back Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Ny bonus på PartyPoker. BONUS: 20% upp till $100 TYP: Reload KOD: SPRINGBONUS20 KRAV: 10x raked hands. Innan 20 april. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
star1 Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 hmm bonusen är väl account specifik? Jag fick denna när jag loggade in: "Use the Bonus Code "SPRINGCASH15" when you make your next deposit before 20-APR-06 23:59 hrs EDT and get 15% extra (Max $75) in your bonus account. You will have to play Raked Hands = 10 times the bonus amount by 23:59 hrs EDT to cashout this amount. Release restrictions apply." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Jag fick då 35$ utan att sätta in något. Behöver dock spela 350 raked hands för att kunna casha ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Hehe jag fick 75 dollar utan att sätta in nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 JAg fick hela 20$. Får la gå all-in på första ok handen om jag ska kunna komma upp i 200 rakade händer till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 fick SPRINGBONUS20. är det nån som ser hur många dar man har på sig? avser 20 april både insättning och expire? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anegym Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 fick SPRINGBONUS20. är det nån som ser hur många dar man har på sig? avser 20 april både insättning och expire? För mig står det att jag har 7 dar på mig från och med att jag satte in.. Men man måste sätta in före den tjugonde. Sätter du in den nittonde har du fortfarande 7 dagar på dig att klara bonusen på. Så tolkar jag det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 fick SPRINGBONUS20. är det nån som ser hur många dar man har på sig? avser 20 april både insättning och expire? För mig står det att jag har 7 dar på mig från och med att jag satte in.. Men man måste sätta in före den tjugonde. Sätter du in den nittonde har du fortfarande 7 dagar på dig att klara bonusen på. Så tolkar jag det i alla fall. Det stämmer nog, så tolkar jag det hela. Går den att cleara på alla stakes? Den räknas ju som raked hand när floppen kommer, borde funka på alla nivåer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Jag fick 35 dollar gratis när jag loggade in, måste spela 350 händer för att få ut dom... funkar koden så man får 100 dollar efter 1000 händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Jag fick 35 dollar gratis när jag loggade in, måste spela 350 händer för att få ut dom... funkar koden så man får 100 dollar efter 1000 händer? Sätt in $500 med SPRINGBONUS20 koden och lira 1k rakade händer ( typ 1500 händer eller nåt) innan den 20e och $100 åker in på ditt konto. Men du måste väl antagligen ha den "bonus offer" på ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Alltså, den här bonusen alla fått på sitt konto nu. Man behöver väl bara spela 10x rakade händer för att sen kunna ta ut den? Man behöver väl inte sätta in pengar själv? (vad räknas som 1 rakad hand på party?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Det stämmer nog, så tolkar jag det hela. Går den att cleara på alla stakes? Den räknas ju som raked hand när floppen kommer, borde funka på alla nivåer.. Japp, går att cleara på lägsta staksen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smygaren Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Det är ju inte direkt lätt att hitta rakereglerna på deras hemsida, men här är en länk (som någon annan lyckades hitta förra gången det var "reload-time")! http://sv.partypoker.com/how_to_play/using_our_software/rake_and_blind.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 En raked hand är precis vad det låter som och ska vara - en hand där du tilldelats kort och det tas rake. Tänk på att det INTE tas rake för alla floppar på de lägsta nivåerna! Potten måste upp i minst $1 för att det ska tas rake. Med andra ord, på NL50 och högre blir alla händer där floppen delas ut rejkade (potten kan inte bli mindre är $1 om en flopp delas ut). På FL vet jag inte riktigt hur det står till, jag tror inte att det tas rake på $0.50/$0.1 bara för att två synar (och potten blir 2 SB, dvs $1). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Men man behöver inte sätta in pengar för att sen ta ut denna kontospecifika bonusen som man fått gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Men man behöver inte sätta in pengar för att sen ta ut denna kontospecifika bonusen som man fått gratis? Jo, annars hade det inte hetat reloadbonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Finns det ngt sätt man kan se hur många raked hands man har spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Verkar vara kontospecifik, jag satte in med "SPRINGBONUS20" och fick ingen bonus, hade dock 35$ i bonus innan jag satte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 jävligt skum bonus. jag fick 20$ o spelar för dem nu men jag har inte satt in ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Har ni fått upp bonus pending när ni använde SPRINGBONUS20? Fick pop up-rutan om bonusen men ser ingen bonus pending efter att ha satt in $500 med koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Fick 75 utan att behöva sätta in något. Det kan ju inte vara så att det är någon tidsgräns för isåfall innebär det att om man inte hinner spela alla händer så tar de tillbaka bonusen och skulle man ha 0 på kontot blir det ju minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oddish Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Någon som vet om man får ta ut sina existerande pengar från Party och sedan sätta in dem igen (tillsammans med lite nya fräscha dollars förstås) för att maximera 15%-bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Ok, en dum fråga men jag är trött. Om man utnyttjar reloadbonusen. Kommer bonusen in direkt på ens konto? Alltså innan man uppfyllt kraven? Och vad menas i så fall med raden "restricted" i cashiern? Har spelat mycket idag och har dålig koll på om jag fått in bonuspengarna eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 HAde hört mina historier om partypoker o fick de konfirmerade idag. Drog ut en med TT vs QQ i en all-in. Blev utdragen med AA vs 33. Träffade triss på floppen med TT o dubbla upp mot en som oxå träffa triss men i trior. Allt på ca 40 min 1 table. Får hoppas jag klarar mig helskinnad så jag kan fly fältet med lite cash Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 HAde hört mina historier om partypoker o fick de konfirmerade idag.Drog ut en med TT vs QQ i en all-in. Blev utdragen med AA vs 33. Träffade triss på floppen med TT o dubbla upp mot en som oxå träffa triss men i trior. Allt på ca 40 min 1 table. Får hoppas jag klarar mig helskinnad så jag kan fly fältet med lite cash det som verkar allra konstigast är att de tydligen spelar med custom kortlekar på party med något kort som kallas för "trior" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts