkningen av DaPine bestämde vi igår, så ska räkna lite.

 

BR Status:

 

Neteller: 120$

Hollywoodpoker: 350$

Winning365: 953€ = ca 1200$

 

Bonusar:

Hollywoodpoker: 200$ 600 player points kvar.

Winning365: Har någon 30% bonus där jag får 10€ för varje 100VIP. Har 270 VIP just nu, kommer maxa bonusen som betalas ut efter 30 dagar, satte bara in ca 150€, så kommer få 45€ = 58 $ ca i bonus där.

 

Totalt, om jag klarar bonusarna och spelar plus minus noll = 1938$.

Då ska DaPine ha 250$ som han gav mig från början, plus 50% av resten. Känns grymt brutalt att ge bort mer än 5000 SEK i profit, men så var reglerna.

 

Min egna BR då: ca 850$.

En riktigt hyfsad rulle att starta upp på. Behöver inte gå ner i nivå så länge jag spelar stabilt och kan då dubbla mina vinster. Sweet. Blir lite drygt att jag inte är stejkad eftersom det har funkat som antitilt, tiltade jag fick jag betala alla förluster osv, nu är det upp till mig att inte tilta. Men det ordnar sig nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En hand från nattens session, spelar jag helt galet här?

 

Hand History:

View Previous | Next hand for this table.

 

Texas Hold'em $0.50-$0.50 NL (Real Money), #738,987,052

Table Worms, 19 Jul 2006 9:31 PM ET

Seat 3: Fishnakh ($90.50 in chips)

Seat 5: stevostacks- ($31.55 in chips)

Seat 6: brokedikdog8 ($50.70 in chips)

Seat 7: laxgoll25 ($43.80 in chips)

Seat 9: 4ofAAAAkind ($9.90 in chips)

ANTES/BLINDS

4ofAAAAkind posts blind ($0.25), Fishnakh posts blind ($0.50).

 

Fishnakh gets [ 10H,10D ]

 

PRE-FLOP

stevostacks- bets $3, brokedikdog8 folds, laxgoll25 folds, 4ofAAAAkind folds, Fishnakh bets $10, stevostacks- calls $7.50.

 

FLOP [board cards KC,9C,KS ]

Fishnakh bets $25, stevostacks- calls $21.05 and is all-in.

 

TURN [board cards KC,9C,KS,JS ]

 

 

RIVER [board cards KC,9C,KS,JS,7S ]

 

SHOWDOWN

Fishnakh shows [ 10H,10D ]

stevostacks- mucks cards [ AC,7C ]

Fishnakh wins $3.95, Fishnakh wins $62.35.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en smula knäckt, tappade en skitfin plussession, låg plus 70 $, på två idiotnder på slutet.. Hittar inte HHs, hollywoods system är helt weird tycker jag.

 

Första handen hade jag hur som helst A J på knappen, höjer upp till 2.50, (0.25, 0.50 spelar jag). SB synar, BB trycker allin, 7$ över.. vet inte varför men jag synar iaf. SB synar också. SB har ca 50$, jag har 120$. flopp är två låga hjärter och hjärter ess. Min knekt är hjärter. SB bettar in i mig, jag synar flop och turn. River J. blir allin, SB har set. Borde ej ha synat pre.

 

Andra idiothanden har jag ännu en gång A J och raisar. En fi synar. Flopp är J J x, två spader. han spelar som han har färgdraget hela vägen, river kommer spader men jag släpper inte när han trycker. Mkt riktigt har han färg.

 

Hur som helst slutade sessionen 25$ :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite mera HU träning :)

 

Dagens omgång HU SNGs;

 

 

Jijo7153 2-2 -- han var duktig och det blev några bra fajter.

Alcaphone 1-0

pokergnu 1-0

compu3 1-1

constanti 1-0

hfrillan 1-1

ZgunnZ 0-1

Oakleaf 1-2

knutsen87 1-1

Bunnylake 1-0

 

18 st totalt, 10 vinster, 8 förluster. Rejk 9€, totalt 11€ plus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värdelös pokerdag. Backade som fan i förmiddags som jag redan skrivit, backade ca 30$ till på hollywoodpoker sen.

