Gå till innehåll

250 kronors insättningsbonus vecka 14 på Sportingbet!


ParadiseEric

Recommended Posts

Reload-bonus på Sportingbet Poker

 

Sätt in 250 kronor och vi ger dig ytterligare 250 kr till att spela för under vecka 14!

 

Hur gör jag?

 

1. Sätt in valfritt belopp senast 9 april, 24.00, vi matchar din insättning med 100 %, max 250 kr (eller $32).

 

2. Skicka ett mail till administration@sportingbet.com och ange:

 

a) 100% - PF.nu - vecka 14 i ämnesraden

b) Ditt Sportingbet användarnamn.

c) Din email som du angav vid registreringen hos Sportingbet

d) Datum och tid för din insättning, du hittar det under "mitt spelkonto"

 

Du kommer då att få din reload bonus inom 24 timmar efter din begäran.

 

Endast en reloadbonus per kund är tillåten. Bonusbeloppet måste omsättas 10 gånger i pokerrummet innan uttag kan göras av bonusen. Erbjudandet gäller endast kunder registrerade på den svenska hemsidan.

 

Ha en underbar vecka! :D

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde en precis likadan bonus för ca 2 veckor sen. Är dock inte klar med omsättningen än. Kan jag köra den här också och hur blir det då?

 

 

Omsätter man 10$ av sin bonus om man är med i en 10$ turnering?

 

Hej,

 

Du kan köra denna också, varje bonusbelopp beräknas var för sig, så när första är klar så påbörjas nästa.

 

När det gäller turneringar så räknas avgiften som omsatt belopp, dvs vid en $10 turneringen i det fallet som du nämner så omsätter du alltså 50 c.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kör med mkt sköna prylar på sporingbet måste jag säga. Dock kvarstår frågan hur man på ett hyfsat enkelt sätt håller reda på hur många gånger man omsatt sin bonus. 32 dallah borde ju iofs bara skita till så är den omsatt 10x men skulle ändå vara intressant att kunna hålla koll. senast jag frågade om en omsatt bonus så hävdade supporten att jag omsatt 500 dallah när jag under samma period var +500. Visst att jag är en grym spelare och att det finns multiwaypotter men riktigt SÅ grym är jag inte. när jag påpekade detta fick jag efter nåt dygn "du har rätt, bonusen är nu insatt" tillbaka. det var iofs trevligt men det ger ett intryck av att systemen är lite skakiga. skall dock sägas att sportingbet är en grymt bra site så jag har ingen avsikt att tömma kontot. Trots detta skulle man vilja veta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kör med mkt sköna prylar på sporingbet måste jag säga. Dock kvarstår frågan hur man på ett hyfsat enkelt sätt håller reda på hur många gånger man omsatt sin bonus. 32 dallah borde ju iofs bara skita till så är den omsatt 10x men skulle ändå vara intressant att kunna hålla koll. senast jag frågade om en omsatt bonus så hävdade supporten att jag omsatt 500 dallah när jag under samma period var +500. Visst att jag är en grym spelare och att det finns multiwaypotter men riktigt SÅ grym är jag inte. när jag påpekade detta fick jag efter nåt dygn "du har rätt, bonusen är nu insatt" tillbaka. det var iofs trevligt men det ger ett intryck av att systemen är lite skakiga. skall dock sägas att sportingbet är en grymt bra site så jag har ingen avsikt att tömma kontot. Trots detta skulle man vilja veta....

 

Hej,

 

Tyvärr är detta man måste hålla reda på själv som spelare.

 

Systemet idag säger bara till när bonusen är omsatt nog för uttag och ej hur långt man kommit på vägen.

 

Vi kan gå in och kontrollera detta hand by hand, men som ni förstår så skulle det ta extremt lång tid.

 

När det gäller omsättningskrav som räknas via raked hands är det inga problem, men vid specifika belopp som denna bonus ser man det som sagt när allt om omsatt och klart och där med "clearat".

 

Jag kan hålla med om att detta är en brist, men alternativet är att inte erbjuda er några bonusar som dessa alls och det skulle väl ändå vara tråkigare? ;)

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att det är bättre med bonus än ingen bonus. Och håller med Mikalea. Starkt jobbat nu på slutet. känns som om hela organisationen har lyft sig ett snäpp sen i mitten på mars. Lite som Bajens avslutning på allsvenskan.

 

Tack för det, sånt värmer! :P

 

Kom gärna också med egna förslag vad som skulle vara intressant, vi är här för er skull och att ni ska trivas.

 

Har fått önskemål om en något större reload med - så ska vi kika vidare på.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla pengar man stoppar in tar slut vad händer då om jag stoppar in säg 35$ till..

 

Har bonusen förvunnit då eller är de 35 jag stoppar in låsta?

 

De kan bli låsta (pga av system inte känner av det) - men kundtjänsten kan hjälpa dig att låsa upp dessa, eftersom de pengar som i det läget finns på kontot är ju dina egna.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla pengar man stoppar in tar slut vad händer då om jag stoppar in säg 35$ till..

 

Har bonusen förvunnit då eller är de 35 jag stoppar in låsta?

 

De kan bli låsta (pga av system inte känner av det) - men kundtjänsten kan hjälpa dig att låsa upp dessa, eftersom de pengar som i det läget finns på kontot är ju dina egna.

 

Mvh Sportingbet

 

Går det att ta bort bonusen på något sätt?

Vill ju helst om jag stoppar in mer pengar spela mot den nya bonusen och inte den gammla som inte finns nå mer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla pengar man stoppar in tar slut vad händer då om jag stoppar in säg 35$ till..

 

Har bonusen förvunnit då eller är de 35 jag stoppar in låsta?

 

De kan bli låsta (pga av system inte känner av det) - men kundtjänsten kan hjälpa dig att låsa upp dessa, eftersom de pengar som i det läget finns på kontot är ju dina egna.

 

Mvh Sportingbet

 

Går det att ta bort bonusen på något sätt?

Vill ju helst om jag stoppar in mer pengar spela mot den nya bonusen och inte den gammla som inte finns nå mer ;)

 

Kontakta kundtjänsten i dessa frågor - det är svårt att svara på generellt.

 

kundtjanst@sportingbet.com

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...