str1ke Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Är det bara jag eller har "Stå över nästa SM"-knappen slutat fungera i vissa lägen? Citera
Limmet Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Är det bara jag eller har "Stå över nästa SM"-knappen slutat fungera i vissa lägen? Det har med spelansvar att göra Citera
Testi Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 "Stå över nästa sm" knappen och reklamen vid borden som är gjord så att man ska misclick regga sig till turneringar måste betyda att "spela lagom" är mer än svenskarna vill. Citera
Dr_Anonymous Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Ta bort reklamen vid bordet eller iaf ta bort så man inte kan missklick-regga en turre. Så störande, vet inte hur många gånger det hänt nu. Räcker väl att ni annonserar om turneringen? Så får man gå o regga sig själv. Citera
Metaddict Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Inatt kommer ni återigen som enda pokerklient i hela världen stänga ner skiten i flera timmar helt utan anledning. Jag gissar att pokerrepresentanten är på "semester" som vanligt men läs igenom tråden och gör för en gångs skull något åt era buggar. För min del stör jag mig just nu mest på att det fortfarande är jättelagg när man trycker på "OK" när man får plats på nytt bord, och "OK" när man sen får upp meddelande om att man bara får spela fem bord. Hur svårt kan det vara att fixa så att meddelandet försvinner direkt när man klickar? Citera
Svenska Spel Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Ta bort reklamen vid bordet eller iaf ta bort så man inte kan missklick-regga en turre. Så störande, vet inte hur många gånger det hänt nu. Räcker väl att ni annonserar om turneringen? Så får man gå o regga sig själv. Hej, Under sommaren har vi som ni märkt lagt ut information om våra VegasPoker turneringar vilket gjort att meddelanden ökat i antal. Nu har vi enbart meddelanden till vissa utvalda turneringar för att de inte ska bli för mycket. Att ha möjlighet att stäånga av meddelanden finns för närvarande inte men detta tar jag med som önskemål och ser om en sådan funktion kan komma i framtiden. När reklamen eller informationen om att turneringar startar inom kort kommer upp på bordet har du möjlighet att välja att ta bort detta meddelande eller att du vill registrera dig till turneringen. Väljer du att registrera dig så får du ytterligare bekräfta att du vill registrera dig till turneringen och att pengar dras från pokerkontot i ett nytt meddelande. Skulle du därifrån klicka fel igen så kan du av-registrera dig från turneringen manuellt i lobbyn fram till 6 minuter innan turneringsstart. Så vi har gjort så tydligt som möjligt när det gäller registreringsskyltarna så man ej ska registrera sig till turneringar man ej vill spela. Mvh/ Niklas - Poker Citera
Svenska Spel Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Inatt kommer ni återigen som enda pokerklient i hela världen stänga ner skiten i flera timmar helt utan anledning. Jag gissar att pokerrepresentanten är på "semester" som vanligt men läs igenom tråden och gör för en gångs skull något åt era buggar. För min del stör jag mig just nu mest på att det fortfarande är jättelagg när man trycker på "OK" när man får plats på nytt bord, och "OK" när man sen får upp meddelande om att man bara får spela fem bord. Hur svårt kan det vara att fixa så att meddelandet försvinner direkt när man klickar? Hej, Pokerrepresentanten är inte på semester men du har rätt i att vi inatt återigen behöver stänga ner klienten för underhåll. Det är långt ifrån optimalt att behöva stänga ner varje vecka men det är något vi behöver göra då klienten är kopplad till flera system som behövs underhållas under denna tid. Så det är inte alltid för att pokerklienten behövs servas som den stängs. Alla problem och synpunkter som ni upplever och tar upp i denna tråd har vi tagit med till ansvariga och ser kontinuerligt över hur vi på bästa sätt kan lösa detta. Just de meddelande som du stör dig på har jag inte sett tidigare så denna får vi se om vi kan göra lite snabbare. Mvh/ Niklas - Poker Citera
Vladi Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Postad 3 Augusti , 2013 Hej Niklas, En allvarlig fråga som kan uppfattas som ironisk: Tycker ni att NÅGONTING på er site funkar som det ska? MVH Citera
Svenska Spel Postad 6 Augusti , 2013 Rapport Postad 6 Augusti , 2013 Hej Niklas, En allvarlig fråga som kan uppfattas som ironisk: Tycker ni att NÅGONTING på er site funkar som det ska? MVH Hej Vladi, Frågan kan uppfattas som ironisk men jag förstår att frågan kommer upp om man upplever att ingenting fungerar. Så för att försöka besvara frågan får jag först ge ett svar som gäller rent allmänt och det är att vi anser att våran klient fungerar men som i allt finns det vissa saker som kan förbättras. För att besvara hur det fungerar för dig så är det enbart du själv som kan besvara detta. Skulle du uppleva att pokerklienten inte fungerar för så är det bästa sättet att få hjälp att kontakta vår kundservice på 0770- 11 11 11 eller via deras e-post kundservice@svenskaspel.se. Mvh/ Niklas - Poker Citera
