corgi Postad 22 November , 2017 Rapport Postad 22 November , 2017 (redigerade) Synd om lillgrabben du gjorde ditt bästa Redigerad 22 November , 2017 av corgi Citera
Svenska Fel Postad 2 December , 2017 Rapport Postad 2 December , 2017 Hur många av er har lämnat pissklienten svenska spel? Citera
Anderssson Postad 14 December , 2017 Rapport Postad 14 December , 2017 Hur ser man hur mycket man vunnit/förlorat under en dag? Kan man ta bort att skräp i chaten, så jag bara ser vem som vann, handen och hur mkt? Citera
Aces123 Postad 20 December , 2017 Rapport Postad 20 December , 2017 Någon mer som har problem med klienten efter senaste windows10 uppdateringen? Värre än innan då Citera
Tagzzz Postad 20 December , 2017 Rapport Postad 20 December , 2017 LillLördag avbruten, gg SVS. Så blir det med ett statligt monopol, skit kvalité rakt igenom. ICM chop på den här, annars kommer jag ge fan i er klient framöver. Citera
Svenska Fel Postad 20 December , 2017 Rapport Postad 20 December , 2017 Inget igång på cg heller Citera
Folke Rosvall Postad 22 December , 2017 Rapport Postad 22 December , 2017 Stängt två timmar nu kl. 15. Tråkigt. Citera
rasmus88 Postad 22 December , 2017 Rapport Postad 22 December , 2017 Vad är det som händer och fötter?! Skakar av abstinens. Någon som hört något om när det skall vara uppe igen? Får bränna av Stars-rullen så länge. Citera
Folke Rosvall Postad 22 December , 2017 Rapport Postad 22 December , 2017 4 minuter sedan, säger rasmus88 : Vad är det som händer och fötter?! Skakar av abstinens. Någon som hört något om när det skall vara uppe igen? Får bränna av Stars-rullen så länge. Dom sa att det skulle ta 2 timmar. Borde öppna klockan 17. Citera
rasmus88 Postad 22 December , 2017 Rapport Postad 22 December , 2017 Just nu, säger Folke Rosvall : Dom sa att det skulle ta 2 timmar. Borde öppna klockan 17. Okej, låter ju lovande, hoppas dom håller detta nu då! Citera
mattiaz Postad 23 December , 2017 Rapport Postad 23 December , 2017 Otroligt hur dåligt de sköter sidan. Varför låta turneringar starta om de skall stänga klienten. Egentligen en bagatell för min del, men gjorde mig riktigt besviken. De får lösa det snyggt. Citera
Folke Rosvall Postad 25 December , 2017 Rapport Postad 25 December , 2017 Gång på gång får jag detta meddelande: "Anslutningen har gått förlorad. Om du vill återansluta till chatten måste du logga in på pokerklienten på nytt." Jag märker inte att min anslutning skulle ha gått förlorad. Jag förstår inte meddelandet. Finns det fler som gång på gång får detta konstiga meddelande? Citera
bävernäve Postad 25 December , 2017 Rapport Postad 25 December , 2017 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Gång på gång får jag detta meddelande: "Anslutningen har gått förlorad. Om du vill återansluta till chatten måste du logga in på pokerklienten på nytt." Jag märker inte att min anslutning skulle ha gått förlorad. Jag förstår inte meddelandet. Finns det fler som gång på gång får detta konstiga meddelande? Samma problem för mig. Jag har fått det här meddelandet sedan september typ. Kontaktade Svenska Spel och de sa att många hade samma problem och att de jobbar på en lösning haha Citera
emiiii Postad 25 December , 2017 Rapport Postad 25 December , 2017 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Gång på gång får jag detta meddelande: "Anslutningen har gått förlorad. Om du vill återansluta till chatten måste du logga in på pokerklienten på nytt." Jag märker inte att min anslutning skulle ha gått förlorad. Jag förstår inte meddelandet. Finns det fler som gång på gång får detta konstiga meddelande? Jag får det också. Tror att alla andra även får det. Chatten är uppenbarligen väldigt känslig.. det krävs ju en enorm bandbredd att chatta. Citera
Folke Rosvall Postad 26 December , 2017 Rapport Postad 26 December , 2017 15 timmar sedan, säger bävernäve : Samma problem för mig. Jag har fått det här meddelandet sedan september typ. Kontaktade Svenska Spel och de sa att många hade samma problem och att de jobbar på en lösning haha 15 timmar sedan, säger emiiii : Jag får det också. Tror att alla andra även får det. Chatten är uppenbarligen väldigt känslig.. det krävs ju en enorm bandbredd att chatta. Ok, tack. Då är inte felet hos mej utan hos Svenska Spel. Inte för att det stör speciellt, men konstigt att det tar så lång tid att lösa. Citera
bävernäve Postad 27 December , 2017 Rapport Postad 27 December , 2017 Finalbordade Julbefrielsen i natt men klockan 3 på natten skulle de utföra lite "underhåll" av klienten så turneringen skulle fortsätta idag. Idag vaknade jag upp till det här mailet SVS Citat Hej, I natt pausade vi turneringen Julbefrielsen på grund av att vi stängde för underhåll av bakomliggande system. Vi har beslutat att avbryta turneringen och har därför återbetalat den enligt våra regler. Pengarna finns på ditt spelkonto. Vi beklagar det inträffade och skall säkra så att samma sak inte inträffar igen. God fortsättning och lycka till med framtida spel! Med vänlig hälsning ******* Svenska Spels Poker Citera
Svenska Fel Postad 1 Januari , 2018 Rapport Postad 1 Januari , 2018 Den 2017-12-25 kl 14:58, säger bävernäve : Samma problem för mig. Jag har fått det här meddelandet sedan september typ. Kontaktade Svenska Spel och de sa att många hade samma problem och att de jobbar på en lösning haha LOL!!! Inte kunnat ha chat sen klientbytet btw Citera
freddex1989 Postad 1 Januari , 2018 Rapport Postad 1 Januari , 2018 Får man spela max 3 bord samtidigt på SvSp? Citera
freddex1989 Postad 1 Januari , 2018 Rapport Postad 1 Januari , 2018 6 timmar sedan, säger freddex1989 : Får man spela max 3 bord samtidigt på SvSp? Svar nej, man kan spela på fler än 3 bord samtidigt. Men nya klienten suger. Det gjorde iofs den gamla också. Citera
freddex1989 Postad 2 Januari , 2018 Rapport Postad 2 Januari , 2018 Den 2018-01-01 kl 21:24, säger freddex1989 : Svar nej, man kan spela på fler än 3 bord samtidigt. Men nya klienten suger. Det gjorde iofs den gamla också. 5 har jag lyckats få upp, sen säger den stopp. Men vad fan hände just? Jag blev utkastad. Något krashade och jag har bildbevis på det, eftersom jag just spelade in en ny pokerfilm där jag spelar 5 bord NL100sek/anonym/FR. Jag laddar strax upp den. Ingen fler som just blev utkastad? (kan ha varit min gamla dator som spökade också) Citera
ölkaka Postad 4 Januari , 2018 Rapport Postad 4 Januari , 2018 (redigerade) Den 2018-01-02 kl 22:13, säger freddex1989 : 5 har jag lyckats få upp, sen säger den stopp. Men vad fan hände just? Jag blev utkastad. Något krashade och jag har bildbevis på det, eftersom jag just spelade in en ny pokerfilm där jag spelar 5 bord NL100sek/anonym/FR. Jag laddar strax upp den. Ingen fler som just blev utkastad? (kan ha varit min gamla dator som spökade också) Varför skriver du med dig själv lol men max 5 cg är det man kan lira Redigerad 4 Januari , 2018 av ölkaka Citera
freddex1989 Postad 4 Januari , 2018 Rapport Postad 4 Januari , 2018 3 timmar sedan, säger ölkaka : Varför skriver du med dig själv lol men max 5 cg är det man kan lira Jag frågade först er en fråga, inget svar. Upptäckte själv svaret. Svarade. Schizofren? Citera
Ismet Postad 9 Januari , 2018 Rapport Postad 9 Januari , 2018 hur länge måste man vara borta från bordet innan man kan gå med på 100bb igen, istället för de standard 400-500 man brukar hamna på? Citera
Folke Rosvall Postad 9 Januari , 2018 Rapport Postad 9 Januari , 2018 1 timme sedan, säger Ismet : hur länge måste man vara borta från bordet innan man kan gå med på 100bb igen, istället för de standard 400-500 man brukar hamna på? På den gamla klienten har jag för mej att det var en timme, men hur det är nu vet jag inte. Kanske samma. Citera
freddex1989 Postad 9 Januari , 2018 Rapport Postad 9 Januari , 2018 Den 2017-09-24 kl 15:21, säger wahlen1 : hej boys. Har nyss börjat lira igen och tänkte höra hur det fungerar med holdem manager nu på svs? Läste bara att man inte får sin handhistorik på datorn utan på svenskaspels databas? Så då borde det rimligtvis innebära att man inte kan köra HEM? Eller om det går kan någon förklara hur jag löser ty Citat Det är inte tillåtet för spelare att för beräkning av bästa bud använda pokerrobotar, dataprogram eller andra liknande hjälpmedel. Jag undrade samma. Men så här står det på deras hemsida. Citera
Recommended Posts