erik87 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Vad är det som händer nu då? Utkastad o vid reconnect: Tekniskt fel (5:3[Module_Not_available])(null) Surt. Samma sak för mig. Citera
papiPope Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Eh? Va fan! Var inne på SvS och spelade. Då "hängde" sig coh stängdes av av sig själv och nu måste jag vänta på dom där köplapparna.... Citera
frekje Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Vad är det som händer nu då? Utkastad o vid reconnect: Tekniskt fel (5:3[Module_Not_available])(null) Surt. Samma sak för mig. alright. verkar vara ett större fel, går inte att logga in på svenskaspel.se heller. Citera
Rotoroberts Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 NU blev jag utslängd ur Veckopotten, tror ni vi får se våra pengar? Citera
Fnii! Grrp! Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 NU blev jag utslängd ur Veckopotten, tror ni vi får se våra pengar? Det är ju helt jävla självklart att man får pengarna tillbaka på något vis. Citera
Johny_Tex Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Måste ju bara fråga om det är nån härinne som spelat mot en kille som kallar sig för Fiskpinnen???? har nog alödrig mött en fiskigare spelare med sån otrolig tur som han har....ps: nån som vet vem han är??vart han kommer ifrån? det är du va Citera
Fnii! Grrp! Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Fick jag inte igår iaf... Det låter helt otroligt. Ställdes turneringen in då? Citera
Johny_Tex Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 även jag väntar på att få tillbaks 1050 från en Sng som knappt hann börja Citera
jessve Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Trubbel idag också vid kl.13 ... alla kastades ut och fick kölapp ... dock funkade allt efter ca 10 minuter ... men trist att spelet fortsatte under tiden så de som kom snabbast tillbaka kunde dra nytta av det. Var mitt i en SnG (5 pers kvar) och då jag kom tillbaka hade jag torskat hälften av min stack pga höga blinds. Jävligt illa att inte vänta in alla kvarvarande utan köra igång direkt förste man är tillbaka ... det suger! Givetvis inte de andra spelarnas fel ... det är SS som suger ... Citera
pozz2 Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 när ska dom fixa så att knapptryckningen tar när man trycker? Blir alldeles vansinng när man ska höja o sen ser man att man har passat för man inte tryckte i tid. Citera
berzerker Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Har spelat på svenska spels sajt nästan dagligen sen de startade och det har aldrig varit problem med servrarna, men nu går det fan inte att spela där... Nån som sett/hört nån information om det? Kan det ha att göra med att det är fler spelare inloggade? Det har varit kring 6500 inloggade under prime time de senaste dagarna... Citera
PeO Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Har spelat på svenska spels sajt nästan dagligen sen de startade och det har aldrig varit problem med servrarna, men nu går det fan inte att spela där... Nån som sett/hört nån information om det? Kan det ha att göra med att det är fler spelare inloggade? Det har varit kring 6500 inloggade under prime time de senaste dagarna... Enda infon är den som står på deras hemsida: "Driftstörningar. Vi har under kvällen haft driftstörningar på Pokern". Lite bättre info borde de faktiskt kunna ge. Vissa typer av bord är också nerstängda för tillfället. Troligtvis är det som du skriver. Att så många spelare är inloggade och därför det går segt. Citera
Liljeblad Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Blev tokigt när jag skulle posta en sak, varsågod att radera Citera
Tag_H Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hej, Jag söker efter 4-färgslekarna till SS har för mig det var nån som gjort detta Jag har skummat alla sidor men måste ha missat det Nån som orkar posta länken igen Tack Citera
Fnii! Grrp! Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Hej,Jag söker efter 4-färgslekarna till SS har för mig det var nån som gjort detta Jag har skummat alla sidor men måste ha missat det Nån som orkar posta länken igen Tack Märkligt, eftersom båda posterna innehåller stora skärmdumpar. Nåja: Svart-röd-grön-blå (av serenity): http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=525427#525427 http://img.fdiv.org/misc/svs4color.zip Waffles (anpassad av Zilla): http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=566879#566879 http://www.nonsen.se/zilla/ss_4c.zip Citera
Tag_H Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Tack Du är en Klippa Skitsnällt Men du jag skojade bara, vem orkar läsa igenom 60sidor Citera
pozz2 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 nu har SS slagit klackarna i taket och brännt äggen. Ska man behöva skicka in en lapp till dom med kontonummer och sedan vänta 7 dagar på en cashout. Får man ränta på pengarna då eller va %&&¤# e detta? Citera
two_aces Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Så har det varit hela tiden, inget nytt under solen. Vill du ränta på pengarna är pokerkontot inte bästa stället. Citera
413x4nd3r Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Bara för mig det inte går att logga in..? Citera
snorleif Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Bara för mig det inte går att logga in..? Samma här, tekniskt fel står det.. Citera
PeO Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Nån mer som blir utslängd med jämna mellanrum? Man får logga ut och in igen på klienten. Mycket irriterande..... Citera
Recommended Posts