Gå till innehåll

Floppde fyrtal och blev disconnectad!


Jojken

Recommended Posts

Spelade nyss en hand på BetFair. Hade TT från tidig postion o valde att limpa in. Vad jag ser är att jag floppar fyrtalet, men efter att de på sen postion betat o det kommer till mig, ja då blir jag disconnectad. Det står o blinkar i 10 sekunder samtidigt som jag ber till Gud typ. Sen foldas jag! :x

 

Förlorade pengar i den potten. All-in disconnection protection funkade inte, så de pengar jag satsat och folk synat med, inte ens dem vann jag. Dessutom, den som vann potten fick kåk på rivern. Gissa om det hade blivit reraising tills som heter duga där. :evil:

 

Kommentarer välkomnas

 

* Flytt till Poker OT - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väldigt sällan man får betalt för fyrtal, så glöm det och ta nästa hand och hoppas på att du inte floppar fyrtal.

 

I detta fallet då fi fick kåk så hade jag nog fått in en del. På mina blyga nivåer. Mycket pengar för mig, kanske inte för dig, men för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ett schysst välkomnande man fick....

Du får ursäkta dem, alla är inte lika trevliga häromkring. Generellt sett, om du håller dig undan från Handanalys så är det riktigt trevligt dock!

 

Välkommen :)

 

Edit: Snusarn, det kanske är just sån attityd som du visar som gör att han inte känner sig så välkommen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh, gå ut och rota lite i papperskorgarna så kan du säkert hitta ett par tomburkar så är det bara sätta in dom stålarna sen.

 

En sådan kommentar stärker bara mina fördomar om att många pokerspelare tror att de är nåt. Typ... intelligentare än genomsnittet, eller nåt Bah!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ett schysst välkomnande man fick....

 

Vad vill du ha för svar?

 

"Nedrans vad synd det är om dig!!!" ?

 

 

Hej på dig idiot - trevligare ifall det inte kommer bajs ur din mun

 

Förväntar mig tekniska svar t.ex. Förväntar mig INTE att någon skall tycka synd om mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det var ett schysst välkomnande man fick....

Du får ursäkta dem, alla är inte lika trevliga häromkring. Generellt sett, om du håller dig undan från Handanalys så är det riktigt trevligt dock!

 

Välkommen :)

 

Edit: Snusarn, det kanske är just sån attityd som du visar som gör att han inte känner sig så välkommen.

 

Tackar tackar :)

 

Jag sökte väl mer kommentarer om vad man bör göra för att minimera riskerna för att något liknande händer igen. Får väl kanske ta kontakt med min bredbandsleverantör o be dem kolla min uppkoppling. Felet ligger tydligen inte hos BetFair fick jag reda på.

 

Andra kommentarer jag söker är kanske om något liknande hänt någon annan. Någon gång går man förhoppningsvis upp i stakes o spelar inte om småpengar längre. En sådan här miss rubbar ju min statistik (om jag inte blir disconnectad någon gång då jag har kåk, satsar järnet o åker på ett fyrtal) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommern till PF.nu Jojken! :D

 

För det första måste jag påpeka att den här delen av forumet (THe) är till för att diskutera pokerteori som gäller just Texas Hold'em Cashgames. Det här är verkligen ingen pokerteorifråga, så den ligger lite galet. Du är ny på forumet, så bekanta dig gärna med reglerna för varje subforum vi har här. Det är för allas skull och så att PF kan hållas så organiserat som möjligt! Det tror jag du förstår dock!

 

Sen så uttrycker sig vissa här lite klumpigt emellanåt, men det är inget att bry sig om. Du kommer märka vilka dessa är och du behöver inte beblanda sig mer med dem du inte trivs med, givetvis.

 

Men sen så behöver du inte svara spydiga kommentarer med fler spydigheter. Det hjälper liksom aldrig.

 

Ha det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tackar tackar. Poäng tagen :)

 

Kan säga att Betfair gav mig exakt lika mycket pengar som han som vann potten. Inte av någon praxis, utan mer som en vänlig gest.

 

För övrigt har jag kollat igenom trådarna om de olika pokerrummen tidigare. Dock hittade jag den gången varken Betfair eller Cryptologic. Trodde inte att de tillhörde de små pokerrummen, utan tvärtom. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl gå in och hacka på det tekniska. Att använda sig av adsl är alltid en risk, speciellt som det verkar råda ett krig över vem som erbjuder mest kapacitet för tillfället. För att uppnå detta så struntar de i kvaliteten vilket ger dig som kund en sämre uppkoppling. För det flesta slösurfare spelar detta ingen roll, men för pokerspelare kan det som sagt vara dyrt ifall man tappar kontakten vid fel tillfälle. Om det är möjligt, prova en variant med lite sämre kapacitet, alternativt be din nuvarande leverantör skruva ner din hastighet lite. Då får du större marginaler och mindre antal felsändningar. Om det finns möjlighet, prova en uppkoppling som inte går via telefonlinorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...