Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Bara jag som har problem med att få pengarna till det "riktiga" kontot efter att jag loggat ur klienten. Har testat alla gamla rävknep så som att ta in ytterligare en krona o sätta sig på ett bord och likande.

 

Hjälp, någon?:-)

 

Samma här. Vill göra ett "ta-ut-cash-så-rigg-försvinner" uttag men det går för fan inte! TILT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem just nu! vad fick du för svar?

 

Tjena. förlåt att det tog lång tid att svara. Har inte tittat i tråden.

 

Dom sa att det var något fel sedan förra uppdateringen, men att man skulle vänta någon timme eller så o sen testa att logga in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med att skriva notes när jag spelar 5 bord. Fokus förflyttas till det bord som jag har ett beslut på vilket gör att jag hela tiden måste klicka i notefönstret för att kunna fortsätta skriva.

 

Går det att på något sätt stänga av den funktionen så att den inte byter fokus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dum fråga men ändå. Vad tycker ni, PokerStars eller SvS? Vilket är bäst gällande CG och SNG?

 

EDIT: Går det på nåt sätt att byta från svenskt språk till engelskt på SvS klienten? Jag var inne och kikade i language.xml men orkade inte ändra allt där till engelska.

 

Tyvärr inte, language.xml styr bara handhistoriken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man om man vill ta ut pengar från sitt SVS konto? Man skulle tydligen skicka nått brev, men vad gör man sen?

 

Du måste skicka in (post eller fax) "pappret" med uppgifter om ditt bankkonto. När du gjort det så tar det nån dag innan du kan göra uttag via deras hemsida där du loggar in på ditt spelkort.

 

Sen tar det 2-3 bankdagar innan du får pengarna på ditt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste skicka in (post eller fax) "pappret" med uppgifter om ditt bankkonto. När du gjort det så tar det nån dag innan du kan göra uttag via deras hemsida där du loggar in på ditt spelkort.

 

Sen tar det 2-3 bankdagar innan du får pengarna på ditt konto.

 

aah, okej tack!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...