Mjukis Postad 14 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2007 1900 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 och återigen kl 1900 idag. Imorgon är det kl 19 som vanligt, torsdag kör vi kl 17 och även fredag kl 17. Vi är ju inte lediga för inget lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 "Vi"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 26 Maj , 2007 Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Alltså duh.. två anmälds tills imorron, blir det inställt eller vad händer? känns ju nästan meningslöst å anmäla sig eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Alltså duh.. två anmälds tills imorron, blir det inställt eller vad händer? känns ju nästan meningslöst å anmäla sig eller nåt... Eftersom alla tänker: -"känns ju nästan meningslöst å anmäla sig eller nåt..." så blir det bara två st som är anmälda, kanske 3 på sin höjd. Vi är där oavsett 0 eller 50 anmälda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 nåra tomtar som kommer å slaskar idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Nåt lir idag nu på dagen? Blev det av nåt highstakes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 16 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Vet inte riktigt hur det blir. Kommer inge "highstakes" spelare iaf. Jompa o Co håller på o kikar på om det finns intresse för ngt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Lir ikväll eller? Jobba in den här nu! Edit: Har vi nånstans å va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Eftersom så många står o hänger på låset när det ska göras iordning i nya lokalen så är vi strax klara.. Saken är lite den att alla hantverkare låser varandra, elektrikern måste vänta på att snickaren är klar och han måste vänta på att rörkrökaren är klar och rörkrökarn är på semester, typ. Jerma är den som styrt mest där nere. Han är toalett ansvarig =) Så när toan är klar och mattan i ena halvan av lokalen ligger så kan vi dra igång. Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 jag vill hinna spela live en gång till innan jag totalgular på nätet.... så skyndA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ozzza Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Toa känns ju överskattat iofs, utedass ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 1 November , 2007 Rapport Share Postad 1 November , 2007 Hur många skulle vara intreserade av ett eget Westbay-HORSEevent? Föreslår att vi hittar nån gammal söndag å ägnar hela dagen åt ett sådant event Vet inte riktigt hur man strukturerar upp det mer än att man väl byter spelform relativ ofta och spelar alla spelen flera gånger. Lite drygt med limit fast det är väl inget måste, spread limit kanske? Jag är superpepp på detta, några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 Pääääär Kan du inte posta upp turnerings-rankingen?! Jackpot grejsen..!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 Utan att läsa detta så gjorde jag det nyss faktiskt, du leeeder Johhhaaaaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Utan att läsa detta så gjorde jag det nyss faktiskt, du leeeder Johhhaaaaan. Det är inte varje dag som 4an och 3an leder över 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 jammen.. keft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 hehe 5 Joakim Svensson 174 p Ikväll ere prison-rules din gamle utg-raise tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Haha ok, då får man inte fuska eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 NLT FREEZEOUT, Fredag 24/10 KL 1900 Vi drar igång klubben igen med Fawzi i spetsen. Jag och Jerma kommer hjälpa till så mycket vi kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Bra skit kan tyvärr nog inte komma denna fredag då jag har lilltösen men annars ska jag försöka dyka upp! Tänkt varje fredag el? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Oh coolt! Mycket nice Kan tyvärr inte heller komma den här fredagen, extrainsatt innebandyträning liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Fanny: Ja det är tänkt att spelas minst varje fredag. Kan tänka mig att det blir spel rätt ofta, iaf nu i början. Saknar att höra frasen; fffyyfyyfyyy ff-f-f-faa faan Pära.. hu-hu-hur fan kan du syyyna? (10 spänn till den som listar ut vem) Ozzajja: Orka skena efter en bolljävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Fanny: Ja det är tänkt att spelas minst varje fredag.Kan tänka mig att det blir spel rätt ofta, iaf nu i början. Saknar att höra frasen; fffyyfyyfyyy ff-f-f-faa faan Pära.. hu-hu-hur fan kan du syyyna? (10 spänn till den som listar ut vem) Ozzajja: Orka skena efter en bolljävel. PHE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts