sankento Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Handen kommer från ett CG på Expekt 0.10 0.20.. FI limpar UTG FI1 FI2 limpar från MP och en LP SB synar HERO på BB hittar 7 2 check... floppen: 7 A 7 FI höjer 2$ alla lägger sig till HERO (32$) som höjer 5$ till 7$ FI all-in 23$ HERO ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 blixt fold.. FI har naturligtvis AA... inte.. ställ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Blixt call Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 mjeh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 blixt fold.. FI har naturligtvis AA... inte.. ställ haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Black Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 AT - AK sätter jag han på, den där nivån är så bumlig. SYYYN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 31 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 AT - AK sätter jag han på, den där nivån är så bumlig. SYYYN. Ja absolut många spelare är hur värdelösa som helst... men han satt inte på AK AT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 jag vet... färgdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 antagligen har FI en bättre 7:a. men syn ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 nej jag ljög. syn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Syn. Det enda anledningen till fold vore om du har så behårt read på Fi att du VET att han sitter på AA eller 7 med högre kicker, men hur ofta händer det att man har sån read? Överlag så tror jag att det är EV- att lägga ner triss i sådana situationer. Sitter han på färgdrag så har han 36% chans att förbättra sin hand, men du har 16 % chans att förbättra till kåk/fyrtal på turn+river och 15% chans på river (om river parar sig med kortet som kommer på turn som inte är A lr 7). Beräkningen utgår från att alla Ess är "fria", men förmodligen sitter Fi på Ess här så beräkningen får du justera därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 summa sumarum. syn e det so gälllooor. det är fredag och då är det f yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylan som gäller. ghodnatt och P & K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Syna, även om han har en 7a (såvida han inte har A7) har du bra chans på delning samt en liten chans på scoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 31 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Han satt på 46 och vann potten med sin färg efter turn... Men nu vet jag att jag gjorde rätt som syan hans all-in iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 46s? Lägg till honom på din kompislista så blir du rik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 summa sumarum. syn e det so gälllooor. det är fredag och då är det f yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylan som gäller. ghodnatt och P & K Jag gillar det lilla citatet längst ner på din post. Banker påverkar väl folk mer negativt än poker, tobak och porr tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Jag gillar det lilla citatet längst ner på din post. Banker påverkar väl folk mer negativt än poker, tobak och porr tillsammans. Banker har gjort enorm nytta och vi hade antagligen varit på typ medeltidsnivå utan dem. Sen gör ju porr väldigt stor nytta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 1 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2006 46s? Lägg till honom på din kompislista så blir du rik Haha jag tror man kan lägga till 95% av alla spelarna på den nivån och bli rik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tom__green Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Syyyyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 46s? Lägg till honom på din kompislista så blir du rik Låter som att det är konstigt att spela 46s? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Nej, men att gå all in med den brädan och med tanke på föregående bettinghändelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Bättre all-in än vilket annat alternativ som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Vad sägs om fold när du är i underläge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Varför det när du ändå kommer att dra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2006 Rapport Share Postad 1 April , 2006 Hahaha.. rätt inställning. Skönt att veta i förväg att man kommer att dra ut. All in för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts