Tokstolle Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 På alla B2B-siter kommer någonting i stil med följande felmeddelande när jag försöker logga in på deras hemsidor: "An error has occured. Please try again" detta händer på alla mina datorer hemma, alltså måste det vara något fel med ip:t eller liknande (redan testat att radera cookies och allt sådant). Är medveten om att det inte gäller enbart Heypoker, men eftersom ni har sån bra support kanske ni vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Tokstolle: Det kan uppstå när man redan har installerat ett större antal B2B-skins att systemet nekar till fler, och det är beroende av IP:t, Kan du skapa dig ett nytt IP eller gå via en annan uppkoppling? Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tokstolle Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 jag kan cashiern genom andra datorer, fast i mitt hem använder alla datorer samma ip (genom routern). Kan man inte återställa detta på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.