Gå till innehåll

Heypoker beröm + förfrågan om struktur i SnGs


matte med slice

Recommended Posts

1. Ville bara tacka för Mars frirullarna. Jag var GUL men kom tillbaka och har en liten rulle igen tack vare dessa två turrar. Extra plus för de 4000 i startmarker.

 

2. Beröm också för de "20 Eur Two tables Sng:s" ni kör som har 2000 i startmarker.

 

3. Beröm också för de MTT:s ni kör som har 2500 i startmarker med 12 minuters perioder.

 

4. Finns det möjlighet att få fler SnG:s med djupare struktur. Jag skulle gärna se SnG:s (både ett och fler bord) med 20-30 Eur i inköp och 3000 i startmarker tex. (Men framförallt djupare struktur på enbords SnG). Finns det några planer på detta eller kan ni tänka er att börja med det?

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Ville bara tacka för Mars frirullarna. Jag var GUL men kom tillbaka och har en liten rulle igen tack vare dessa två turrar. Extra plus för de 4000 i startmarker.

 

2. Beröm också för de "20 Eur Two tables Sng:s" ni kör som har 2000 i startmarker.

 

3. Beröm också för de MTT:s ni kör som har 2500 i startmarker med 12 minuters perioder.

 

4. Finns det möjlighet att få fler SnG:s med djupare struktur. Jag skulle gärna se SnG:s (både ett och fler bord) med 20-30 Eur i inköp och 3000 i startmarker tex. (Men framförallt djupare struktur på enbords SnG). Finns det några planer på detta eller kan ni tänka er att börja med det?

 

//Matte

2. Det är inte bara på HeyPoker. Du får nog ge beröm till hela nätverket isf.

3. Se punkt 2.

4. Japp, det tycker jag är en bra idé. Men jag förstår att b2b inte tjänar lika mycket pengar då en sng skulle ta längre tid. För att råda bot på detta föreslår jag att tiden att aggera minst halveras. Inför "stressbord".

Sng's med inköp på 10-30€ + 10%, 1table, 2000 startingchips, 10 min blindsperioder, betänketid 8-10 sekunder. Åååååh vad jag skulle bli glad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4. Finns det möjlighet att få fler SnG:s med djupare struktur. Jag skulle gärna se SnG:s (både ett och fler bord) med 20-30 Eur i inköp och 3000 i startmarker tex. (Men framförallt djupare struktur på enbords SnG). Finns det några planer på detta eller kan ni tänka er att börja med det?

 

Håller med till 100% - Sit N Go's blir lite wild west och jag skulle gärna se en djupare struktur. 1000 i startmarker är alldeles för lite. Johan, undersök gärna möjligheten!

 

Vidare beröm, ni är fortfarande den sidan jag rekommenderar till mina vänner. Bra jobbat, fortsätt med kundvården, den är i slutändan det viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Som sagts tidigare så skulle jag gärna vilja ha 6 personers sng med lägre buy in än 50€. Är faktiskt för mig en gåta varför man bara har dem från 50£ och upp. Vet inte nån annan sajt som har liknande upplägg....

 

Går det att fixa tror du Johan? :D Fixar du detta så blir jag trots B2B riggen en evig kund ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...