 

Plussade 35€ på winning365 i alla fall, 11€ på HU SNGs, plussade nästan 100€ på sngs egentligen men spelade MTTs för ca 50€ som inte gick så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är fan sjukt dålig på CG. Backade 25$ på hollywood igen, nu skiter jag i CG. Är bra och plussar stabilt på SNGs, varför håller jag mig inte till det? Lära mig spela CG ordentligt kan jag göra när jag har råd. Från och med nu blire bara SNGs, ska klara resten av hollywoodbonusen på SNGs också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! läst igenom din dagbok nu :D Verkar vara rätt duktig :P intressant dagbok då du ligger bara en liten bit över min nivå, försöker läsa mycket dagböcker och sånt för att lära mig mer och öka min disiplin..

 

Undrar var du kör för SNG;S ? €11 ?

 

Jag lirar rätt mycket livepoker själv också, undrar om ni bara lirar CG? Vilka blinds? vad har ni för inköp osv.? :D

 

Hur gammal är du btw? :]

 

Blev lite långt, hoppas du orkar svara ändå! :D GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare! läst igenom din dagbok nu :D Verkar vara rätt duktig :P intressant dagbok då du ligger bara en liten bit över min nivå, försöker läsa mycket dagböcker och sånt för att lära mig mer och öka min disiplin..

 

Undrar var du kör för SNG;S ? €11 ?

 

Jag lirar rätt mycket livepoker själv också, undrar om ni bara lirar CG? Vilka blinds? vad har ni för inköp osv.? :D

 

Hur gammal är du btw? :]

 

Blev lite långt, hoppas du orkar svara ändå! :D GL!

 

Kör 20€ på B2B, på hollywood ska jag köra 10$ för att klara bonusen nu har jag tänkt. Går inge bra på CG, är nog inte tillräckligt bra för att lira NL50.

 

Vi lirar rätt blandat, men nu har det varit mycket CG ett tag. Oftast kör vi 2/4 med runt 200-300 i inköp. Men det händer att vi kör 5/10 ibland också när vi spelar med vissa personer som inte fattar blinds jämfört med stack grejjer. Men de flesta av dom är kass så vi klagar inte då vi oftast vinner.

 

 

Jag är 18, fyller 19 i december. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde en sväng Turbo SNGs 10$ shorthanded på hollywood. Gick inte så värst, backade 30$ ungefär. Men jag ska köra SNGs istället, fungerar bättre för mig än på CG. Jag lirade bara 7 st sngs, klockan börjar bli lite väl mkt och ska sova nu. Fick A A knäckt mot A Ts headsupi sista SNGn, därför det blev en del back.

 

Ska nog inte lira shorthanded SNGs något mer, det är för mkt rake jämfört med dom andra. Håller mig nog till vanliga turbos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit väldigt lite lira i helgen, bara något set sngs på hollywood som gått dåligt. Idag lirade jag på morgonen två set och räddade rullen på hollywood.. :) var nere i 45$, precis tillräckligt för ett set 10$ sngs.. vann två, tvåa en och trea i en :D Sen blev det 5 st till, kalla kort och OTM allihop. Men har 97$ på hollywood iaf, borde räcka till att jobba upp sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade SNGs idag, 20€ på B2B och 10$ på hollywood. Plussade ca 200€ på B2B och 100$ på hollywood. Är snortrött och ska sova nu efter att ha lirat till 5 på natten, orkar inte skriva utförligt..

 

Ska byta stejkningen alldeles strax, då ska det bli ordning på torpet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit borta sen i fredags, varit på fotbollsturnering och dömt.

 

Torsdags kväll hittade jag en jättefin klonk :) Lirade en 10$ turnering på hollywood som jag vann. Något som var riktigt lustigt var att när jag blev HU så disconnecta FI och jag fick walk till seger :)

 

591$

 

Nu ska jag på puben, sen imorgon ska jag göra klart hollywoodpoker bonusen, bryta stejkningen med DaPine (mycket räknande, bra drygt det), sen casha ut lite pengar tills min semester till turkiet på två veckor som jag åker på på onsdag.. sen börja om från scratch med ca 500$ i egen BR när jag kommer hem:)

 

Har förövrigt 20 st 22$ sngs kvar på hollywood bara, kommer gå hur fort som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Splittade stejkningen med DaPine igår. BR slutade på ca 2400$, och efter att DaPine fått det han gav mig att starta med hade vi ca 2150$ i vinst, det vill säga ca 1075$ till mig. Tog ut 700$ att köpa saker för i turkiet, och ska sen börja om på SNGs med resten av rullen. Blir ett uppehåll nu eftersom jag är bortrest i två veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...