Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

har länge kallat mig för "hans-olo" på nätet och när poker karriären drog igång så satte ja ihop de och då blev de "hansolo"

viss inspiration från star wars men de ska uttalas "hans-olo" och inte "hansolo"

Postad

hmm, kan nog hamna på töntigast nick i den här tråden men men ;)

När jag var typ 14 år så spelade vi sjukt mycket heroes of might and magic med polarna. En polare hade ett sjust nick, och jag hade inget vettigt att heta.. försökte komma på något vettigt nick, och när jag läste sagan om ringen så bestämde jag mig för att använda den onda orcherhövdingen grishnakhs namn, fast lite omvänt. Wiznakh fick det bli, på den tiden tyckte jag det var jättehäftigt. När jag sen började lira poker så var Wiznakh alltid ledigt så jag använde det. Numera har jag gjort om nicket lite mer på pokersidorna till Fishnakh :)

Ska sägas att mitt andra nick som jag har använt är aningen mer dorky. Det snappade jag upp på en beavis och buttheadfilm, när beavis blir galen och säger att han heter cornholio..

Postad

När någon frågar om de vet vem "Patrik Nilsson"(mitt riktiga namn;)) är, så är svaret oftast nej, men när de säger Svinto, så vet typ alla :P

Alla kanner apan, apan kanner ingen... ;)

Jag fattar inte :) Svinto är trött..

Postad
Det snappade jag upp på en beavis och buttheadfilm, när beavis blir galen och säger att han heter cornholio..

Are you threatening me? I need TP! TP for my bunghole!

Postad

ANT är en gammal grafitti-tag (Alcohol Narcotics Tobacco)

som jag helt enkelt la till lite siffror till för att få lite längd på det...

Har haft det sen -96, känns lite svårt att byta nu... :)

Postad
Jennez är ute och cyklar vad det gäller ordspråken så det är inte så konstigt.

Ordspråket är väl rätt. Frågan är väl snarare om det passar in just här. Nästan iaf... :P

Det gör inget Jennez. Vi gillar dig ändå. Att göra misstag är en del av att vara människa.

Postad
Heter Jens och när jag blev döpt så hade vi en präst som stamma och döpte mig inte i den Helige andens namn utan i Hhhhhhaggans namn. Förutom de otroligt långa dopet pga hans svåra stammande så döpte han mig till Jöns iställt. På den tiden var det mycket svårare att byta namn men mina föräldrar lyckades till slut får det ändrat till Jens. Fö är Jöns en svensk variant av det danska namnet Jens så han var ju inte helt fel ute.

Inte för att förstöra en bra historia, men dopet har ingenting med ditt namn att göra.

Jag kallades Sparven från Minsk efter att ha införskaffat en fin utstyrsel (UFF hade rea) i vilken jag såg ut som en rysk konståkare. Efter ett tag blev det bara Sparven. Flickan på bilden till vänster är ju givetvis Olga Korbut (den andra "Sparven från Minsk") för er som inte kände igen henne.

Edit: Vad tusan hände med min avatar???