inteillaalls Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 OT// ville bara säga att stackbrats bild tillochmed är jobbigare än myssions //OT Citera
Sisyfos Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Heypoker visar igen varför de är det bästa stället att lira på! Jag rootar för Shahin! Vilket sisyfosarbete! att kommentera den här tråden Citera
poddan11 Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 En otrolig härlig tråd att läsa. Trodde faktiskt att han skulle ro hem detta. Förstod nog inte riktigt vilken bedrift det hade varit om det hade funkat. Skulle vara intressant att höra om en vadslagning hade varit aktuell om snittet / dag hade varit 1000 € istället för minst 1000 €/dag. Kanske inte till 3 X pengarna , men det måste väl iaf räknas som en jäkla bedrift Citera
Ceritus Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Grattis RaMz och Morbo till eran vinst Shahin beklagar förlusten, men det var grymt stark jobbat. Lycka till i ditt fortsatta spel sammanfattning: Trevlig läsning och ett roligt inslag på PF. Citera
Zyr Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 jag tror inte folk förstår hur otroligt svår denna utmaning är.. spelar man så mycket under 12 dagar så kommer en downswing komma, utan tvekan låt säga att det är 70% chans att han klara vinna 1000€ under en dag att han ska lyckas 12 dagar i rad 0,7^12=0.014 chans, dvs runt 1-2% om han tar vadet 3 gånger pengarna bör han tro att hans chans o klara det en dag är runt 93% (0,93^12=0,42) vinna 1000€ på 75€ HU SnG's på en dag är ju faktiskt ganska mycket, även om man kan hålla detta i snitt så kommer swingsen göra att man inte kan klara detta varje dag tyckte han var modig som försökte, men kan inte hålla med folk om att han va nära att klara något 2 dagar i rad är otrolig stor skillnad mot att klara något 12 dagar i rad Citera
stackbrat Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 OT// ville bara säga att stackbrats bild tillochmed är jobbigare än myssions //OT det är åtdetminstonde en bild på mig, jobbig eller ej. Synd att du tycker jag är jobbig bara *EDIT* Har bytt bild, hoppas denna är bättre Citera
thrasher Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 jag tror inte folk förstår hur otroligt svår denna utmaning är.. spelar man så mycket under 12 dagar så kommer en downswing komma, utan tvekan låt säga att det är 70% chans att han klara vinna 1000€ under en dag att han ska lyckas 12 dagar i rad 0,7^12=0.014 chans, dvs runt 1-2% om han tar vadet 3 gånger pengarna bör han tro att hans chans o klara det en dag är runt 93% (0,93^12=0,42) vinna 1000€ på 75€ HU SnG's på en dag är ju faktiskt ganska mycket, även om man kan hålla detta i snitt så kommer swingsen göra att man inte kan klara detta varje dag tyckte han var modig som försökte, men kan inte hålla med folk om att han va nära att klara något 2 dagar i rad är otrolig stor skillnad mot att klara något 12 dagar i rad För i helvete Zyr blanda inte in verkligheten i det här när det finns ego och pokerforum-fans som inte fattat faktan!!! Citera
OzzzaJa Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 blanda inte in mig i vårat förhållande! jag måste bara få fråga ramz och er som slog vad: hur pass nervösa va ni efter 3 dagar när shahin krossade allt motstånd? Citera
tiger19 Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 vi va inte nervösa, hade han klarat 10 dagar hade vi blivit oroliga, men de e så sjukt svårt, hur bra man än är på heads up e de iprincip omöjligt. att inte va running bad någon dag. Citera
baloobas Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 det är åtdetminstonde en bild på mig, jobbig eller ej. Synd att du tycker jag är jobbig bara Klart man har en bild på sig själv. Dom som inte har det kanske skämms eller nått. Citera
RaMz Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Skulle vart kul om han klarade av det, så ingen av oss var väl någonsin "oroliga", men efter tat han klarat det i 3 dagar så såg det ju i alla fall möjligt ut, men som sagt så hade han haft 8a dagar kvar att klara. Och det var ju det fakturm att vi trodde det var svårt att spela 12 dagar utan att ha en dålig dag som gjorde att vi trodde oss ha value i vadet. Kan säga att jag är förvånad över hur mkt uppståndelse vi fick oh hur många som följde Shahin både här och när han spelade dygnet runt. kul! Citera
Supertequila Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Gammalt psykologiskt faktum att hålla på "the underdog", jfr David och Goliat. Killen kämpade väl men jag tycker att Ramz o co matematiskt sett ingick ett vinnande vad. Vad gäller Shahin... det vore inte första gången en människas rena vilja besegrar oddsen, så jag är imponerad över hans mod, uthållighet och vilja. Baloobas, jag säger bara LOL Citera
oneofakind Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Varit ett antal tjejer efter utekvällar som sagt att jag är sjuuuuuuukt (notera sjuuuuuuuuuuuuukt) lik Darin... Så är inte fallet, men ganska underhållande Jooooo du vet att det stämmer lite .......... om du kammar dig Citera
Verbal__Kint Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Upplever posttraumatisk stress efter det att utmaningen är över. Kände samma sak efter OS och det är inte roligt. Mer Shahin, meeeeeer! Citera
QoS Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Så där, flyttar över "Shahin86s tolvdagarsutmaning"-trådarna till Resultat. Enjoy! - QoS Citera
raptorjr Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 Synd att inte vadet var att han skulle snitta €1000, då hade det ju hållt på lite längre. Nu tog det slut lite för fort. Det var riktigt kul att vara med och läsa uppdateringarna på forumet. Citera
inteillaalls Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 OT// ville bara säga att stackbrats bild tillochmed är jobbigare än myssions //OT det är åtdetminstonde en bild på mig, jobbig eller ej. Synd att du tycker jag är jobbig bara *EDIT* Har bytt bild, hoppas denna är bättre Sorry, jag vet inte vem som gav mig rätten att dissa någons avatar. Citera
Recommended Posts