hagebrant Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 det är så att jag och en kompis ska grinda tillsammans hemma hos han i helgen. Jag kommer att spela på SvS och han kommer spela på Everest. Problemet ligger i att hans pappa spelar på SvS. Om inte hans pappa o jag kommer spela samma SNG, samma bord på cashgame eller samma MTT, är det då lugnt att spela från samma uppkoppling utan att råka ut för misstankar om collution? Tack på förhand! så länge ni spelar på olika bord så är det nog lugnt. men annars vetetusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Det låter som att du behöver HH Converter Men är inte det för tillfället ett manuellt jobb där man skickar alla HH's till dig? Väntar tills det kommer ett nedladdningsbart program ... Lycka till, I need it! =) Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guta Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Ringde supporten nyss. Orkade inte mejla.. Frågade när köfunktionen skulle fungera igen. "Inom en vecka" blev svaret. Dom väntar på en uppdatering från Boss Media. Suck.. Ändå är det 6215 åsnor inne nu som orkar spela. Dubbel suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bates Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Bara att sätta dig finns ju platser på alla nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nKLT- Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Är det bara för mig Svenska Spel just nu är sjuuuukt segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Är det bara för mig Svenska Spel just nu är sjuuuukt segt? Näe, inte precis.. dock så ser det ut som om det börjar kommer mer och mer spelare, sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Näe, inte precis.. dock så ser det ut som om det börjar kommer mer och mer spelare, sjukt Det är väl hur bra som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Det är inte bra att det kommer mer spelare om det är detta som gör att klienten ständigt fuckar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Det är inte bra att det kommer mer spelare om det är detta som gör att klienten ständigt fuckar. Tycker inte att den "fuckar" speciellt mycket.. och mer spelare kan aldrig bli dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Tycker inte att den "fuckar" speciellt mycket.. och mer spelare kan aldrig bli dåligt. Så länge det är fisk och inte grinders. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
haagone Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Vilka program funkar till svenska spels client, tänker på statistik program som pokertracker eller hjälpprogram som holdem genius och texas calculatem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Vilka program funkar till svenska spels client, tänker på statistik program som pokertracker eller hjälpprogram som holdem genius och texas calculatem? Inga, för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Deras support kan ju inte jobba på ackord iallafall, det tog 48timmar innan jag fick svar på en fråga angående Sverigerankingen. Jag har för mig att deras support har öppet 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Det är väl hur bra som helst? har inte precis sagt att det är dåligt att det kommer mer spelare till SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P-O Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Men är inte det för tillfället ett manuellt jobb där man skickar alla HH's till dig? Väntar tills det kommer ett nedladdningsbart program ... Lycka till, I need it! =) Mvh, KF! Nu behöver du ej vänta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Enda som är bra med svspels rigg är att den iaf är blind. Är man dog så vinner man vilket väl är ok om man gillar o gambla. Partys rigg taggar ner på vissa personer istället vilket gör att man snabbt gular, inte kul. Jag väljer svspels rigg variant alla dagar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Enda som är bra med svspels rigg är att den iaf är blind. Är man dog så vinner man vilket väl är ok om man gillar o gambla. Partys rigg taggar ner på vissa personer istället vilket gör att man snabbt gular, inte kul. Jag väljer svspels rigg variant alla dagar i veckan. Förlorat ganska mycket eftersom du pratar om något så fjantigt som "rigg"? Jag spelar ~160 timmar/månad och har inte märkt av något.. (och nej jag brukar inte gå in som underdog och gillar inte att gambla). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Stämmer 2,5% i rake verkligen? Lirade 20-30 min HU på 10/20 igår, han började med 400:- och jag med 500:-. När jag tömt honom satt jag med 768:-...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Stämmer 2,5% i rake verkligen? Lirade 20-30 min HU på 10/20 igår, han började med 400:- och jag med 500:-. När jag tömt honom satt jag med 768:-...!! Hade det varit 5% hade du knappt fått pengarna tillbaka. Rake är bra skit. Om man äger siten.. Det räcker inte att bara klå motståndarna, men det vet väl alla vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hade det varit 5% hade du knappt fått pengarna tillbaka.Rake är bra skit. Om man äger siten.. Det räcker inte att bara klå motståndarna, men det vet väl alla vid det här laget. Har lirat HU $10/20 med 5% vid ett par tillfällen men har inte så tydligt lagt märke till raken som på SS. Har de ett maxtak på 3 eller 5 kr/pott som andra sajter? Det där blir ju en vinstskatt på 35% damn it... "Skattefritt"... right! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Har lirat HU $10/20 med 5% vid ett par tillfällen men har inte så tydligt lagt märke till raken som på SS. Har de ett maxtak på 3 eller 5 kr/pott som andra sajter? Det där blir ju en vinstskatt på 35% damn it... "Skattefritt"... right! Deras maxrake är 20kr om jag inte minns fel. Så lägre rake märker man bara av på lite lägre nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Deras maxrake är 20kr om jag inte minns fel. Så lägre rake märker man bara av på lite lägre nivåer. Man borde märka av det på nästan bord eftersom det krävs en pott på 800 spänn för att raken ska bli maxad, och det blir den bara 50% av tiden ens om du spelar 25/50. För övrigt är heads-up rena rånet att spela på lägre nivåer. Precis som nosense säger hade du knappt legat på plus när den andra var bustad på andra sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guta Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Här är adressen till sidan om "avgifter" för pokern på Svs: http://svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=4136&menuid=7&parentid=5157 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hittade... HU är det max 5:-. Fixed Limit (1/2 kr till 10kr/20 kr) Pottstorlek Bord Avgift 2 kr < 200 kr 2-manna 2,5% 200 kr och över 2-manna 5 kr 2 kr < 400 kr 5 & 10-manna 2,5% 400 kr och över 5 & 10-manna 10 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guta Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Alltså, som jag fattar det gäller 5 kr cap på bord för 2 spelare inte heads up på 5 eller 10 borden. Dåligt att spela HU där alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts