krauken Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hej. Jag tänkte försöka ta mig i kragen och ta körkortet nu innan sommaren. Finns det någon som har tips på bra intensivkurser? Jag kan köra hyffsat i dagsläget men kan inte mycket om trafikregler och sånt. Ska helst inte liga för långt bort från stockholm heller... krauken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hej. Jag tänkte försöka ta mig i kragen och ta körkortet nu innan sommaren. Finns det någon som har tips på bra intensivkurser? Jag kan köra hyffsat i dagsläget men kan inte mycket om trafikregler och sånt. Ska helst inte liga för långt bort från stockholm heller... krauken Finns i Säffle samt Sunne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krauken Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hej. Jag tänkte försöka ta mig i kragen och ta körkortet nu innan sommaren. Finns det någon som har tips på bra intensivkurser? Jag kan köra hyffsat i dagsläget men kan inte mycket om trafikregler och sånt. Ska helst inte liga för långt bort från stockholm heller... krauken Finns i Säffle samt Sunne. nån kontaktinfo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Prova att googla. Kan ge ett litet tips på en lämplig söktext: "intensivkurs körkort". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krauken Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2006 Prova att googla. Kan ge ett litet tips på en lämplig söktext: "intensivkurs körkort". jo jag har gjort det och hittat en mängd men jag tänkte höra om nån hade nåt tips på nån som är bra, prisvärd osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Jag gick på Hasses trafikskola i Flen. Mycket bra lärare, de flesta som gått där klarar uppkörningen på första försöket, så även jag. Går att hyra rum för en hyfsat billig peng precis i närheten av trafiskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 säffle ska ha nån bra. En kompis som tog där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 När jag bodde i Stockholm gick jag på "intensiv light" i Gnesta. Tog pendeln dit, körde trippellektion i den sörmländska idyllen och åkte sedan hem igen. Funkade toppen och man slapp sova över... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Jag gick på Hasses trafikskola i Flen. Mycket bra lärare, de flesta som gått där klarar uppkörningen på första försöket, så även jag. Går att hyra rum för en hyfsat billig peng precis i närheten av trafiskolan. Jag och en kompis tog våra kort där för ca 5 år sen, riktigt bra skola och vi hyrde en lgh av ena läraren. Staden var dock heldöd och jag kommer aldrig sätta min fot där igen. Tror dock att skolan skulle slå igen då det varken fanns rondeller eller enkelriktade gator i staden = det var tydligen för lätt att ta körtkort där och det kan jag nog hålla med om. Men iaf, finns skolan kvar så tycker jag du ska åka dit, då klarar du iaf körningen 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Kan ju tipsa om Degerfors också Många 08:or som tagit sitt körkort här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Broccoli Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Tror dock att skolan skulle slå igen då det varken fanns rondeller eller enkelriktade gator i staden = det var tydligen för lätt att ta körtkort där och det kan jag nog hålla med om. Jag tog mitt körkort i Flen 2002 och då fanns två rondeller, och ett trafikljus Fickparkering var dock i princip omöjligt att få öva. Att de slår igen verkar inte vara någon risk, det fanns till och med en konkurrent i staden! Om man ska gå på Hasses trafikskola är det dock bra om man övningskört en del innan. De kör med enveckas intensivkurs och vill att man kan en del när man kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts