cazacu Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Tjena, jag har en fundering kring rejken på nät-MTTs. Det kostar inte bolaget extra mycket för att lägga ut en dyrare MTT, varför skall rejken för den höjas? Borde de inte också ha en MTT/SNG cap? på låt oss säga 5-10% upp till 100$, lr mera whatever? Egna tankar kring detta kanske? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
Ezekiel Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Det kostar dom inget extra nej men dom vill ju få in mer pengar så det är väl inte kosnstigt att dom tar ut samma procent på dyra som billiga turneringar. Citera
Klyka Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Kan tilläggas att Stars (tror jag att det är) har $1000+$30, ganska bra avgift... Citera
Goose_strike Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 De vill ju tjäna pängar, de kan ju inte ta ut 10$+100$ och 10% e väll lagom till en viss gräns kan jag hålla med om, men som sakt företag är små giriga jävlar som vill tjäna pengar Citera
Sagge Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 De vill ju tjäna pängar.......... företag är små giriga jävlar som vill tjäna pengar Jo visst är det sjukt med såna som vill tjäna pengar. Tur man spelar poker istället..... Citera
Klyka Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 De vill ju tjäna pängar, de kan ju inte ta ut 10$+100$ och 10% e väll lagom till en viss gräns kan jag hålla med om, men som sakt företag är små giriga jävlar som vill tjäna pengar Ja ush. Jag tycker att de ska jobba heltid och satsa egna pengar i en GRATIS nätpokertjänst. Citera
Recommended Posts