Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

För mig blir det aldrig frysta bord när jag spelar. Saknar definitivt inte möjligheten att få extra tid.

 

Däremot, när jag scrollar igenom borden för att hitta ett bord, då vore det grymt bra att kunna se vilka spelare jag har anteckningar på....som på t ex betssson. Nu ser man inte det förrän man gått in på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lämnas högerkolumnen i bordsinformationen tom? Känns som självskriven att visa markerstapeln för spelarna vid bordet.

/Nils

 

Svar: Det tycker vi med! Därför kommer den funktionen med vid nästa uppdatering av klienten. Den sker inom kort.

Svenska Spels Poker

 

Äntligen slipper man öppna 20 bord innan man hittar ett utan 20bbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån annan än jag som upplever klienten på SVS som extremt seg den senaste månaden?

Jag kan bara lira 20-30 minuter åt gången sen segar hela systemet ner och jag börjar lagga som sjutton. Borden fryser, jag åker ut och CPU går upp mot 100%. Den senaste veckan har jag uppgraderat till 2 gig minne och blåst ut hela datorn, men ändå segt. Jag har kört utan PT och HH-converter, men systemet segar ut ändå.

Inga problem på de andra sajterna.

 

Eftersom jag misstänkte virus eller nåt annat skit så blåste jag som sagt var ut hela hårddisken idag, men går knappt att lira ändå.

 

Jag spelar på en ett år gammal Acer-laptop.

 

Någon datorkunnig som har nåt tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att "blåste ut" betyder "formaterade om och installerade operativsystemet på nytt", om det inte gör det, så do.

 

Fixa AV program, om du har firewall, byt firewall. Kolla processlistan, om något tar mer än 00, gå till google och sök på det (kolla även när du har SvS uppe). Vissa saker kan ha virus i sig fastän de är systemprocesser som ska finnas osv, det är bara läsa på.

 

I övrigt har inte SvS några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara skicka in blanketten, synnerligen smidigt sätt om du jämför med vad andra bolag kräver iform av körkort, visakort, räkning etc etc

 

du kan ju fylla på efter varje hand och mellan varje hand men inte UNDER en pågående hand, typ standard för alla sidor väl? givietvis inte mer än maxinköp som ligger på 200bb på SvS, kollat att du har pengar på kontot? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara skicka in blanketten, synnerligen smidigt sätt om du jämför med vad andra bolag kräver iform av körkort, visakort, räkning etc etc

 

du kan ju fylla på efter varje hand och mellan varje hand men inte UNDER en pågående hand, typ standard för alla sidor väl? givietvis inte mer än maxinköp som ligger på 200bb på SvS, kollat att du har pengar på kontot? ;)

 

 

Ibland går det ALDRIG att fylla på, och nej inga problem med pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...med risken att Svs slutar skriv HH:s för det bordet:roll:.

 

Svs - Buggarnas paradis.

 

Går att lösa på annat sätt om man gör som jag skrev ovanför. Aldrig behövt lämna ett bord och alltid kunnat fylla på.

 

Hur gör ni som spelar med PA Hud? Inte kört med de speciellt mycket än, tycker det känns jobbigt att få lägga in det nya bordet varje gång man byter. Kan ju bli ett par ggr/kväll. Hur mycke nytta har ni av siffrorna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...