flibben Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Jag är intresserad av vilken låt och vilket band som är i bakgrunden till den här slagsmålsvideon, väntar spänt på om några härifrån har en aning Länk Citera
Albert Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 SMK Kanske de har den infon på sin hemsida? Vet tyvärr inte vad låten heter. Citera
flibben Postad 3 April , 2006 Författare Rapport Postad 3 April , 2006 SMK Kanske de har den infon på sin hemsida? Vet tyvärr inte vad låten heter. Tack Albert, du har tydligen lika eminent musiksmak som du har kläder på din bild Citera
flibben Postad 3 April , 2006 Författare Rapport Postad 3 April , 2006 Vid en snabb nerladning så ter sig det hela som ett litet skämt från din sida.... jag är fortfarande superintresserad av vilka som FAKTISKT spelar i bakgrunden till det här klippet. Citera
Albert Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Vid en snabb nerladning så ter sig det hela som ett litet skämt från din sida.... Talking to me? Det är faktiskt Slagsmålsklubbens officiella hemsida. No doubt about it. Citera
flibben Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Vid en snabb nerladning så ter sig det hela som ett litet skämt från din sida.... Talking to me? Det är faktiskt Slagsmålsklubbens officiella hemsida. No doubt about it. Börjar funderar på om du håller dig till fortsatt ironi eller bara inte såg klippet som jag länkade till och på så sätt kopplar det hela fel, jag går på det första i vilket fall som helst. Någon mer än jag måste väl gilla hård musik och adrenalinpumpande sång? Citera
kfluffie Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Man hör ju inte vad de sjunger. Men installera en mick och Vråla lite, lägg till lite Elgitarr (rekommenderas med Dance eJay) så får du samma låt. MVH //KF Citera
Njursparven Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Albert, antingen har du rört ihop det rejält eller så skojar du. Tråskaparen undrar vad låten i bakgrunden på filmen heter, som finns på länken. Bandet slagsmålsklubben har ingenting med saken att göra Citera
flibben Postad 5 April , 2006 Författare Rapport Postad 5 April , 2006 Men installera en mick och Vråla lite, lägg till lite Elgitarr (rekommenderas med Dance eJay) så får du samma låt. MVH //KF nej Citera
Albert Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Haha, så fel det kan bli. Trodde att du frågade om Slagsmålsklubben. Läste bara "slagsmålsvideo" och mixade ihop det. Ursäkta. Men annars hade det varit fint fortlöpande ironiskämt, men det var det inte den här gången. Citera
Recommended Posts