dddanne Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Är de sånt här som händer när skatten sänks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
akebono Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Nu verkar det fungera iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superlative Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Nu kom turrarna igång igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Nu fick jag unable to login när jag skulle byta data! anmäld till 2 turrar, varav den ena börjar nu Vad fan ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paschendale Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Verkar vara problem med alla SnG's också, står "avbruten" på flera och nu finns det inga alls på de lägsta nivåerna. Dessutom har jag förlorat tre på raken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snobben71 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Dessutom har jag förlorat tre på raken Riggat! Sommartid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Är det någon som vet om SvS kommer ha sommarstängt under industrisemestern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Är det omöjligt att kräva pengarna tillbaka i veckopotten när den startar med 250/500-blinds och man själv har 4bb kvar efter att tydligen ha blivit nerblindad? Det var ju ingen turbo-turre man anmälde sig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superlative Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Inkompentensen börjar gå mig på nerverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Någon mer som inte kan logga in på Svs just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donatien Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Någon mer som inte kan logga in på Svs just nu? Jo.. "Unable to login" hela tiden. Startar man om klienten är det nedräkning och "väldigt många som försöker logga in". Antalet spelare krymper hela tiden och turneringar har avbrutits. De har uppenbara problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Berg101 Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Någon mer som inte kan logga in på Svs just nu? Kan inte heller komma in, det står först att det är 200spelare på kö, lyckades komma in en gång under 30min försök, men kunde då inte överföra pengar till kontot ("bearbetning pågår") tills jag tröttna och la av. Spelantalet har sjunkit drastiskt under den perioden som jag försökte logga in på ikväll. Frustrerande, ett djävla aprilskämt är var det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donatien Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Så här står det på svenskaspel.se nu (äntligen): Aktuell driftinformation för Svenska Spels Poker För tillfället har vi en driftstörning i pokern. Spelare blir utloggade och kan ej logga in igen. För återbetalningar ber vi er komma in med detta i mailform. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceKing Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Spelade HU cashgame idag vid 22tiden och det var ooolidligt segt tog 2-3 gg längre för varje ny hand att läggas än normalt Det var drygt 5000 spelare innloggad och det pallar nog systemet inte med BLÄÄÄÄ Maila supporten ni också så dom vet att vi är less på den här smörjan. SVS Skärp er ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Kan inte heller komma in, det står först att det är 200spelare på kö, lyckades komma in en gång under 30min försök, men kunde då inte överföra pengar till kontot ("bearbetning pågår") tills jag tröttna och la av. Exakt samma här. De pengar som jag förskte köpa pokermarker för verkar på något mystiskt sätt ha försvunnit då de inte har återförts till spelkontot efter den misslyckade överföringen. Kommer säkert att komma tillrätta när de löser problemen (hoppas jag) men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Jävlar vilket high chaparall det är de sista händern apå svenska spel ***** Hand 653017679 ***** 1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Wednesday, April 02, 2008 2:35:27 AM Britta 28 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: Snöret (216.35) Plats 2: Rillexxx (511.74) Plats 3: De De (200.73) Plats 4: tottor85 (39.37) Plats 5: sailer1 (306.92) Rillexxx lägg LM 1.00 De De lägg SM 2.00 ** Giv ** sailer1 [N/A, N/A] Rillexxx [N/A, N/A] De De [N/A, N/A] tottor85 [N/A, N/A] Snöret [Ek, Kh] *** Bet Runda 1 *** tottor85 Syna 2.00 sailer1 All-in 216.35 Snöret syna 216.35 Rillexxx Lägg De De Lägg tottor85 Lägg *** Flop(Board): *** : [5k, 2h, 7k] *** Turn(Board): *** : [5k, 2h, 7k, 8k] *** River(Board): *** : [5k, 2h, 7k, 8k, 6r] *** Showdown *** : Rake: 10.94 Totalpott: 426.76 sailer1 [5s, Kns] Par i femmor Vinst: 426.76 Rillexxx Lägger mig Vinst: 0.00 De De Lägger mig Vinst: 0.00 tottor85 Lägger mig Vinst: 0.00 Snöret[Ek, Kh] Högsta kort ess Vinst: 0.00 Testar Svenska spel lite. Turbo borden är ju helt omöljiga finns det personer som kör 5 st turbo sh? galet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceKing Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Det går inte att logga in på SVS Innan det brakade ihop så var spelen seeega. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 märker det! ABSTINENS!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 samma här, e dom under attack tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Det blev sommartid i helgen och SS har förmodligen världens sämsta utvecklare. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Jag är inloggad, men spelen är sega.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Det blev sommartid i helgen och SS har förmodligen världens sämsta utvecklare. Så enkelt är det. De kan inte det gamla tricke3t med att man flyttar ut (fram) utemöblerna på våren och man tar in (bak) på hösten samma visa gäller för klockan;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beppe Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Det är nog inte värt att spela så länge det här fortgår. Lagom kul att tima ut om man är inblandad i en pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Svenska Spels Poker råkade ut för en driftstörning under tisdagkvällen. Återbetalningar sker enligt Svenska Spels pokerregler och kommer att göras så fort det bara är möjligt. Tänkte köra lite sng hu under matchen och anmälde mig till tre och pengar drogs från mitt konto men bara låste sig hela skiten och mina sng kom ej igång och jag blev utkastad. Nu komme rjag inte in och när jag kolla mitt konto på deras hemsida hade mina pengar dragits men ej satts tillbaka. Någon som vet hur pokerreglerna ser ut för sng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staffs Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Nu mer regel än undantag:evil: Aktuell driftinformation för Svenska Spels PokerVi har driftstörningar vilket bl.a. medför inloggningsproblem. Våra tekniker jobbar på att lösa problemet. För tillfället har vi en driftstörning i pokern. Spelare blir utloggade och kan ej logga in igen. För återbetalningar ber vi er komma in med detta i mailform. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts