Metaddict Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Det är ju snart sommartid igen. Dem måste väl börja förbereda allt tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Driftstörningar på svs, läs forumet på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suitedaces Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Brukar sånt här hända? Har spelat i några månader nu och det har inte varit några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bollen88 Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Har spelat här under ett antal år och timmar, Och har vant mig vid att klienten inte är den bästa pga att värdet är magiskt! Men nu får ni f*n med ta och skärpa er!!!!!!! 3 underhåll under mindre än 4 dygn är bara sjukhus! Har rejkat bort ett antal xxxxx genom åren! Lite skärpa om jag får be i framtiden!! / Tack på förhand/ Boll:evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Brukar sånt här hända? Har spelat i några månader nu och det har inte varit några problem. Har aldrig varit med om det här tidigare. Dock är man inte förvånad längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 DC IGEN?! hade 4tal på alla bord. Skärp er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iszonyatos Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Förträffligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Tänkte att jag skulle söka jobb på er tekniska support. Har varken utbildning, erfarenhet eller intresse för yrket i fråga. Jag är dock en jävel på tumbrottning och allmänt skön att vara runt, tänk Kristian i Paradise Hotel möter Ola-Conny från Ullared ungefär. Anledningen till att jag vill börja hos er är att släkten och framförallt mormor tjatar dagligen om att jag borde skaffa ett riktigt jobb och jag är rent ut sagt less på att höra om eländet. Iom era ständiga underhåll utan som helst förbättringar så utgår jag ifrån att det är en jävligt soft arbetsplats där man helt enkelt kan köra sitt eget race och ''jobba'' lite när man känner för det, vilket skulle passa mig som fingret i kissimurran. Så ni kan kontakta mig via pm angående vad min lön kommer att vara och vilka övriga förmåner jag kan räkna med. Ps jag gör inte tidiga mornar. Mvh Dicken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 29 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2014 Tänkte att jag skulle söka jobb på er tekniska support. Har varken utbildning, erfarenhet eller intresse för yrket i fråga. Jag är dock en jävel på tumbrottning och allmänt skön att vara runt, tänk Kristian i Paradise Hotel möter Ola-Conny från Ullared ungefär. Anledningen till att jag vill börja hos er är att släkten och framförallt mormor tjatar dagligen om att jag borde skaffa ett riktigt jobb och jag är rent ut sagt less på att höra om eländet. Iom era ständiga underhåll utan som helst förbättringar så utgår jag ifrån att det är en jävligt soft arbetsplats där man helt enkelt kan köra sitt eget race och ''jobba'' lite när man känner för det, vilket skulle passa mig som fingret i kissimurran. Så ni kan kontakta mig via pm angående vad min lön kommer att vara och vilka övriga förmåner jag kan räkna med. Ps jag gör inte tidiga mornar. Mvh Dicken haha! Tisdagsnatten " jobbar " du benhårt också!! Tror det är Håkan Juholt och Stefan röööven som styr supporten ! WP SS zzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 30 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2014 Öppet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 30 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2014 bådar gott inför ert kommande sm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Är det någon här som har problem att logga in från utlandet? Både jag och min vän sitter i andra EU-länder men kan inte komma åt SvS. Får "Fel vid anslutning!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Är det här något dom gått ut med innan? Jag har aldrig haft problem med SvS från utlandet förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Jag har aldrig haft problem från utlandet innan heller. Men verkar som det fortfarande är en del som inte kommer in https://svenskaspel.se/?pageid=/forum/Poker/lasinlagg&topicID=48489&entityPage=19 Ojdå, men det verkar i vart fall vara en bugg och inte att dom bestämt sig för att man bara får spela från svenskt IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Hade problem att logga in jag med(bor i NY) men installerade om klienten och det funkade direkt efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Alright, vet du om man kan installera om klienten men bevara färgmarkeringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Alright, vet du om man kan installera om klienten men bevara färgmarkeringarna? jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 jepp Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suitedaces Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Hur gör man? Allt sånt sparas i C:\Users\ditt namn\AppData\Local\Boss Media\Svenska Spels Poker och borde inte tas bort när du avinstallerar, men du kan ju kopigera mappen för att vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2014 Allt sånt sparas i C:\Users\ditt namn\AppData\Local\Boss Media\Svenska Spels Poker och borde inte tas bort när du avinstallerar, men du kan ju kopigera mappen för att vara säker. Dumt att chansa, spara playerscolors.txt först bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 1 November , 2014 Rapport Share Postad 1 November , 2014 Seriööööööst. Skärp er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 1 November , 2014 Rapport Share Postad 1 November , 2014 Åh wow. Hamnade sist i kön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts