Gå till innehåll

Spontana Turnering/Cashgames-tider på Klubben


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 396
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De e ju så när man e rik, strör pengar omkring sig och anmäler sig till alla turrar som finns att hitta.

 

 

Jag tror att Herman och Green kommer bli wika idag, dom ska hjälpe varann te finalbord i B2B´s 10k gnt.. eller va de nu va för rulle.

 

Eller så får vi läsa lite wine om en stund :D

 

hmm.. Green bustade 2 kval.. o orkade inte köpa in sig, o spelade cash istället.

Jag blev lite halv short.. Får 88 sätter press på BB.. med rätt hård raise 3-4 ggr BB.. han har några tusen mer än mej. BB synar.. flop 5 x 5.

Jag tar ett skott o ställer behövde chips...

Han synar o visar K5o,... Skräll! Tack för kaffet..

Hade "owoo" ända frå¨n början!

 

Istället slet vi upp 2 rö-vinare och hade en fartfylld kväll på krogen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cashgame-torskar som mig då?

Spelar gärna gryta oxå förvisso.. men inte om de bara är 6-7 man typ..

 

mer cashgame åt folket med skägg 8-)

 

nee asså.. jag lirar oxå bara om vi e typ över 10.. så det blir lite woo

men har spammat några.. så vi får se om vi blir folk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att de är många som kommer ikväll ju...?!

Eller?

 

Mars har varit en tragisk månad för klubben.. Februari oxå..(utom nåt undantag kanske). Men i onsdags var det trevligt, då var vi iaf 12-13 st? Mkt trevligt!!

Så det vore himla skoj o bli kanske 20 pers en fredag-kväll i mars liksom. Vi har ju käbblat om detta fram o tillbaka för o försöka fatta vad som e problemet, men verkar inte hitta nån anledning. På klubben ser det ju ut som det gör därefter.. Orka hitta motivation, När det ändå inte är några medlemmar som kommer och spelar.

Kan va många orsaker.. men ja fattar inte varför iaf.. ! Antar att det är en ekonomisk fråga.

 

Men nu kan ju Christos va me, för nu är melodi-festivalen slut liksom..:mrgreen:

 

 

kalispera..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mars har varit en tragisk månad för klubben.. Februari oxå..(utom nåt undantag kanske).

.....blablabla......

Kan va många orsaker.. men ja fattar inte varför iaf.. ! Antar att det är en ekonomisk fråga.

 

kalispera..

 

Västervik är väl inte Sveriges rikaste stad men en 300 kr turre nån gång i månaden ska väl inte vara några problem (verkar ju inte vara några probs att slaska bort 1k+ på krogen)

Sen är det tydligen svårt att vinna på klubben och därför prövar man lyckan vid ett homegame (troligtvis större odds för gemene man att vinna där än på klubben)

Mig veterligen är det alltid en vinnare på klubben, även en 2:a, 3:a osv.

 

Pratade med Parbet idag och försökte komma fram till varför det är som det är.... Tog i så huve ramla av halsen men kom inte på något som för mig kan förklara medlemsdroppet.

Det är väl långt till stan.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker också att det är väldigt skumt, tror att det kan ha mycket att göra med att man innan en onsdags- eller fredagsturra aldrig ver riktigt hur många som kommer komma, känns surt att åka till klubben klockan 7 på kvällen för att upptäcka att man är ensam där. Svårt att göra någonting åt detta iofs... man kan ju inte gärna ha anmälan till varje miniturra liksom, dessutom så kommer ju inte alla som anmält sig iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom alla tomtar tydligen inte är mätta på poker efter helgens bravader... Är det klubben kl 1800 som gäller ikväll...

 

Cash o grytor..

 

Polisen kommer nog eventuellt inte dyka upp,, då dom är och stormar en schack-festival i Ukna.. så vi får passa på..

 

Kalispera..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...