Fudge Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 En bra sak vore om de gav fan i att stänga ner varje tisdagsnatt så man får spela! Varenda jävla vecka men ändå kan miffona inte fixa buggarna som finns! Wp SvS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Måste säga att jag är helt emot tidsbank. Jag ställer mej oxå något frågande till tidbank. Vem tjänar egentligen mest på den? Fisken som ofta tar felbeslut eller grindern som handlar mer instinktivt? Men jag kan inte säga att jag är säker på att det är såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Jag ställer mej oxå något frågande till tidbank. Vem tjänar egentligen mest på den? För att ansvariga på SvS skall kunna säga "Vi har gjort allt vi kunnat för att värna om individen" när någon granskande journalist sticker upp en mic i nylle på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "Dom extra 13 sekunderna får förhoppningsvis en spelberoende att vakna och säga "Vänta lite, vad fan håller jag på med?!"" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "Dom extra 13 sekunderna får förhoppningsvis en spelberoende att vakna och säga "Vänta lite, vad fan håller jag på med?!"" Precis...dom kanske helt plötsligt öpptäcker att TPGK kanske inte är nöten på just den brädan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Fler som det hänger sig för och borden fryser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per-Elvis Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 För mig blir det aldrig frysta bord när jag spelar. Saknar definitivt inte möjligheten att få extra tid. Däremot, när jag scrollar igenom borden för att hitta ett bord, då vore det grymt bra att kunna se vilka spelare jag har anteckningar på....som på t ex betssson. Nu ser man inte det förrän man gått in på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Varför lämnas högerkolumnen i bordsinformationen tom? Känns som självskriven att visa markerstapeln för spelarna vid bordet. /Nils Svar: Det tycker vi med! Därför kommer den funktionen med vid nästa uppdatering av klienten. Den sker inom kort. Svenska Spels Poker Äntligen slipper man öppna 20 bord innan man hittar ett utan 20bbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Går det minska borden? Och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 11 Januari , 2008 Rapport Share Postad 11 Januari , 2008 Går det minska borden? Och hur gör man? Nej det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Nej det går inte. Hur gör ni då när ni multitablar? Fönstrena hoppar ju upp på samma ställe:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Hur gör ni då när ni multitablar? Fönstrena hoppar ju upp på samma ställe:shock: köper stor skärm a.k.a Samsung 245B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Hur gör ni då när ni multitablar? Fönstrena hoppar ju upp på samma ställe:shock: Då tar man tag i den lilla blåa listen längst opp o sen drar man fönstret åt sidan så slipper man få ett nytt fönster på samma ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Nån annan än jag som upplever klienten på SVS som extremt seg den senaste månaden? Jag kan bara lira 20-30 minuter åt gången sen segar hela systemet ner och jag börjar lagga som sjutton. Borden fryser, jag åker ut och CPU går upp mot 100%. Den senaste veckan har jag uppgraderat till 2 gig minne och blåst ut hela datorn, men ändå segt. Jag har kört utan PT och HH-converter, men systemet segar ut ändå. Inga problem på de andra sajterna. Eftersom jag misstänkte virus eller nåt annat skit så blåste jag som sagt var ut hela hårddisken idag, men går knappt att lira ändå. Jag spelar på en ett år gammal Acer-laptop. Någon datorkunnig som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Antar att "blåste ut" betyder "formaterade om och installerade operativsystemet på nytt", om det inte gör det, så do. Fixa AV program, om du har firewall, byt firewall. Kolla processlistan, om något tar mer än 00, gå till google och sök på det (kolla även när du har SvS uppe). Vissa saker kan ha virus i sig fastän de är systemprocesser som ska finnas osv, det är bara läsa på. I övrigt har inte SvS några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Måste man skicka in den där pdf:n och registrera sin info, för att casha ut? Finns det inget smidigare sätt? MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 Nötbugg att jag inte ibland kan fylla på cash på bordet mitt i spelet! Så för någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 bara skicka in blanketten, synnerligen smidigt sätt om du jämför med vad andra bolag kräver iform av körkort, visakort, räkning etc etc du kan ju fylla på efter varje hand och mellan varje hand men inte UNDER en pågående hand, typ standard för alla sidor väl? givietvis inte mer än maxinköp som ligger på 200bb på SvS, kollat att du har pengar på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 bara skicka in blanketten, synnerligen smidigt sätt om du jämför med vad andra bolag kräver iform av körkort, visakort, räkning etc etc du kan ju fylla på efter varje hand och mellan varje hand men inte UNDER en pågående hand, typ standard för alla sidor väl? givietvis inte mer än maxinköp som ligger på 200bb på SvS, kollat att du har pengar på kontot? Ibland går det ALDRIG att fylla på, och nej inga problem med pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 Nötbugg att jag inte ibland kan fylla på cash på bordet mitt i spelet! Så för någon annan? Japp är så för mig också. Lämnar jag bordet och sätter mig direkt igen kan jag dock fylla på fullt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 Japp är så för mig också. Lämnar jag bordet och sätter mig direkt igen kan jag dock fylla på fullt igen. Ska funka att köpa in typ 1krona och sen köpa in fullt direkt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 19 Januari , 2008 Rapport Share Postad 19 Januari , 2008 Japp är så för mig också. Lämnar jag bordet och sätter mig direkt igen kan jag dock fylla på fullt igen. ...med risken att Svs slutar skriv HH:s för det bordet:roll:. Svs - Buggarnas paradis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 ...med risken att Svs slutar skriv HH:s för det bordet:roll:. Svs - Buggarnas paradis. Går att lösa på annat sätt om man gör som jag skrev ovanför. Aldrig behövt lämna ett bord och alltid kunnat fylla på. Hur gör ni som spelar med PA Hud? Inte kört med de speciellt mycket än, tycker det känns jobbigt att få lägga in det nya bordet varje gång man byter. Kan ju bli ett par ggr/kväll. Hur mycke nytta har ni av siffrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Blir så för mig oxå och kan inte fylla på en krona ens, får ställa och busta för att kunna fylla på max.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Nötbugg att jag inte ibland kan fylla på cash på bordet mitt i spelet! Så för någon annan? Den buggen har funnits sen svs öppnade, vet inte varför det blir så ibland, men det funkar alltid för mig om jag fyller upp till något annat än max isf, tex 199.99 på NL200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts