Baruka Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Tar det fortfarande några timmar eller nästa dag för att få pengarna från borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrSokrates Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=MrSokrates;1865865]Jag blir konstant mot"riggad" på den nya klienten. Ytterligare en bugg som måste åtgärdas pronto.[/quote] Tack för en snabb förbättring. ;-) [quote=Baruka;1865891]Tar det fortfarande några timmar eller nästa dag för att få pengarna från borden?[/quote] Verkar variera. Själv har jag knappt märkt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeoSlayer Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Det ska inte vara problem med cg-borden längre. Uttagen fick tjejen till svar att dom "låg efter" men att hennes pengar skulle komma imorgon fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superficial Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=Bloop;1865890]Hehe! Underbart. Är det någon av er som varit i kontakt med Sv. Spel angående utbetalningar som fått svar på när man kan förvänta sig pengar på sitt konto?[/quote] Jag fick som svar av supporten att pengarna skulle komma in antingen idag på sen-eftermiddagen, eller under morgondagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Har märkt att många betar 2/3pott väldigt snabbt som om de hade snabbknappar. Nån som vet hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=corgi;1865909]Har märkt att många betar 2/3pott väldigt snabbt som om de hade snabbknappar. Nån som vet hur?[/quote] på android finns det snabbknappar, har man bettat 2/3 pott innan så är det förvalt vad jag minns. För övrigt är android-versionen ganska bra, precis en sån hade jag önskat mig till pc. Avskalad och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=corgi;1865909]Har märkt att många betar 2/3pott väldigt snabbt som om de hade snabbknappar. Nån som vet hur?[/quote] också reagerat på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 sköna lyxproblem ni kan casha ut ! :))) när ja väl gör det så tar det ett dygn På SS bäst av alla.:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Svs stänger ner 00.00 och öppnar imorgon pga ngt strul.. :lol: komedi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bitcorn Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 Fortfarande problem att få tillbaks alla pengar efter man stänger ner bord? Rätt säker på att det fattas cash iaf. Fan va äckliga de är. Hur svårt kan det vara att någorlunda kvalitetssäkra klienten innan man släpper den? Känns som man lirar på en beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kevva Postad 16 Mars , 2017 Rapport Share Postad 16 Mars , 2017 [quote=Bitcorn;1865927]Fortfarande problem att få tillbaks alla pengar efter man stänger ner bord? Rätt säker på att det fattas cash iaf. Fan va äckliga de är. Hur svårt kan det vara att någorlunda kvalitetssäkra klienten innan man släpper den? Känns som man lirar på en beta.[/quote] ja nu fattas det pengar på saldot igen, dom trodde kanske att dom hade fixat problemet men nu börjar det bugga igen. alltså hade dom aldrig fixat buggen på riktigt så det kanske blir normalt att det här händer nån gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 Gjorde uttag i tisdags den 14/3 har fortfarande inte fått några pengar insatta på kontot. Mejla kundservice som fick direkt svar att det är problem med uttag för tillfället och att det kan ta en dag mer än vanligt. Då borde pengarna dykt upp igår lol. Hoppas dom kommer in under dagen. Skärpning Svs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 Oroande :( Skulle säga att cashierproblem är värre än nästan alla andra listade buggar hittills i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 helt otroligt hur dom behandlar sina Pokerkunder alltså. det är väl 3-4 uppdateringar/nedstängningar per vecka numera? Sen kmr dom aldrig att bta tillbaka heller dom är så stolta över den här skitversionen till klient så det är sjukt. tkr snd om heltidsspealre som tappar pengar på det här. Själv så spelar det inte någon vidare roll för mig, men alltid fint att dra in lite extra cash såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kokosnöten Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 Är det någon som har kontaktat någon myndighet eller liknande angående hur svenska spel sköter pokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Merg$ster Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 [quote=SvSklient;1865950] Själv så spelar det inte någon vidare roll för mig, men alltid fint att dra in lite extra cash såklart.[/quote] Syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 [quote=Merg$ster;1865964]Syn[/quote] hahhhahahhhahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ORTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 stängt för uppdatering igen? varför har de inte twitter så att vi vet? duhhh welcome to 2017 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xeinstein Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 SvS...Parodi på seriös poker-sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 [quote=Kokosnöten;1865963]Är det någon som har kontaktat någon myndighet eller liknande angående hur svenska spel sköter pokern?[/quote] Ja, börjar väl bli dags att dra ihop anmälningar till lotteriinspektionen och kanske även någon internationell spelövervakare? Är klienten ens godkänd att spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bloop Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 [quote=superficial;1865897]Jag fick som svar av supporten att pengarna skulle komma in antingen idag på sen-eftermiddagen, eller under morgondagen.[/quote] Pengar jag tog ut i tisdags och onsdags gick in på mitt konto strax efter 12 idag, fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvSklient Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 [quote=Bloop;1865973]Pengar jag tog ut i tisdags och onsdags gick in på mitt konto strax efter 12 idag, fredag[/quote] Cashade du ut ören:)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 18 timmar offline gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 Jag som trodde 6-manna i Fredagsfighten var det värsta någonsin men ingen Fredagsfighten alls är nog fan värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 17 Mars , 2017 Rapport Share Postad 17 Mars , 2017 [quote=WannaSeeMyPig;1865980]Jag som trodde 6-manna i Fredagsfighten var det värsta någonsin men ingen Fredagsfighten alls är nog fan värre.[/quote] Vad menar du med värsta? Sämst motstånd? Själv missade jag förra fredagen då jag inte kunde köpa in på vissa turneringar. Så ligger den nere idag också.. fy fan vilket skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts