Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Grattis! Jäkligt nice.

Jag hoppas inte Peter hade alltför många % ;)

Tyty!

Grejen var den att han skulle ha spelat den också men jag fick problem med mitt kort så jag kunde inte lägga ut till honom. Vi hade tänkt splitta.

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
UNDERBART DAWWE.. DU E BÄST :D Jag hade ju också 1%.. :D Behöver jag betala något i Thailand? ;)

Någon fågel viskade i mitt öra att det inte går sådär jättedåligt för dig heller. ;) Jag tror du klarar dig faktiskt. :D

Postad
i love u dawwe! fy fan så nice! grattis så in i helvete!

verkar som min 1% jag har på dig kommer löna sig!

Vågat dawwe, men jag litar på dig. :heart:

Hehe jo, snart blir det Mrdawwe AB. 8-) Kom och köp bara :D

Känns bra att någon litar på mig 8-) Tack!

Postad

Eftersom du ändå är inne och skriver nu, så måste jag passa på att fråga hur många turrar till, som du tänkt spela!? Någon speciel på listan?

Några andra planer när du är i Vegas? Många verkar hyra helikoptr och flyga över grand canyon och hoover damm osv! Nåt du funderat på?

btw...har du inget för dig, så kan du juh boka en biljett övertill mig :lol:

Riktigt skoj att följa dig nu Dawwe! Tror du klonka tackvare mina lyckoönskningar på statoil :D

Postad
Eftersom du ändå är inne och skriver nu, så måste jag passa på att fråga hur många turrar till, som du tänkt spela!? Någon speciel på listan?

Några andra planer när du är i Vegas? Många verkar hyra helikoptr och flyga över grand canyon och hoover damm osv! Nåt du funderat på?

btw...har du inget för dig, så kan du juh bo

ka en biljett övertill mig :lol:

Riktigt skoj att följa dig nu Dawwe! Tror du klonka tackvare mina lyckoönskningar på statoil :D

Kul att höra! :) Det går framåt.

Flyga helikopter eller så har vi inte diskuterat faktiskt hehe (än) ;) Det vore grymt kul! Det finns så otroligt mycket att se och göra här så man blir "helt till sig" vart man än går. Iaf jag, har aldrig varit med om nåt i närheten.

Postad
Kan du SLUTA säga att allt e bra? jag är redan så brutalt avundssjuk! :D

Vinn nån turre nu vafan, var ju ett tag sedan..

Hehehe, sjukt bra!

Ikvall blir det nog faktiskt helikopter over Vegas, kostar typ 40 dollar for en kvart. Har badat och solat for forsta gangen idag. Nagot skont och bra. ;) Snart har du ju rulle for att aka hit, tank sa ist. :D

Postad
o när han kommer hem har han ingen rulle kvar...som för mig...

Allin på Bellagios 1k imorgon? :) Så illa kan det väl inte vara, har för mig att jag såg dig på top10 hos 24h för nån dag sen?

Postad

+5k->-0,6 på 7 timmar är faktiskt en bedrift,

det var längesen min rulle var såhär liten.

Vetinte, funderar på o åka nåt sjukt på stratosphere, och när man ändå är där kanske man borde spana in "Bite" :D

Postad

Vetinte, funderar på o åka nåt sjukt på stratosphere, och när man ändå är där kanske man borde spana in "Bite" :D

men djens, har du spelat bort alla dina miljoner? :)

Postad

Jag åkte redan efter en timme från Wsop-eventet på Rio igår ($1500 buyin). Backade även ca $800 på cashgamet ($5/10) efter att ha legat ca +$3000. Det bara vände totalt, var först stolt över mitt eget spel för att sen fick sitta och skämmas.

Nya tag idag! $1000-turnering ikväll igen kl 19 på Bellagio. Blir ATT ta hem!

Innan blir det nätgrind för första gången sen jag kom hit. $5/10 Here i come. Jag har väntat länge.

Postad

Bite var faktiskt riktigt bra, massa bra 80- och 90tals rockklassiker och lite luftakrobatik emellanåt. Vampyrinnorna var ju fördelakiga att titta på också :)

Nya tag idag! $1000-turnering ikväll igen kl 19 på Bellagio. Blir ATT ta hem!

Innan blir det nätgrind för första gången sen jag kom hit. $5/10 Here i come. Jag har väntat länge.

Börjar 20.00, står fel på hemsidan. Tänkte spela den som började 14 men det var sjukt lite folk där. 13.30 var jag där för att anmäla mig men då var det bara 40 anmälda, för någon vecka sen var det över 300 spelare... Blir det mindre än 100 ikväll orkar jag nog inte lira iaf.

Postad
$5/10 Here i come. Jag har väntat länge.

lol? ;)

Nu har jag ju äntligen rulle för $5/10 menar jag. Haha, kanske lät lite dumt då jag inte direkt varit så bra på att vänta. :roll:

Postad

Dag 29 -$4985 3 1/2 h $5/10grinden kunde inte ha börjat sämre. 9 bord kanske är för mycket på den nivån. Åtminstone till att börja med.

BR $17920 + det som jag kommer att sätta in

Senare på kvällen satt jag mig med ett inköp på $10/20 på Bellagio. Jag spelade bra och byggde uppstacken till nästan $3500. Sen gjorde jag en skitsnygg bluff och blev synad. :P GUL! Bra motstånd på Bellagio f.ö.

Har än så länge backat lite över $2500 idag på nätgrinden, INTE bra! Snart NL400 igen då :oops:

Vill inte tänka på det nu. Ikväll ska vi åka karusseller över 300 meter upp i luften :D Stratosphere heter det och verkar inte lite farligt. 8-)8-)8-)

• Skapa nytt...