WesleyWyndamPryce Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 34 minuter sedan, säger Waylon : Även om det är hela nätverket som ligger nere, så bara vet man att det beror på statens allra mest inkompetenta och tjuvaktiga företag, triss- och lottosvindlarna svenska spel. 100% Det är svenska spel som sänkt hela Ipoker nätverket haha vilka jävla luffare dom är 1 Citera
personalities Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Shekarabi i farten igen *Off topic* (kind of) Citera
f0rtress Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 (redigerade) Tänkte spela en session i kväll, är siten up and running? Själv fastnar jag här: Redigerad 11 Maj , 2023 av f0rtress 2 1 Citera
personalities Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Kommer ej in, kommer inte ens sådär långt... @f0rtress 1 Citera
Denada Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Nu har pokerklienten legat nere snart 1 dygn Förbannat dåligt av Sv.Spel att inte skriva vad detta handlar om på sin hemsida!! SKANDAL Citera
Johan_Beta Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Jag vet inte om jag missat något men kan inte hitta driftinformation etc utan sajten är nere och det lämnas helt okommenterat? Citera
Denada Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 2 minuter sedan, säger Johan_Beta : Jag vet inte om jag missat något men kan inte hitta driftinformation etc utan sajten är nere och det lämnas helt okommenterat? Exakt, också letat men hittar inget. Därför borde S. Spel skriva något mer vad det faktiskt handlar om !! Citera
soldado9 Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 En sak är då rätt säker. Det gör allt i sin makt för att se så dåliga ut de bara kan 2 Citera
Denada Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Jag tror tyvärr det saknas kompetens, säkert inkvoterade tekniker.... Skamligt är det !! Citera
pulverpysen Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Det verkar funka för några av oss iaf. Ingen stor lobby men nog finns det folk inloggade som spelar. Citera
Denada Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 7 minuter sedan, säger pulverpysen : Det verkar funka för några av oss iaf. Ingen stor lobby men nog finns det folk inloggade som spelar. Ok, bra att veta Bara att vänta och se... Citera
Denada Postad 11 Maj , 2023 Rapport Postad 11 Maj , 2023 Undrar om de som lyckats komma in spelar direkt i browsern eller klienten`? Min klient går inte att logga in på, får inte upp någon inloggningsruta... Citera
Rhetoric Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 (redigerade) 19 timmar sedan, säger brusig1 : Skulle nog skippa mellanhanden, svs lär vända på alla förslag och försöka göra de ännu värre innan de skickar de vidare tbh. jag uppfattar ironin i ditt inlägg, och ärligt talat så kan jag förstå att listan uppfattas som lång; däremot så är det en bristfällig anledning att inte förbättra programvaran. om jag kan vid 13-års ålder klara av att lära mig själv att programmera samtidigt som jag frenetiskt runkade till BMP-bilder, så kan eventuellt ett team av professionella lösa samtliga förslag på <en vecka. 18 timmar sedan, säger Lasery : Hans poäng är att det inte är så, by default. Då kanske du undrar varför det är viktigt. Jo det kan jag förklara. För att fisken då lätt ramlar in på ipoker-borden istället för på svs-borden. exakt så. 8 timmar sedan, säger Denada : Nu har pokerklienten legat nere snart 1 dygn Förbannat dåligt av Sv.Spel att inte skriva vad detta handlar om på sin hemsida!! SKANDAL 1,5 dygn nu. wtf?! 6 timmar sedan, säger Denada : Undrar om de som lyckats komma in spelar direkt i browsern eller klienten`? Min klient går inte att logga in på, får inte upp någon inloggningsruta... glömde svara på denna. när jag kör browsern så är detta resultatet: This site can’t be reached login-fr.onegameslink.com took too long to respond. Try: Checking the connection Checking the proxy and the firewall ERR_CONNECTION_TIMED_OUT det verkar ju tydligt vara ett server-side problem. det går inte att koppla upp sig oavsett klient. Redigerad 12 Maj , 2023 av Rhetoric fylla Citera
Denada Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 Efter råd om ominstallation så dyker detta upp när klienten startas...... Citera
ölkaka Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 1 minut sedan, säger Denada : Efter råd om ominstallation så dyker detta upp när klienten startas...... Ipoker är ju nere? Citera
Denada Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 Detta är sjukt, pratade med dom, de verkar ju inte ha en aning om vad felet är !!!! Citera
Folke Rosvall Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 Svenska Spel borde ha behållit sin klient. För oss som brukade spela anonyma bord blev ju resultatet att vi tvingades lämna Svenska Spel och försöka hitta ett nytt bolag. Dessutom steg raken. Nej det här blev fel. ☹️ Citera
sprattlatill Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 Att det ligger nere är en sak, det är bortom deras kontroll men att dom ger oss knapphändig info är under all kritik. Vi har en fredagskväll att planera. 1 Citera
Denada Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 Lyckades att logga in via klienten Hoppas att det håller nu! Citera
pokerspelarn1 Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 9 minuter sedan, säger Denada : Lyckades att logga in via klienten Hoppas att det håller nu! Håll oss uppdaterade, fredagskvällen ska som sagt planeras! Är det fler inne? Citera
Svenska Fel Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 Kom också in. En hel del svs bord igång. Över 2k spelare inne i ipoker. Citera
lamern Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 14 minuter sedan, säger pokerspelarn1 : Håll oss uppdaterade, fredagskvällen ska som sagt planeras! Är det fler inne? ställ groggvirket på kylning för säkerhets skull Citera
Denada Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Svenska Spel borde ha behållit sin klient. För oss som brukade spela anonyma bord blev ju resultatet att vi tvingades lämna Svenska Spel och försöka hitta ett nytt bolag. Dessutom steg raken. Nej det här blev fel. ☹️ Det största misstaget var att skrota den gamla Boss klienten, de tog bort den 2017, efter det så sjönk antalet spelare med minst 90 procent,, Citera
gregorio Postad 12 Maj , 2023 Rapport Postad 12 Maj , 2023 (redigerade) Någon annan än jag som har ett felaktigt saldo? (Mindre än tidigare) Edit: My bad, saldot stämmer. Redigerad 12 Maj , 2023 av gregorio Citera
Recommended Posts