_Dogge_ Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Varit i Thailand ett tag nu, och helt plötsligt så blev partypoker spärrat på hotellet, tänkte om de gäller hela Thailand lr bara här? Kan inte gå in på Partypoker.com. Kommer upp en Thailändsk sida som har "block" i adressen, själva sidan fattar ja inget av.. När ja ska starta pokern så säger den bara att jag har en gammal programvara, men allt låser sej när jag ska ladda den nya! Vore kul att veta om de funkar på andra ställen.. * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
Daxxar Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Har för mig att det är olagligt att spela på vissa sidor på nätet i Thailand, eller hur ligger de till? Citera
crazy_toker Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 då spel är olagligt är thailand så är de därför sidan inte fungerar. bara statliga lotterier är tillåtet. de flesta spelsidor brukar vara spärrade. Citera
_Dogge_ Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Jo vet att det ärolagligt.. Men eftersom det funkade första 3veckorna och jag läste även här på PF att många som varit i Thailand sa att de kunnat spela. Så tänkte bara om ja hade otur att de spärra just nu.. Lr om hotellet gjorde allvar i sitt hot att spärra delar av vårat nät eftersom vi tar upp så mycke hastighet.. Och enligt dem så tar Partypoker upp mest. Andra poker sidor som prima och crypto funkar fortfarande.. Citera
crazy_toker Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 då spärrade de antagligen mest för att jävlas med er. ingen gillar slött internet antar att andra gäster har klagat. blir de problem går de alltid köra via en burk i sverige. Citera
heltok Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 funkar ej har i chiang mai heller. fan ocksa! ขออภัย เว็บไซต์นี้เป็นเว็บไซต์ที่ไม่เหมาะสม กระทรวงเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร โดยได้รับความร่วมมือจากผู้ให้บริการอินเทอร์เน็ต และบริษัท กสท โทรคมนาคม จำกัด (มหาชน) จำเป็นต้องปิดกั้นเว็บไซต์นี้ หากมีข้อคิดเห็นอื่นใด หรือพบเว็บไซต์อื่นที่ไม่เหมาะสม โปรดแจ้งผ่านดวงตาข้างบนหรือ ict.cyberclean.org jag som skulle grinda seriost i en vecka i lamai. nu vettefan. Citera
MajkTheBike Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Myndigheterna har väl märkt att 95% av trafiken går till pokersajter.... Bara att bojkotta landet tills de inser vad turisterna vill ha, d.v.s. sprit och gambling! Citera
heltok Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Dear xxxx, Thank you for contacting us. With regards to your email I have checked with the relevant department who have informed me that Thailand is a blocked country and you will no longer be able to login and play from there. So it is not possible to play even if you managed to get the new client. Thank you for choosing us as your online gaming site! Diane PartyPoker Customer Care ------------------------------------------------------ PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar Citera
heltok Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 jag går och tar livet av mig snart. detta är sjukt sorgligt... ska man tvingas överge fisken nu? finns det några alternativ? funderar på att prova worldpx(eller vad den där rakefria siten hette) eller åka hem till sverige(är det kallt fortfarande)? näh, blir att dränka sorgen i en bucket sangsom, m150 och cola. Citera
Myssion Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Bara att bojkotta landet tills de inser vad turisterna vill ha, d.v.s. sprit och gambling! Samt Toy-Boys. Citera
Emilio Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Ouch.. Jag som tänkte bo i thailand och lira, och då på partypoker först och främst, alla andra nät är så tighta.. hm hm inte kul.. Citera
theraven Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 hur e det, funkar ingen pokersidor alls där längre? Citera
_Dogge_ Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Vi har kunnat spela på Crypto(SunPoker, william Hill mm), Pokerstars, Prima och Svenska Spel sen Partypoker ballade. Så de borde funka även för dej Citera
Lolle Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Men det måste la funka om man sätter upp en random proxy varthän man nu känner för det? Så heltok bara att börja leta efter nån proxy server, kanske hemma från ditt hem i Sverige om det skulle gå så du vet att det är snabbt och bra... Citera
Ignatius Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Finns ju gott om proxyservrar som man borde kunna använda i kombination med "Play in your browser" (ej på Party dock). Om man är beredd att bryta mot lagen. Citera
Plantinga Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Om ni har en dator hemma borde ni kunna spela via fjärrskrivbordet. Eller internetuppkopplingen kanske inte är tillräckligt snabbt för detta? Citera
fl0w Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Nog skall man kunna sätta upp en proxy på datorn som man leder ALL trafik igenom, dvs även partypokers? Då borde det gå fint att grinda vidare för er. Citera
Pokershark Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? Citera
alajna Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Som Nom Na......borde val inte direkt vara en overaskning att dom valjer att blockera en av de storsta internetspel sidorna. Sen lange har manga andra ocksa varit stangda, da framst sidor som har online betting (och i de flesta fall aven poker). Spel ar olagligt i Thailand! Dock moraliserar jag def. inte, da jag sjalv spelar har nere.....Fulltilt, Eurobet, UltimateBet, Pokerchamps fungerar fin fint Citera
heltok Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 såja, nu har jag lugnat ner mig... en polare här nere erbjöd sig att sätta upp en proxy åt mig på min server(linux, 100mbit) i sverige. ska nog gå bra trots allt. återkommer om 2dagar då vi antagligen sätter oss och konfar... Citera
heltok Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? http://24online.in.th/ är din vän Citera
Pokershark Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? http://24online.in.th/ är din vän Jag får inte fram nåt vettigt ur den länken förutom att sidan är slöare än den slöaste Citera
theraven Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 vad menas med att spela via en proxyserver? ni får lära denna noob. ska till thailand i juli för att spela jst poker så det e smått viktigt att veta hur man spelar.. .. . Citera
VikingSW Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 Är det nån som vet ifall det går att fixa ett 3G-datakort från en thailändsk operatör utan att behöva gifta sig med en thailändska? Finns inte 3G i Thailand. GPRS kort kan du däremot skaffa vilket fungerar hyffsat. Citera
Recommended Posts