Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?


Uppenberg

Recommended Posts

* För att en pot skall bli rakad måste potten vara över $1 enligt supporten.

 

Tänk på att det som visas under "Cash table history" INTE är rakade händer. Jag har över 3000 händer där men då jag mailade supporten för att få bonusen så hade jag bara 1278 rakade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En sista fråga också, hur laddar man ner klienten? När jag försöker trycka på "Download now" uppe till höger i bannern så händer inget.

 

Hade också detta problem men det visade sig att mitt Norton Antivirus hade nån popupblocker/noscript aktiverad. Slog jag av den gick det fint att tanka ner programmet.

Ev kanske du har någon anna ppupblocker också?

Tack.

 

Det var Norton som bråka.. :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enligt supporten måste man se turn för att få en raked hand. nån som kan bekfräfta detta? Däremot sa supporten att man kan spela vilken nivå som helst även microlimit.

 

Detta verkar de ha sagt till typ alla =)

Dock tror JAG att detta gäller för dessa player poits man kan samla på sig, det är också detta man kan se i cashiern. (OBS detta är min egen teori ej 100% bekräftad)

 

Det stämmer dock att du kan spela in bonusen på 0.01/0.02 borden men potten måste upp i $1 och du måste sett floppen för att kunna tillgodoräkna dig en raked hand. Ser du inte floppen kan du ALDRIG få en raked hand.

Lirade 30 minuter 0.10/0.20 bord igår ocg fick in 60 raked hands så den nivån är perfekt, usla spelare också! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 sista dumma frågor kanske.

 

Kan man ta ut ev vinst med neteller nuförtiden eller måste det ske via bankwire(det som folk skrev förut att man inte kan ta ut mer än vad man satte in?).

 

 

Sen undrar jag om det verkligen är 3000raked hands om man stoppar in med pund oxå ? Sjukt bra i så fall med en 6 ggr med pund :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 sista dumma frågor kanske.

 

Kan man ta ut ev vinst med neteller nuförtiden eller måste det ske via bankwire(det som folk skrev förut att man inte kan ta ut mer än vad man satte in?).

 

 

Sen undrar jag om det verkligen är 3000raked hands om man stoppar in med pund oxå ? Sjukt bra i så fall med en 6 ggr med pund :)

 

Det blir ju en 3x:are med pund som är ungerfär 2x dollarn nu.

Jupp sjukt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det är 3000 raked hands även om man stoppar in med pund!

 

Och jag tog ut allt (insättning + bonus + vinst) till Netteller helt utan problem! Så det är en riktigt bra bonus, trots att jag är en av dem som hade strul i början med spärrat konto osv. Men sätter man in med Netteller är det inga problem, sätt dock absolut inte in med CC, för då blir det ett jävla liv! Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista fråga också, hur laddar man ner klienten? När jag försöker trycka på "Download now" uppe till höger i bannern så händer inget.

 

Hade också detta problem men det visade sig att mitt Norton Antivirus hade nån popupblocker/noscript aktiverad. Slog jag av den gick det fint att tanka ner programmet.

Ev kanske du har någon anna ppupblocker också?

Tack.

 

Det var Norton som bråka.. :x

 

Hur avaktiverar man popup-blockern eller vad man nu ska avaktivera för att det ska fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjas det.

 

Hade spelat in 2166 Raked hands. Satt i 2 timmar 8 bord och postade blind i alla händer (~98%)

 

Sen efteråt frågade jag hur många händer jag hade spelat. Så svarade de 2236!

 

Alltså. Jag har knappast bara spelat 70 händer på 8 bord i 2 timmar. Och sen att jag har postat blind i 98% av alla händer gör det absurt.

 

Nu ska jag registerara allt med Pokeroffice. Ljuger de om händerna ska jag bara ta en screenshot och skicka in. Det är ju självklart att de myglar om händerna bara för att de själv ska dra in mer i Rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har just börjat med bonusen. På vilken nivå spelar du? NL, FL, SH, FR? Och hur fan hittar du 8 bord? Och hur fan får du plats med dom på skärmen?

