pepe82 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag är i samma sits som dig ZED_ZED försökte ta ut pengar den 22/7 men inget har hänt. Bara standard svar vid kontakt med supporten ska dra iväg ett nytt brev idag. Säg till om du får pengar kul att veta. Citera
kydyl Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 hmm Jag begärde ett uttag den 24:e juli och har inte fått nått än, mejlade i går kväll och fick svar i morse att de skulle sätta fart med uttaget, men inget har hänt än iaf. Citera
Painman Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 fick precis 500£ i bonus så jag kan bekräfta att dom som signa med £ fortfarande kan få det om ni undrar.. slutade för övrigt med 1636points vilket med den nya bonusen motsvarar runt 30$.. sjukt! Citera
The Grand Bark Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag hade under 700 points, men det som oroar mig är den långa utbetalningstiden. De skyller på sin paying agent och tekniska problem, det har gått ca tolv dagar nu. Så här var det ju på Metropolitan i vintras också, fast det fixade sig till slut. Citera
al_bandy Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag hade under 700 points, men det som oroar mig är den långa utbetalningstiden. De skyller på sin paying agent och tekniska problem, det har gått ca tolv dagar nu. Så här var det ju på Metropolitan i vintras också, fast det fixade sig till slut. 700 points på 3000 rakade händer? Har du foldat dig till bonusen eller? Hade typ 8000 points. NL50/Nl100 fullbordsgrind. Tog ut i söndags 31/7 t Neteller, inte sett pengarna ännu. Arghhh! Citera
al_bandy Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Fick svar från supporten ang försenad betalning We inform you that your withdrawal request of £ X,XXX through NEteller is being validated by our payment agent and it should be finalized within the best delays. Fa fan menar dom med det? "...betalningen kommer att genomföras inom dom bästa förseningarna" Citera
kydyl Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Var ju precis det dom skrev till mig, within the best delays. Jag tolkade det som att det skulle gå asap men såhär 1,5-2 dagar efteråt så har det ju fortfarande inte hänt nått, så de kanske menar att det kommer ta superlång tid. Citera
zed_zed Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Fick svar från supporten ang försenad betalning We inform you that your withdrawal request of £ X,XXX through NEteller is being validated by our payment agent and it should be finalized within the best delays. Fa fan menar dom med det? "...betalningen kommer att genomföras inom dom bästa förseningarna" Samma svar som jag fick på mitt andra mail. Märkligt att dom inte ens kan ha korrekt engelska i en svarsmall! Citera
samot79 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 tog ut den 17/7 och fick pengr idag till neteller idag, tydligen har det varit problem just mellan 770 och neteller. Citera
pepe82 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 vad skönt att höra då ramlar pengarna in om några dagar förhoppningsvis Citera
pepe82 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Någon annan som fått pengar till neteller som tog ut runt den 20/7. Jag har inte fått nåt än Citera
kydyl Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Någon annan som fått pengar till neteller som tog ut runt den 20/7. Jag har inte fått nåt än Nej det verkar dåligt med den varan, hoppas verkligen man får det snart, för mig personligen så är det en signifikant del av bankrullen som hålls inne. Citera
kydyl Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Mejlade igen nu, fick då detta svaret trots att jag specifikt frågat efter hur lång tid det skulle ta bara ett svävande svar "We inform you that due to some technical updates of our payment system, the accreditation of your account will be processed within some delays." Citera
heimdall87 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Dessa fransmän.. Mitt horeri står ju still nu, har två tredjedelar av stacken här, och resterande i en annan sajt där jag just clearat en annan bonus under tiden jag hade tråkigt att vänta på fransmännen. Jag vill ju köra betways nu! Citera
zubov Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag fick mina pengar igår, har väntat sedan 20/7. Citera
pepe82 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Mina pengar trilla in för en halvtimme sen hoppas alla andra får sina pengar. Nu är jag glad och lättad Citera
zed_zed Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Mina pengar trilla in för en halvtimme sen hoppas alla andra får sina pengar. Nu är jag glad och lättad Mina kom också för en liten stund sen. Lite märkligt var att jag fick det som två uttag, hälften av pengarna först och en minut senare fick jag resten. Citera
kydyl Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Samma här, pengarna inne på neteller nu, skönt att ha det bakom sig nu. Hoppas ni alla andra som väntar också får idag. Citera
al_bandy Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Kan ni som fått pengar svara när ni tog ut tack. Då kanske jag som tog ut 31/7 kan beräkna när mina pengar kommer. Ytterst frustrerande detta! Kanonbonus med £500 men dom ska dö ändå! Citera
The Grand Bark Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Kan ni som fått pengar svara när ni tog ut tack. Då kanske jag som tog ut 31/7 kan beräkna när mina pengar kommer.Ytterst frustrerande detta! Kanonbonus med £500 men dom ska dö ändå! 25 juli, alltså 15 dagar tog det för mig. Citera
kydyl Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Kan ni som fått pengar svara när ni tog ut tack. Då kanske jag som tog ut 31/7 kan beräkna när mina pengar kommer.Ytterst frustrerande detta! Kanonbonus med £500 men dom ska dö ändå! uttag 24/7 krediterad 8/8 Citera
Painman Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 tog ut den 5 men har inte fått några pengar, har mailat poker770 men inte fått något svar.. ska jag maila .com eller .co.uk ?? verkar som att dom straffar bonushoror med långa utbetalningar eller så lägger dom in pengarna på banken för att få ränta innan dom betalar ut, att det är tekninsk fel är ju bara skitsnack, hur svårt kan det vara att åtgärda ett sådant problem. borde ju vara #1 prioritering på en pokersite men det verkar ha varit problem i en månad nu! Citera
kossa_mu Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Tog ut den första o har väntat i mer än 2 veckor nu. Börjar bli riktigt förbannad. "We inform you that due to some system errors, the processing of your NETeller withdrawal request has been slowed. Thank you for taking into consideration that these delays are not caused by our electronic payment agent and that your message has been sent to the department in charge in order to do the necessary." Gahh Citera
al_bandy Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Samma här. Tog ut 31/7. Tur att man hade lite övrig rulle att leka med under tiden... Enligt de andra som fått cash nyligen tog det ca 15 dagar, så borde fått mina cash nu, men icke då. Citera
Recommended Posts