Klyka Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Inte Klas Ingesson heller Och, och inte.. heller! Citera
stitchio Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Från början blev jag kallad stitch eftersom mina vänner ansåg att jag var liten, söt och ond... Sen har det blivit ändrat beroende på tillgång! Citera
TotalFarsa Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Är numera pappa så det låg nära till hands att byta några bokstäver i slutet på mitt förra nick Kan f.ö verifiera att stitchio är ohyggligt ond /TF Citera
The Grand Bark Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Är numera pappa så det låg nära till hands att byta några bokstäver i slutet på mitt förra nick Kan f.ö verifiera att stitchio är ohyggligt ond /TF Är det inte ett a för mycket? Citera
Swalling Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Mitt ovanliga och cooola smeknamn Citera
gocart4eva Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jag vill bara verka fiskig. Men sen är ju gokart är ju förjävla kul också. Citera
hansolo Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 har länge kallat mig för "hans-olo" på nätet och när poker karriären drog igång så satte ja ihop de och då blev de "hansolo" viss inspiration från star wars men de ska uttalas "hans-olo" och inte "hansolo" Citera
Wiznakh Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 hmm, kan nog hamna på töntigast nick i den här tråden men men När jag var typ 14 år så spelade vi sjukt mycket heroes of might and magic med polarna. En polare hade ett sjust nick, och jag hade inget vettigt att heta.. försökte komma på något vettigt nick, och när jag läste sagan om ringen så bestämde jag mig för att använda den onda orcherhövdingen grishnakhs namn, fast lite omvänt. Wiznakh fick det bli, på den tiden tyckte jag det var jättehäftigt. När jag sen började lira poker så var Wiznakh alltid ledigt så jag använde det. Numera har jag gjort om nicket lite mer på pokersidorna till Fishnakh Ska sägas att mitt andra nick som jag har använt är aningen mer dorky. Det snappade jag upp på en beavis och buttheadfilm, när beavis blir galen och säger att han heter cornholio.. Citera
svint0 Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 När någon frågar om de vet vem "Patrik Nilsson"(mitt riktiga namn;)) är, så är svaret oftast nej, men när de säger Svinto, så vet typ alla Alla kanner apan, apan kanner ingen... Jag fattar inte Svinto är trött.. Citera
variance_beta Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jennez är ute och cyklar vad det gäller ordspråken så det är inte så konstigt. Citera
Myssion Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Det snappade jag upp på en beavis och buttheadfilm, när beavis blir galen och säger att han heter cornholio.. Are you threatening me? I need TP! TP for my bunghole! Citera
ant2000 Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 ANT är en gammal grafitti-tag (Alcohol Narcotics Tobacco) som jag helt enkelt la till lite siffror till för att få lite längd på det... Har haft det sen -96, känns lite svårt att byta nu... Citera
Jennez Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Jennez är ute och cyklar vad det gäller ordspråken så det är inte så konstigt. Ordspråket är väl rätt. Frågan är väl snarare om det passar in just här. Nästan iaf... Citera
variance_beta Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Jennez är ute och cyklar vad det gäller ordspråken så det är inte så konstigt. Ordspråket är väl rätt. Frågan är väl snarare om det passar in just här. Nästan iaf... Det gör inget Jennez. Vi gillar dig ändå. Att göra misstag är en del av att vara människa. Citera
Jennez Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Det gör inget Jennez. Vi gillar dig ändå. Att göra misstag är en del av att vara människa. Tack... blir lite tårögd... Citera
Sparven Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Heter Jens och när jag blev döpt så hade vi en präst som stamma och döpte mig inte i den Helige andens namn utan i Hhhhhhaggans namn. Förutom de otroligt långa dopet pga hans svåra stammande så döpte han mig till Jöns iställt. På den tiden var det mycket svårare att byta namn men mina föräldrar lyckades till slut får det ändrat till Jens. Fö är Jöns en svensk variant av det danska namnet Jens så han var ju inte helt fel ute. Inte för att förstöra en bra historia, men dopet har ingenting med ditt namn att göra. Jag kallades Sparven från Minsk efter att ha införskaffat en fin utstyrsel (UFF hade rea) i vilken jag såg ut som en rysk konståkare. Efter ett tag blev det bara Sparven. Flickan på bilden till vänster är ju givetvis Olga Korbut (den andra "Sparven från Minsk") för er som inte kände igen henne. Edit: Vad tusan hände med min avatar??? Citera
Bluwajt Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 IFK Göteborg = Blåvitt = Bluewhite = Bluwajt Citera
Myssion Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2006 IFK Göteborg = Blåvitt = Bluewhite = Bluwajt Aj lajk jår stavning. Citera
Loveless Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Edit: Vad tusan hände med min avatar??? Gissning 1) Den var för stor, då bör QoS ha pillat bort den. Gissning 2) Sajten du låna den ifrån gillade inte trafikökningen och tog bort den. Citera
Recommended Posts