Jag har kört SH FL 0.10/0.20 i början för att känna mig för men det kanske är för låg nivå? Några tips?

 

0.25/.50 FIXED SH. 8 bord är det mesta man kan slänga upp på poker770. Jag får inte plats med alla på skärmen. Kör överlapning. Varje gång det är min tur så ploppar det upp på skärmen. Men det gör inte det förrän jag har fattat klart ett beslut på någon av borden.

 

Supporten verkar mygla med händerna ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är rätt så säkert på att dom myglar med händerna. Blev misstänksam ganska snabbt, bad sedan en kompis göra ett konto, då fick han också £10 helt gratis. Vi satte oss på ett HU och körde lite. Efter nån timme så skulle vi dra, frågade då livesupport hur många händer jag fått, hade då fått runt 120 mer än förra gången jag frågat. Bad min kompis göra samma sak, först sa livesupporten att dom inte kunna lämnat ut sådana uppgifter eftersom han inte gjort någon insättning och skulle endå inte få bonusen efter 3000 händer, men efter ett tag sa dom 226 händer... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är rätt så säkert på att dom myglar med händerna. Blev misstänksam ganska snabbt, bad sedan en kompis göra ett konto, då fick han också £10 helt gratis. Vi satte oss på ett HU och körde lite. Efter nån timme så skulle vi dra, frågade då livesupport hur många händer jag fått, hade då fått runt 120 mer än förra gången jag frågat. Bad min kompis göra samma sak, först sa livesupporten att dom inte kunna lämnat ut sådana uppgifter eftersom han inte gjort någon insättning och skulle endå inte få bonusen efter 3000 händer, men efter ett tag sa dom 226 händer... :roll:

 

När man frågar supporten ska man dock skilja på hur många POINTS man har och hur många RAKED HANDS man har, points är alltid mer!

I början när jag frågade live supporten berättade de hur många points jag hade, efter detta är jag extremt tydlig med att fråga om RAKED HANDS. Kanske kan det vara detta som gör skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är rätt så säkert på att dom myglar med händerna. Blev misstänksam ganska snabbt, bad sedan en kompis göra ett konto, då fick han också £10 helt gratis. Vi satte oss på ett HU och körde lite. Efter nån timme så skulle vi dra, frågade då livesupport hur många händer jag fått, hade då fått runt 120 mer än förra gången jag frågat. Bad min kompis göra samma sak, först sa livesupporten att dom inte kunna lämnat ut sådana uppgifter eftersom han inte gjort någon insättning och skulle endå inte få bonusen efter 3000 händer, men efter ett tag sa dom 226 händer... :roll:

 

När man frågar supporten ska man dock skilja på hur många POINTS man har och hur många RAKED HANDS man har, points är alltid mer!

I början när jag frågade live supporten berättade de hur många points jag hade, efter detta är jag extremt tydlig med att fråga om RAKED HANDS. Kanske kan det vara detta som gör skillnaden?

 

mm, men de ingen som snackar om points här.. i annadeas fall har det klart blivit ett fel, efter så många floppar ska man har fler än 100häner mer! det kan ju också ha varit så att alla händer inte trillat in i systemet ännu, fråga inte direkt efter session utan några timmar senare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick in drygt 8500 points på mina 3000 raked hands.. fick också uppfattningen att dom myglade, för polaren lirade typ mindre än mig o clearade snabbare.. och ibland hade jag fått 100-200 RH efter en session, å ibland 400-500..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick in drygt 8500 points på mina 3000 raked hands.. fick också uppfattningen att dom myglade, för polaren lirade typ mindre än mig o clearade snabbare.. och ibland hade jag fått 100-200 RH efter en session, å ibland 400-500..

 

ja men de är ju en contributebonus, tiden är inte relevant.. din polare kanske spelar lösare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många snackar om att det dykt upp problem i samband med insättning via CC. Tror ni, som haft bekymmer, att det beror på att ni använder svenska kort? Jag bor i England (engelskt kreditkort) och funderar på att spela in den här bonusen, men har ingen större lust att skicka in kopior på diverse innan det går bra att sätta igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...