suitedaces Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Har spelat enbart på denna sajt sedan jag började spela poker och har tyckt det varit helt ok, men alla dessa fuckups de senaste dagarna gör mig benägen att sätta in rullen på en annan sida. Antar att pokerstars är det bästa alternativet? Citera
Hehahuhahe Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Har spelat enbart på denna sajt sedan jag började spela poker och har tyckt det varit helt ok, men alla dessa fuckups de senaste dagarna gör mig benägen att sätta in rullen på en annan sida. Antar att pokerstars är det bästa alternativet? SvS har mkt lägre rake, mkt roligare games & inga valutapåslag vare sig från bank eller arrangör vid insättning och uttag. Det har krånglat lite några dagar men överlag fungerar Svs som du skriver helt okej. Jag tycker personligen inte det är värt tusentals extra kronor i rejk och andra avgifter att byta sida. Citera
BjornL1491910513 Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Nån som har provat att spela på SvS från utlandet via proxy/VPN och kan rekommendera det? Hur pass "säkra" är betaltjänsterna (Anonine, Relakks osv)? Är det bra och stabil anslutning? Hur stora är risken att "nån" sitter och läser av VPN-tjänsternas trafik i jakt på lösenord och liknande? Jag ringde till SVS idag och frågade angående utlandet, det jobbar på att lösa problemet. De kommer inte stänga helt som vissa sagt tidigare, utan det är ett problem som de jobbar med. Han sa ingen exakt tid det kunde ta eftersom han inte visste men de höll på med skiten för fullt. Citera
tamtaram Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 Rättegången kring spelfusket/bottarna är igång, förundersökningsprotokollen är intressant, tycker jag, speciellt del tre där tillvägagångssättet beskrivs rätt detaljerat. Drog en post här för den som är intresserad: http://pokerforum.nu/forum/1817721-post6.htm Citera
en_stor_keps Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 Jag ringde till SVS idag och frågade angående utlandet, det jobbar på att lösa problemet. De kommer inte stänga helt som vissa sagt tidigare, utan det är ett problem som de jobbar med. Han sa ingen exakt tid det kunde ta eftersom han inte visste men de höll på med skiten för fullt. På klassiskt SvS-manér lär det alltså ta ett tag. Citera
en_stor_keps Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 Rättegången kring spelfusket/bottarna är igång, förundersökningsprotokollen är intressant, tycker jag, speciellt del tre där tillvägagångssättet beskrivs rätt detaljerat.Drog en post här för den som är intresserad: http://pokerforum.nu/forum/1817721-post6.htm Tack så mycket! Citera
Greenbay Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 SvS har mkt lägre rake, mkt roligare games & inga valutapåslag vare sig från bank eller arrangör vid insättning och uttag. Det har krånglat lite några dagar men överlag fungerar Svs som du skriver helt okej. Jag tycker personligen inte det är värt tusentals extra kronor i rejk och andra avgifter att byta sida. Nu spelar jag ju väldigt sällan på SvS men jag har fått för mig att de har högre rejk på turrar än andra sajter. SvS tar väl 10% i rejk och lämnar inte tillbaka någon rajkback som man får på andra ställen (ibland genom andra värden än ren återbetalning). Har jag fått det om bakfoten? Citera
pjharvey Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 Nu spelar jag ju väldigt sällan på SvS men jag har fått för mig att de har högre rejk på turrar än andra sajter. SvS tar väl 10% i rejk och lämnar inte tillbaka någon rajkback som man får på andra ställen (ibland genom andra värden än ren återbetalning). Har jag fått det om bakfoten? Hen menar CG-rake Citera
Greenbay Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 Hen menar CG-rakeOK, så de har haft problem med cash game-borden också? Han som frågade gjorde ju det pga strulet och då trodde jag han syftade på det som bl.a. hände i 5-mannaturren. Citera
BjornL1491910513 Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 På klassiskt SvS-manér lär det alltså ta ett tag. Nu går det att logga in på hemsidan och på klienten utomlands för alla utlandsgrinders Citera
HuntAMoose Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Nu går det att logga in på hemsidan och på klienten utomlands för alla utlandsgrinders Härligt! Det var på tiden, förutom att man bor i Sverige och haft problemet:-D. Citera
en_stor_keps Postad 11 November , 2014 Rapport Postad 11 November , 2014 Nu går det att logga in på hemsidan och på klienten utomlands för alla utlandsgrinders Snyggt där, vore ju snyggt om de har hittat nån monsterlösning mot nya attacker, men känns som att det är att hoppas på för mycket. Citera
juventini Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 .. och stängt för oplanerat uppehåll igen Citera
padrinosftw Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 .. och stängt för oplanerat uppehåll igen Tisdagar är det väl alltid stängt efter 2:30? Citera
padrinosftw Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 Var är boomen?!?!?!?! En svensk vann fucking $10 miljoner i duell mot en norrman! Citera
padrinosftw Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 Var är boomen?!?!?!?! En svensk vann fucking $10 miljoner i duell mot en norrman! jaha okej det går inte ens att öppna upp bord, det förklarar en del Citera
JackVegas Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 jaha okej det går inte ens att öppna upp bord, det förklarar en del Stephensen som DDOSar? Citera
juventini Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 Tisdagar är det väl alltid stängt efter 2:30? Ajuste, det har du rätt i. Men meddelandet löd "stäng för oplanerat underhåll" och eftersom att svs är ofelbara räknar jag kallt med att deras information stämmer;-) Citera
TGrinder Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 The DDosing is real, haha alltså vilket skämt detta är. Citera
Sunbird88 Postad 12 November , 2014 Rapport Postad 12 November , 2014 Händer de ofta på nlh/plo? Spelat hundratusentals Plo8-händer och har väl blivit utslängda en handfull gånger... Konstigt att det inte är mer problem på hilowborden Citera
Recommended Posts