Fishmonger Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Tog ett inköp eller två av stackarn. Efter första potten så kom den inte så farliga kommentaren "nice luck"... sen släppte spärrarna. EricGrains: nice luck EricGrains: lucksack fish EricGrains: amazing dumbass luck EricGrains: lucksaclk fish EricGrains: stupido retardo fagget quit that luck idi0t EricGrains: amazing luck ****** EricGrains: fagget fish retardo EricGrains: take ur luck and go sukc ur daddys cokc ****** luckbox EricGrains: ur fkn stupid EricGrains: cu luckbox fagfish EricGrains: all luck noskill fagget EricGrains: typical swedish homosexual bogfag kanske lite off-topic men visste inte riktigt vart jag skulle posta den. Men är inte sista förolämpningen smått fantastisk? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
spinner Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Tog ett inköp eller två av stackarn. Efter första potten så kom den inte så farliga kommentaren "nice luck"... sen släppte spärrarna. EricGrains: nice luck EricGrains: lucksack fish EricGrains: amazing dumbass luck EricGrains: lucksaclk fish EricGrains: stupido retardo fagget quit that luck idi0t EricGrains: amazing luck ****** EricGrains: fagget fish retardo EricGrains: take ur luck and go sukc ur daddys cokc ****** luckbox EricGrains: ur fkn stupid EricGrains: cu luckbox fagfish EricGrains: all luck noskill fagget EricGrains: typical swedish homosexual bogfag kanske lite off-topic men visste inte riktigt vart jag skulle posta den. Men är inte sista förolämpningen smått fantastisk? Doktorn ordinerar härmed Valium... Citera
Jennez Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 homosexual bogfag kanske lite off-topic men visste inte riktigt vart jag skulle posta den. Men är inte sista förolämpningen smått fantastisk? Valdigt snygg.... En homosexuell som inte nog med det aven ar bog. Dessutom rakar han vara "fag" ocksa. Otroligt. Sa gay man kan bli med andra ord. Citera
Fishmonger Postad 27 April , 2006 Författare Rapport Postad 27 April , 2006 Fast på ett typiskt svenskt sätt. Citera
sulla Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Antar att du hakade på killen när han bytte bord för att han skulle få tilta bort ytterligare ett inköp på dig... Citera
Fishmonger Postad 27 April , 2006 Författare Rapport Postad 27 April , 2006 JAg har för mig att han loggade ut från klienten... Citera
gdaily Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Darin! Ni som sett knappnytt vet vad jag menar Citera
Frege Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Darin! Ni som sett knappnytt vet vad jag menar ^^ Citera
Recommended Posts