DaPine87 Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Kan man spela på 2 olika skärmar? För mig funkar det allafall ej, borden man drar över till andra fönstret fryser Kan man fixa detta på nått sätt? Citera
punkis Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 det är b2b eller hur??? prova att ändra upplösning alternativt stänga av och sätta igång skärmen i "egenskaper" så löser det sig Citera
DaPine87 Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 det är b2b eller hur??? prova att ändra upplösning alternativt stänga av och sätta igång skärmen i "egenskaper" så löser det sig Är inte så duktig på datorer Menar du gå in i egenskaper och sen inställningar? och vad gör jag sen? Citera
Alexei Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Är det inte lättare, att uppdatera Java? Det har jag iaf gjort och nu behöver jag inte längre fixa skärmen varje gång. Jag har alltså kopierat alla filer från Program Files/Java/jre1.5.0_06 till B2BPOKER/Heypoker/jre. (Heypoker är bara exempel, borde funka för alla.) Jag vet inte varför B2B använder gammal version, men jag har dock märkt två nackdelar: 1) man kan inte längre kopiera text från chat 2) när jag chattar och min tur kommer, måste jag klicka igen, om jag vill skriva mer. Citera
DaPine87 Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Är det inte lättare, att uppdatera Java? Det har jag iaf gjort och nu behöver jag inte längre fixa skärmen varje gång. Jag har alltså kopierat alla filer från Program Files/Java/jre1.5.0_06 till B2BPOKER/Heypoker/jre. (Heypoker är bara exempel, borde funka för alla.) Jag vet inte varför B2B använder gammal version, men jag har dock märkt två nackdelar: 1) man kan inte längre kopiera text från chat 2) när jag chattar och min tur kommer, måste jag klicka igen, om jag vill skriva mer. tack för tipset! Nu blire grindande Citera
Recommended Posts