Gå till innehåll

Kommentera Shahin86s tolvdagarsutmaning


Hjort

Recommended Posts

  • Svars 417
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Näe, det var det jag tänkte. Skulle bara kolla.

Får väl säga grattis till er då i stället RaMz, Morbo och de andra som jag inte vet vilka det är. Sen fick ju Shahin en Thailandsresa för 2 på 4 dagars slit så helt katastrofalt slutade det ju inte för honom.

 

Frågan är bara vem av mig eller Morbo som han tar med till Thailand? :)

 

Var inte sunlight en solklar kandidat för detta? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starkt jobbat i vilket fall, känner att man blir lite sugen på galna vad i denna klass, men borde shalin inte spelat denna utmaning på någon site med Sit n Go bonus istället?

 

Vet att Noblepoker ett tag hade en typ 25k bonus till den som vann 6st 100$ sit n go på raken, det hade han väl nånstans i röran?

 

Tycker det är all PF´ares plikt att dra igång fler tok-vad i denna klass, hade gärna spelat 200+10 sit n go med samma preferenser om min fru inte slagit mig i småbitar om jag gjorde det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte vara någon partycrasher men som han spelar nu så kommer han aldrig att klara det utan gudabenådade klonkarskill från ovan.

 

Killen spelar så desperat så att om jag inte visste att han kunde spela så skulle jag skriva jättemört som note på han.

 

Funderar på att gå in och chipdumpa lite....

 

Konstigt. Han har ju inte bråttom eller nåt.

 

Ironi va.

 

Jag vet inget om vad vadet går ut på men gissar på att det går ut snart va?

 

I alla fall tror jag den bästa strategin är att fortsätta spela sitt a-game med något mindre modifikation. De spel jag såg var rena ramma katastrofen.

 

//Såg att det var klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi inte samla ihop 10 PF.nu som inte e så heta på HU o vill spela lite mot shahin? :D Inte rigg amen spela sitt A-game med vetskapen om att det itne är ett så starkt A game just i HU? :D komigen, gör det för hjälten ;)

 

Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga.

 

EDIT:

Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress..

 

Sånt här också.

 

Nåja, nu får vi ta o lugna ner oss lite :D Den där berömda nypan med salt är icke att förglömma, peace out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men hjort förfan, sluta larva dig, du gillar inte mig, helt ok men där får det fan ta mig sluta också....

 

Tyckte jag med min post tydliggjorde att jag inte menade nåt med det (förrutom mina sympatier för Shahin, vilket jag tror att man i fortsättningen verkligen får jobba med om man inte vill väcka hos alla när man offentliggör sådana här vad) och att det kanske kan räcka med det? men nejdå, då kommer den alltid lika sysslolöse nörden och kommenterar (inte direkt riktat mot dig som person men skulle uppskatta om du tolkade det så ändå, eftersom allt annat skulle förvåna mig till den grad att jag kanske skulle rasa ihop och dö)

 

Naturligtvis borde jag tänkt på hur det kunde uppfattas (med vilja, hemlängtan och vaselin) när jag skrev det men det har fan ingenting med dig att göra... Blir så trött så trött så trött.. Ber om ursäkt till Ramz c/o.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men hjort förfan, sluta larva dig, du gillar inte mig, helt ok men där får det fan ta mig sluta också....

Jag har inget emot dig, men du bör förstå att skämt angående 300 papp vare sig förstås eller uppskattas i första taget. Tänk innan du postar sånt helt enkelt.

 

Kom tillbaka när du garvat bort att någon random internettomte skämtat om att sabba ett bet för dig när en kvarts miljon är inblandad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men hjort förfan, sluta larva dig, du gillar inte mig, helt ok men där får det fan ta mig sluta också....

Jag har inget emot dig, men du bör förstå att skämt angående 300 papp vare sig förstås eller uppskattas i första taget. Tänk innan du postar sånt helt enkelt.

 

Kom tillbaka när du garvat bort att någon random internettomte skämtat om att sabba ett bet för dig när en kvarts miljon är inblandad.

 

Måste det vara just en random internettomte? Isf får jag väl vänta tills helvetet fryser till is innan jag får ett läge som du kan skämta om att sabba.

 

kliver av scenen till vänster och rakt ner i sängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad seriösa ni vart, det var ju inte direkt så att vi hade satsat 3 miljoner, det var ju bara några hundringar :P

RaMz din snobb :P

 

Kan vi inte sattsa några av dina hundringar mot några av mina hundringar på att jag klarar att vinna €1000 i €75or på en dag? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi inte samla ihop 10 PF.nu som inte e så heta på HU o vill spela lite mot shahin? :D Inte rigg amen spela sitt A-game med vetskapen om att det itne är ett så starkt A game just i HU? :D komigen, gör det för hjälten ;)

 

Om ni vill se fler såna här grejer i fortsättningen borde ni lägga ner alla såna här tankar så vi slipper hålla eventuella framtida vad hemliga.

 

EDIT:

Skulle ju inte tagit synen normalt, men kändes rätt då grabben var under hyfsad tidspress..

 

Sånt här också.

 

Jag är inte säker, men jag tolkar morbo som att om det ska vara någon poäng med sådana här vad så ska det inte vara folk som sätter sig och medvetet losar så att X ska få det lättare...?

 

Själv tycker jag såklart att det också vore bäst och rättvisast. Men, jag har kanske missförstått det här nedan...

 

ryktena gar att "juggemaffian" kommer forstora dina heads up matcher genom att skicka in "proffs" fran deras team o mota dig headsup, tyvarr blev man inte sjalv tillfragad utan fick hora

" meningen med att skicka in "proffs" ar att vi ska vinna vadet, inte forlora det" :cry::(:cry::(

 

Om Shahin inte misslyckats efter 9 dagar så kommer vi skicka in Nohend, Tobias Persson, Johnny Lodden, Isha, Thuritz, patrick antonius och Ram Vaswani att grinda dygnet runt mot honom på olika konton.

 

 

Äsch då sticker vi PF:are in och donerar match efter match till Shahin.

 

 

Som sagt så kanske jag har missat något här, men vad menar du Hjort?

 

Jag har inget emot [stackbrat], men du bör förstå att skämt angående 300 papp vare sig förstås eller uppskattas i första taget. Tänk innan du postar sånt helt enkelt.

 

Kom tillbaka när du garvat bort att någon random internettomte skämtat om att sabba ett bet för dig när en kvarts miljon är inblandad.

 

Nu utgår jag från att RaMz skojar ovan (eller? Annars vore det ju ett orättvist vad om något), men det är ok att skoja si men inte så? Fast för Shahin är det ju bara 100k, inte 300k, är det där skillnaden ligger?

 

Hoppa inte på mig för hårt nu, jag kan ju ha missupfattat något mitt i all röran här... ;)

 

 

Starkt jobbat Shahin, synd att det inte gick vägen, hade varit riktigt kul om någon klarade av en sådan bedrift!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men släpp sargen myssion; är en jävla skillnad på att betdeltagarna, som känner varandra, skämtar med varandra och att en unknown kommer och leker rolig över 300 lakan.

 

Ja där har vi det. Ja sa ju att det var ngt jag hade missat... ;)

 

*släpper sargen*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...