Ronnyboy Postad 16 Juli , 2018 Rapport Postad 16 Juli , 2018 1 timme sedan, säger Lassis : Conveter till vad och vart hittar jag den? Googla Svenskaspelconverter så hittar du. Nu kan man även se vad fi Muckar vid showdown. Citera
Nebo Postad 16 Juli , 2018 Rapport Postad 16 Juli , 2018 Den 2018-07-14 kl 17:29, säger Daxxar : Okej kan iaf se alla bord nu men har fortfarande problem att ladda hem layoutens osv. Så om har lust att skicka dom blir jag väldigt glad. Samma problem här, löste det sig? Citera
Daxxar Postad 16 Juli , 2018 Rapport Postad 16 Juli , 2018 31 minuter sedan, säger Nebo : Samma problem här, löste det sig? Nej jag fick mapparna "bitmapcache" och "backgroundcache" av en kompis och ersatta min mappar med dom istället och då fungerade det. Felanmälade till svs i lördags men jag rekommenderar att du gör det med så det vet att de är fler med samma problem. Citera
Jackwilshere Postad 17 Juli , 2018 Rapport Postad 17 Juli , 2018 Var tvungen att systemåterställa datorn idag och nu när jag ladda ner pokerklienten och ska spela så ser jag inga kort på borden. Det är helt blankt. Vad kan ha hänt? Citera
Daxxar Postad 17 Juli , 2018 Rapport Postad 17 Juli , 2018 (redigerade) Förmodligen samma fel som jag och Nebo har. Se mitt inlägg ovanför ditt om hur jag löste det. Redigerad 17 Juli , 2018 av Daxxar Citera
Jackwilshere Postad 17 Juli , 2018 Rapport Postad 17 Juli , 2018 36 minuter sedan, säger Daxxar : Förmodligen samma fel som jag och Nebo har. Se mitt inlägg ovanför ditt om hur jag löste det. aa säkert, har dock ingen kompis som lirar som kan skicka över filerna. Får väl felanmäla till svenskaspel.. Citera
inteilla Postad 23 Juli , 2018 Rapport Postad 23 Juli , 2018 Fler än jag som inte kan välja färg och kort va? Timglas timglas... (Senaste klienten på Mac) Citera
Daxxar Postad 23 Juli , 2018 Rapport Postad 23 Juli , 2018 Japp är så för alla som installerar om klienten. Om du läser våra inlägg ovanför dig så märker du det. Jag felanmälde detta förra lördagen till kundtjänst då sa dom att ingen hade anmält det. Men är säker att de är så för alla som installerar om klienten eller installerar klienten på en ny dator. Skrev om hur jag löste det ca 4-5 inlägg ovanför ditt. Citera
inteilla Postad 23 Juli , 2018 Rapport Postad 23 Juli , 2018 6 timmar sedan, säger Daxxar : Japp är så för alla som installerar om klienten. Om du läser våra inlägg ovanför dig så märker du det. Jag felanmälde detta förra lördagen till kundtjänst då sa dom att ingen hade anmält det. Men är säker att de är så för alla som installerar om klienten eller installerar klienten på en ny dator. Skrev om hur jag löste det ca 4-5 inlägg ovanför ditt. Har också felanmält det. Men de mappar du nämner hittar jag inte på min Mac. Får väl vänta ett år på en ny uppdatering Citera
Daxxar Postad 23 Juli , 2018 Rapport Postad 23 Juli , 2018 (redigerade) Vet inte vart klienten lägger sig på en mac men i windows hamnar mapparna i denna sökväg. Sen är även mappen "AppData" en dold mapp så man måste ändra inställningarna till att visa dolda mappar. Hoppas de hjälper. C:\Users\xxxx(ditt användarnamn)\AppData\Local\Boss Media\Svenska Spels Poker\npp Redigerad 23 Juli , 2018 av Daxxar Citera
messer Postad 23 Juli , 2018 Rapport Postad 23 Juli , 2018 Den 2018-07-17 kl 00:47, säger Daxxar : Nej jag fick mapparna "bitmapcache" och "backgroundcache" av en kompis och ersatta min mappar med dom istället och då fungerade det. Felanmälade till svs i lördags men jag rekommenderar att du gör det med så det vet att de är fler med samma problem. Ingen som har en "clean" installation o har lust att dela med sig av dessa mappar? Vi är ett gäng som lider utav det här problemet nu, o svs verkade inte ha någon lösning i sikte, o kunde inte maila mig mapparna när jag frågade idag. Citera
AmyWinehouse Postad 24 Juli , 2018 Rapport Postad 24 Juli , 2018 2 timmar sedan, säger messer : Ingen som har en "clean" installation o har lust att dela med sig av dessa mappar? