Dr_Anonymous Postad 3 Augusti , 2015 Rapport Postad 3 Augusti , 2015 MEEEEN!!! Fail på den. jaja skönt jag inte tappade ngr pengar iallafall. Nu funkar det igen Citera
narcissist Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 Kan inte ens logga in på klienten nu. EDIT: Nu in efter köplatsnummer så kan omöjligen bara vara jag. Citera
kungcallgustav Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 kom upp en ruta "alla turneringar är pausade till 17:00" förut. loggade ut och nu kommer jag ej in. i de mail jag skickat till kundtjänst vid olika tillfällen så är det ju min brandvägg som är felet ...... bara pengarna de får in på rake från pokern bör väl räcka till att utveckla en klient som fungerar/tål lite stryk? edit: kom in. men rakeback eller en fungerande klient åt folket! Citera
freddyponken Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 Den här inkompetensen är så osann att man måste anta att det finns andra anledningar till att det här är världens sämst skötta pokersite. Kan det helt enkelt vara en simpel kostnadsfråga? Att pokern omsätter såpass små summor att kostnaderna för ett simpelt Ddos-skydd och buggfixar helt enkelt inte är prio hos svs? Det absolut äckligaste är väl att man sitter här dag ut och dag in och blir pissad på av ett företag som skiter i vilket... Citera
killerwolf Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 foliehatt på, var det en monsterfisk på 100200 plo eller 100200 nlhe idag vid "avbrotten" ? Tänkte om nån bumhunter har lagt i system att krascha skiten om han inte får ta del av skatten så att säga eller sitter nån snorunge på 2/4 PLO och dissar folk i potter o garvar, eller bara nån för det höga nöjets skull? Citera
narcissist Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 Idioterna har dock lyckats få upp nåt filter som scannar olämplig chatt. Eller är det FAS3:are och EU-tiggare som fått detta hedersjobb av kronan? Citera
Lemmysan Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 Idioterna har dock lyckats få upp nåt filter som scannar olämplig chatt. Eller är det FAS3:are och EU-tiggare som fått detta hedersjobb av kronan? Man blir chattbannad för minsta lilla, måste vara en riktig PK-feminist som fått jobbet. Citera
GTOGUDEN Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 Orka slösa bort en ban på att vara småspydig. Jag ser till att vara rejält elak om jag ska riskera chattban. Mvh bannad 1 år. Citera
Lemmysan Postad 4 Augusti , 2015 Rapport Postad 4 Augusti , 2015 Orka slösa bort en ban på att vara småspydig. Jag ser till att vara rejält elak om jag ska riskera chattban. Mvh bannad 1 år. Du lär ha hög varians då, lol. Citera
pjharvey Postad 5 Augusti , 2015 Rapport Postad 5 Augusti , 2015 Att logga in på SvS är som att gå till apoteket. "Du har köplatsnummer: 143" Citera
narcissist Postad 5 Augusti , 2015 Rapport Postad 5 Augusti , 2015 Att logga in på SvS är som att gå till apoteket. "Du har köplatsnummer: 143" I går tyckte jag tom det stod "kölappsnummer" så bra liknelse. Brukar dock stämpla ut grejerna från intimhyllan (glidmedel etc) i snabbkassan... Citera
pjharvey Postad 5 Augusti , 2015 Rapport Postad 5 Augusti , 2015 I går tyckte jag tom det stod "kölappsnummer" så bra liknelse. Brukar dock stämpla ut grejerna från intimhyllan (glidmedel etc) i snabbkassan... haha:) Jag kan inte logga in, står att jag redan är inloggad. Samma för dig? Citera
narcissist Postad 5 Augusti , 2015 Rapport Postad 5 Augusti , 2015 haha:) Jag kan inte logga in, står att jag redan är inloggad. Samma för dig? Stämmer. Det jag syftade på att nån måste spela på mitt konto. Citera
pjharvey Postad 5 Augusti , 2015 Rapport Postad 5 Augusti , 2015 Stämmer. Det jag syftade på att nån måste spela på mitt konto. mm. Som tur var har inte SvS glömt mig och besvarar mitt samtal så fort de kan. Citera
Eurgh_77 Postad 5 Augusti , 2015 Rapport Postad 5 Augusti , 2015 Svs är bra på en sak. Suga kuk. Citera
coconutbobby Postad 6 Augusti , 2015 Rapport Postad 6 Augusti , 2015 Bara jag som inte kan logga in från utlandet längre? Försökt flera gånger idag vid olika tillfällen... :evil: :evil: Citera
Leppo Postad 6 Augusti , 2015 Rapport Postad 6 Augusti , 2015 Samma problem här från Malta. Ska de jävlas på så vis nu igen..... svs för i helvete, skärp till er. Citera
YummiKnullarAlla Postad 6 Augusti , 2015 Rapport Postad 6 Augusti , 2015 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
Leppo Postad 6 Augusti , 2015 Rapport Postad 6 Augusti , 2015 Same! Stäng ute spelare från utlandet: problem solved! Tyvärr är det inte så enkelt heller, då det inte är antalet inloggade spelare som är problemet. DDOS attackerna (om det nu är sån igen) överbelastar bara med massa BS-trafik, oavsett var den kommer från så kommer den påverka servers. Sen att SvS inte fattar bättre än att skaffa sig ett DDOS skydd är ju en annan sak. Citera
Live2012 Postad 8 Augusti , 2015 Rapport Postad 8 Augusti , 2015 någon som fortfarande har problem att logga in från utlandet. vad bör jag göra? inte kommit in på 3 dagar nu... Citera
Bjoorn Postad 8 Augusti , 2015 Rapport Postad 8 Augusti , 2015 någon som fortfarande har problem att logga in från utlandet. vad bör jag göra? inte kommit in på 3 dagar nu... Jag har samma problem... Citera
corgi Postad 8 Augusti , 2015 Rapport Postad 8 Augusti , 2015 skaffa vpn, kostar ca 60kr/månad Citera
Recommended Posts