gullikg Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Inte för att jag någonsin skulle göra det men rent teoretiskt... Är det möjligt att folda sig till någon av alla bonusarna därute och ändå tjäna pengar? någon som provat eller tänkt efter? Citera
Uppenberg Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Inte för att jag någonsin skulle göra det men rent teoretiskt... Är det möjligt att folda sig till någon av alla bonusarna därute och ändå tjäna pengar? någon som provat eller tänkt efter? jag tror at det går på Betfred och partypoker. Är dock inte helt säker Citera
gullikg Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Om man är en riktigt fattig människa och inte kan poker kanske... jag vet inte Citera
Arooon Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 man kanske skulle snacka med syrran och be henne sätta sig vid datorn och folda allt på alla bord förutom QQ, KK, AA och AK. Och man går in med ett litet inköp Citera
hencon Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Enligt uppgift finns det vissa syndikat i Asien som tar in mängder med folk i stora datasalar och sätter dem framför en pokersajt med den uppgiften... Bara spela bra starthänder och folda resten. Snacka om bonushoreri... Citera
Matteprof Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 men vem ids sitta och spela foldpoker. blinda bort $200 i blinds och sedan får ut en $250 bonus efter att ha suttit i 20 timmar? Då tjänar man ju mer på att jobba extra på en butik någonstans och få 400 kr för en kväll. Citera
jaroiten Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 men vem ids sitta och spela foldpoker. blinda bort $200 i blinds och sedan får ut en $250 bonus efter att ha suttit i 20 timmar? Då tjänar man ju mer på att jobba extra på en butik någonstans och få 400 kr för en kväll. Äsch, man lirar såklart 20 bord åt gången eller nått.. Citera
Arooon Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Enligt uppgift finns det vissa syndikat i Asien som tar in mängder med folk i stora datasalar och sätter dem framför en pokersajt med den uppgiften... Bara spela bra starthänder och folda resten.Snacka om bonushoreri... lol, du råkar inte ha kvar länken, om det fanns någon? Citera
Verdi Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Varför ser man aldrig några asiater vid borde dårå? Citera
RealPerra Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Partypokers bonus går nog att folda sig till på nolltid. 500 raked hands ger $100, en raked hand är när du fått kort och $1 i potten. 60-70% av FL 0.15/0.30 ger den potten och du kan alltlså folda 750 händer och betala knappt $20 för det. Öppna 10 bord och du rensar allt på en timme... $80/h i folding bonus. PS Du finner inte plats vid 10 fulla bord på 0.15/0.30 PSS Jag tog lite längre tid på mig då jag är total newb och försökte lära mig spela poker under tiden, men på 2 dagar (ca 10h totalt) clearade jag bonusen utan större problem. Citera
jozoa Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Varför ser man aldrig några asiater vid borde dårå? Dom går undercover med annan identitet. Fatta konsekvensen av att bli åtalad för kollektiv bonushoreri. Citera
Hume Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Varför ser man aldrig några asiater vid borde dårå? Är inte vissa länder bannade från bonusar av såna här anledningar? Citera
EL_FishkO Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Varför ser man aldrig några asiater vid borde dårå? Är inte vissa länder bannade från bonusar av såna här anledningar? danmark brukar inte kunna få nån:P Citera
hencon Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Jo, det stämmer att det inte är tillåtet överallt. Citera
Recommended Posts