eurythmech Postad 3 December , 2004 Rapport Postad 3 December , 2004 Hehe, finns där också en förklaring till sidan med de starkaste argumenten? =))) Citera
ades_va Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Vilka kan vi helst låta argumentera för IQ-test om inte mensa? Inget fel i att referera till deras FAQ. Citera
eurythmech Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Vilka kan vi helst låta argumentera för IQ-test om inte mensa? Inget fel i att referera till deras FAQ. =) Du har inte gått JMK va? Citera
ades_va Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Nej, jag har tyvärr ingen aning om vad JMK är Citera
Hjort Postad 4 December , 2004 Rapport Postad 4 December , 2004 Nej, jag har tyvärr ingen aning om vad JMK är "Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, JMK, (...)" - Från Stockholms Universitets hemsida. Gissar att han refererar till tumregeln om att alltid ta hänsyn till bias från källan. Fast jag ser och andra sidan journalister som sanningens fiende nummer ett och förespråkare av analyser som lika gärna kunde varit gjorda i teblad. Citera
Recommended Posts