Gå till innehåll

ARTIKEL: Expressen kissar på sig


TotalFarsa

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

TotalFarter
Vet inte om jag ska skicka pengar så du kan köpa nya glasögon eller om jag ska skicka dig på rättstavningskurs ;)

 

Om du undrar på varför modsen inte låst tråden än så ska jag servera dig sanningen: De kissar på sig av skratt av våra inlägg...

 

/TF :heart:

 

OT så det visslar om det: Har du blivit pappa än TF?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gulljo har ju själv sagt att han är feminist så han borde nog inte ha gjort de uttalanden han beskylls för i den här tråden.

 

Rättare sagt, han var feminist ända tills Göran Persson stolt proklamerade att han också var det. Gulljo gick då ut offentligt och sa att han inte längre kunde kalla sig feminist eftersom begreppet förlorat allt värde efter att GP blivit det... :lol:

 

GP har ju en tendens att "flip-floppa" sig fram mellan de trendigaste begreppen. Häromjulen medgav han ju att han minsann var vegan för att året efter, med snålvattnet rinnande, lustfyllt beskriva sitt recept på honungsglacerade revbensspjäll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en gång på, hm kanske mellanstadiet eller ngt, var jag på bio, blev fruktansvärt pissnödig....döm om min förvåning när ingången var låst, bara utgången öppen. happ, vill inte missa filmen så tillbaka till stolen, men gick fan inte att hålla sig. till slut blev det att gå och urinera i en prydnadsblomma precis utanför utgångsdörren i hopp om att kunna hålla den dörren lite på glänt så att jag kunde komma in igen, gick såklart inte komma in men fick ju vattna blommorna iaf.

 

appropå kissa på bio....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att den här diskussionen har gått överstyr.

 

TF är förmodligen inte en mansgris. Han har förmodligen inte menat rubriken som Heybike antyder, och i vilket fall så har han ändrat rubriken.

 

Det kanske var möjligen berättigad av Heybike att påpeka rubrikens dubbeltydlighet, men den senare diskussionen är totalt malplacerad.

 

Slutligen, vore det så att TF skrev rubriken i en kvinnoförtryckande mening, så är han i all sin rätt att i vårt fria land uttrycka sina åsikter utan att lynchas.

 

Vad gäller själva frågan som TF väckte så vet jag inte om tjänsten blir en så stor framgång. Jag menar det är ju inte riktigt så att det finns ett fåtal fiskar där ute som vi andra måste hålla reda på. Det kryllar av dem. Ska man då behöva lägga till 80 % av t ex partynätverket?

 

Mobilen skulle bli överbelastad av alla SMS man får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som fattar hur snubben (han som skapat SMS-tjänsten) resonerar för att komma fram till detta:

Ja, "Nu skaffar jag en massa nummer till pokerspelare så att jag kan spamma dem".

 

Är för övrigt ett 24h-skinn som ligger bakom det hela, men det ville de inte gå ut med utan skapade en ny användare som gjorde ett "kolla vad jag hittade på nätet! Är det inte superhäftigt?"-inlägg. Muppsite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är för övrigt ett 24h-skinn som ligger bakom det hela, men det ville de inte gå ut med utan skapade en ny användare som gjorde ett "kolla vad jag hittade på nätet! Är det inte superhäftigt?"-inlägg. Muppsite.

 

Förklarar saken. Jag undrade just hur en "programmerare" fick tillgång till info om när spelare gick online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I förlängningen hoppas jag att pokerbolagen ska betala, inte spelarna. Det här får ju folk att spela mer poker, så jag förutsätter att pokerbolagen kan täcka den utgiften, säger Lukas.

 

Men stor risk! Fisken förlorar fortare och spelar mindre, pokersajternas ultimatum är väl om spelarna som möter varandra är lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är för övrigt ett 24h-skinn som ligger bakom det hela, men det ville de inte gå ut med utan skapade en ny användare som gjorde ett "kolla vad jag hittade på nätet! Är det inte superhäftigt?"-inlägg. Muppsite.

 

Istället för att dra ett nedbajsat täcke över alla 24h-skin är det bättre om du säger vilket det är.

 

(Detta inte alls för att jag är nyfiken, utan för att jag bryr mig om alla andra skin som kan bli misstänkta.... :-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

- Han med glasögonen, heybike eller vad han heter visar på ett visst intelekt när han ser kopplingen till den för några år sedan intressanta kissdikussionen. Det var en rolig diskussion där faktiskt alla berörda parter, så som jag tolkade det, var överens om att feminister kissar ner sig oftare och med mer kraft, än andra.

LOL!

 

 

- På frågan om det är kvinnoförnedrande att kissa ner sig är svaret JA. Detta även om det är en man som kissar ner sig. Detta för att kvinnan sedan måste ta hand om mannens nerpissade kläder och det föreligger en viss mängd förnedring i att ta hand om någons nerpissade kläder.

 

- Dock är det på intet sätt förnedrande om det sker då ett visst mått av nakenhet är involverat. Då är det istället spännande och "aningen vågat".

 

LOL + LUL! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...