Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Stämmer bra, det går inte att byta vy på ett bord efter att du öppnat det. Minivy måste vara ikryssat före.

 

Varför är man inte förvånad...? SvS i ett nötskal. Utan nöt om man säger så...

Postad
Frugan säger att det händer att hon blir utkastad från borden utan att göra något. Är det fler som märkt det?

 

Dessutom säger hon att hon får tidsbank idag på 1/2 FR :shock:. Skulle väl bara vara på de högre borden och i MTTs, eller?

 

jag spelade mot din fruga häromdan =) hon hälsa va? :-)

Postad
Användarvänligt... NOT!

 

Något som alltid retat mig är att de helt skiter i att förbättra klienten för med tanke på turneringar. De har inte ens svarat när jag påpekat att spelar du turnering i fullskärm kajkar det ut rejält vid bordsbyte och man måste gå till inställningar och sätta om till fönster och sedan fullskärm igen.

Lika kass med minivy. Jag vill spela turren i helfönster och mina CG i minivy. Glömmer jag av att kryssa ur "minivy" i lobbyn och turren byter bord så blir det i minivy. Tycker det inte skulle vara så svårt att få bukt med dessa felaktigheter. De har ju ändå lagt in finesserna då får de väl fixa så de funkar bra också!

:evil:

Postad
Det är bara att snabbt kryssa ur och sen kryssa i rutan så funkar det.

Dock lite irriterande att göra typ en gång i timman.

 

Ifall du kryssar ur rutan "lägg mörkar" i ett fönster så påverkas ofta alla fönster även om det ser ut som om de är ikryssade. För att undvika detta så trycker jag i "ta paus" när jag spelar sista handen på ett bord, men vill fortsätta på de andra.

  • 2 weeks later...
Postad
Nån som kommer in på svs, dom borde ha uppdaterat klart nu :), får upp ett felmeddelande att nåt är fel och att jag ska starta om , eller kontakta supporten.

 

 

Samma sak händer när jag försöker logga in.

Har precis kommit hem från nattskiftet och tänkte lira några händer

och möts av problem direkt.

Postad

Bara jag som har problem med att få pengarna till det "riktiga" kontot efter att jag loggat ur klienten. Har testat alla gamla rävknep så som att ta in ytterligare en krona o sätta sig på ett bord och likande.

 

Hjälp, någon?:-)

Postad
Bara jag som har problem med att få pengarna till det "riktiga" kontot efter att jag loggat ur klienten. Har testat alla gamla rävknep så som att ta in ytterligare en krona o sätta sig på ett bord och likande.

 

Hjälp, någon?:-)

 

Är du för snål för att ringa supporten?

Postad
Är du för snål för att ringa supporten?

 

Ringde dem nu. För snål skulle jag inte vilja säga, men känns bättre o fråga här innan istället för att slösa deras tid. Dom lär ha fullt upp med klagomål iallafall.

Postad
Ringde dem nu. För snål skulle jag inte vilja säga, men känns bättre o fråga här innan istället för att slösa deras tid. Dom lär ha fullt upp med klagomål iallafall.

 

Det är deras jobb, vad skulle de göra om alla tänkte så?

Postad
Bara jag som har problem med att få pengarna till det "riktiga" kontot efter att jag loggat ur klienten. Har testat alla gamla rävknep så som att ta in ytterligare en krona o sätta sig på ett bord och likande.

 

Hjälp, någon?:-)

 

Har samma problem just nu! vad fick du för svar?

Postad
Har nåt märkt att bordet ibland stängs ner när man håller på o skriver note på folk?

 

Tror det händer när någon lämnar/kommer samtidigt som man skriver och det blir din tur :roll:

Postad
Det är bara att snabbt kryssa ur och sen kryssa i rutan så funkar det.

Dock lite irriterande att göra typ en gång i timman.

 

gå in på meny/inställningar på borden och kryssa i "lägg mörkar" så är problemet ur världen

Postad
Det läser nog inte mail heller, eftersom de har kvar buggar sedan starten.

 

Jodå, visst svarar dom på mejl. Har själv skickat mejl om att borden kraschar när man skriver notes. Fick iofs bara ett standardsvar om att kolla upp inställningar för brandvägg och antivirus och att återkomma om det inte fixade problemet. Fast när jag sen återkom och sa att det inte var felet fick jag inget svar...

Postad
Jodå, visst svarar dom på mejl. Har själv skickat mejl om att borden kraschar när man skriver notes. Fick iofs bara ett standardsvar om att kolla upp inställningar för brandvägg och antivirus och att återkomma om det inte fixade problemet. Fast när jag sen återkom och sa att det inte var felet fick jag inget svar...

 

Det där låter ju som internetleverantörer. Om internet dyker i hela landet, så ger supporten som standardsvar att man ska ÄNDRA alla inställningar som fungerat bra de senaste året.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...