gorillai Postad 6 Augusti , 2013 Rapport Postad 6 Augusti , 2013 Ingen aning om jag är ensam med detta problem. Men ibland när man spelar flera bord och har ett djupt bord uppe så råkar man köpa in 400bb när man vill ha 200bb. Ni skulle inte kunna göra några snabbknappar för 100bb, 200bb och 400bb istället? Citera
Geraldine Postad 6 Augusti , 2013 Rapport Postad 6 Augusti , 2013 Ingen aning om jag är ensam med detta problem. Men ibland när man spelar flera bord och har ett djupt bord uppe så råkar man köpa in 400bb när man vill ha 200bb. Ni skulle inte kunna göra några snabbknappar för 100bb, 200bb och 400bb istället? Tycker max/min fungerar väl nog. Hade snarare velat se endast max/annat belopp. Top-up-funktion är dock en välkommen lösning. Citera
SantaOnTilt Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Postad 7 Augusti , 2013 En sak som stör mig, ändra så att raken på 5-max är 5kr när man spelar HU, när det är 3 pers så kan ni gå upp till max rake igen. Så som ni har det nu känns wierd. Antar att många har klagat på detta innan... Vi testar att klaga! Citera
juventini Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Postad 7 Augusti , 2013 Tycker max/min fungerar väl nog. Hade snarare velat se endast max/annat belopp. Top-up-funktion är dock en välkommen lösning. + man ska inte på något sätt uppmuntra spelare som är mindre begåvade att spela med grundare stackar, vilket jag tror att man kan göra med gorillais förslag Citera
Anref Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 bara jag som blev utslängd och inte kan starta klienten igen? Citera
vegetera Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 bara jag som blev utslängd och inte kan starta klienten igen? nope Citera
Matacow Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Pokerklienten stängd för underhåll #ImAmInDegenhell Ska jag behöva gå ut i solen nu ffs svs uhgpuegåuhguheguo hudcancer hehgähäisdohgåioshgtoiudhsgo https://svenskaspel.se/?pageid=/forum/Poker/lasinlagg&topicID=33800&entryid=404244 Citera
brrr Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Seriöst, vad fan pysslar ni med ? Citera
Svenska Spel Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Hej, Som ni märkt av så upplever vi just nu tekniska problem med pokerklienten. Detta medför att man ej kan logga in och att kunder blivit utkastade under spelets gång. Vi ger löpande information på vårat forum på svenskaspel.se. Alla pågående turneringar kommer att cancelleras och återbetalas enligt våra regler (Pokerregler 2.8) som ni kan finna på vår hemsida. Har man spelat ringspelsbord (cashbord) och anser sig förlorat pengar på grund av detta ber jag er inkomma med ett mail till vår kundservice: kundservice@svenskaspel.se Kom med så mycket information som möjligt i detta mail så vi enkelt kan hitta handen. Mvh/ Niklas - Poker Citera
jason Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Har man spelat ringspelsbord (cashbord) och anser sig förlorat pengar på grund av detta ber jag er inkomma med ett mail till vår kundservice: kundservice@svenskaspel.se Kom med så mycket information som möjligt i detta mail så vi enkelt kan hitta handen. Vad menas med det? Loggar jag in på Svenskaspel.se så har inte pengarna jag hade vid borden återkommit till mitt konto, men det tar jag förgivet att det gör när allt är OK igen? Men du menar om man spelade en enskild hand precis när kontakten bröts? Citera
Svenska Spel Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Vad menas med det? Loggar jag in på Svenskaspel.se så har inte pengarna jag hade vid borden återkommit till mitt konto, men det tar jag förgivet att det gör när allt är OK igen? Men du menar om man spelade en enskild hand precis när kontakten bröts? Hej, Pengar som sitter kvar på pokerkontot kan man efter driftstörningen gå in och hämta igen eller så kommer de att studsa tillbaks till spelkontot i efterhand. Det jag menar med ringspelsborden är det som du säger, har man spelat en hand i det läge som man blev utkastad och anser att man blivit drabbad av detta, förlorat pengar som man anser sig beror på den tekniska driftstörningen ber vi er skicka in ett mail till oss så vi får kontrollera den handen. Mvh/ Niklas - Poker Citera
freddyponken Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Postad 8 Augusti , 2013 fixa betsliderns randomiseringsfunktion till nästa uppdatering plix Citera
Vladi Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Postad 9 Augusti , 2013 Ni suger. Kanske är omoget att skriva men svårt att se att något, någonsin, har varit mer sant. MVH Citera
DonnieDarko1 Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Postad 9 Augusti , 2013 fixa betsliderns randomiseringsfunktion till nästa uppdatering plix Klart de kommer göra! Hänger du med på en skridskoåkning efter att helvetet frusit till is sen? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.