Ceritus Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Nu när "alla" andra förklarar sina nick så kan väl lika gärna jag göra ett försök. Har genom mitt liv som inbiten datornörd haft ett antal nick. Men nicket jag har nu tog jag år 2000, tiden då cs-lirare härskade på internet . Sprayade alltid mina motståndare och älskade att stabba dom i ryggen med kniven. Efter ett tag var jag klassad som klanens (Alla hade väl en klan då ) galenpanna. Därav namnet ceritus som står för galen på latin. Citera
Krilla Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Skiter i vad jag har för nick därför blev det Krilla. Enkelt va? Citera
Jennez Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Albert - Batmans betjänt. And who knows what else? Citera
jemten Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Empirepoker tillät inte jämten, så det blev jemten. Citera
The Grand Bark Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Dagen jag regga mig här drack jag för första gången The Grand Bark, en blended, prisbelönad hyfsat rökig whisky som är blandad av en svensk. Jag minns att jag blev rätt rökig jag med... Citera
Myssion Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Postad 14 April , 2006 Till Sega MegaDrive fanns ett spel som hette PowerMonger, ett strategispel (nåja) där man skulle rekrytera folk till sin här, smida vapen och slakta får så att hären kunde äta. Iallafall så kunde man klicka på varje enskild liten individ, oavsett om de ingick i hären eller inte, och då kunde man se vad den personen hette, om den hade familj o.s.v. En snubbe hette Myssion, och det fastnade jag för. har alltid trott det var mysjohn Eh... Nej. Citera
Largo-Sama Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Jag läste denna strippen för tre år sen och tyckte att den var skoj. Citera
Albert Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 And who knows what else? What happens in Gotham, stays in Gotham! Citera
Albert Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Jadu.. Vet man så vet man, vet man inte så vill man inte veta Om du har en iPod... Goatsefodral Citera
Frege Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Jag vet egentligen inte. Men ärligt talat har det ingenting med Hitler att göra, som många vill tro. Jag visste inte ens att lither var ett ord när jag skapade nicket. Citera
jozoa Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Skulle regga mig på en sida för länge sedan. Med min fantasi och krativitet så kom jag ingenstans med nick på sidan så jag kikade ut i köket för att få inspiration och såg ett saltpaket "Jozo". Det fick det bli, men sajten krävde nick på minst 5 bokstäver så jag la till ett "a" lite på måfå. Citera
Pokertomte Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Inte så svårt kanske. Jag är en tomte då jag spelar poker! Citera
PxT Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Mitt smeknamn är Pecke och en gång var det en polare som skulle vara lite "cool" och sade: "Yo Peckst" = PxT Citera
Daxxar Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Saxat från wikipedia.com Gratis är ett ursprungligen latinskt ord, som betyder "av nåd", dvs det krävs ingen motprestation. Från den teologiska betydelsen med innebörd som "Guds nåd är var morgon ny", har begreppet spritt sig till det världsliga vardagsspråket och innebär något som man inte behöver betala för. Citera
hbgelvis Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Jag undrar var QoS har fått sitt namn från? När jag installerar WinXp så kan man installera något meningslöst som heter QoS Packet Scheduler... Är det där du har fått ditt nickname? Citera
devalanteriel Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Ja, det är det... QoS = Quality of Service. Citera
Teichmann Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Mannen, myten, legenden. Och Sveriges sämsta skådespelare. Men visst, har man varit med i både Sökarna och Rederiet så är man speciell. Citera
Albert Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Och Sveriges sämsta skådespelare. Men visst, har man varit med i både Sökarna och Rederiet så är man speciell. Jag saknar fortfarande Reidar Citera
Pokertomte Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Heehe... Sökarna. Mycket bra film! Citera
ogredani Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Daniel Ögren -> Inlogg på alla skolkonton: "ogredani" Citera
Recommended Posts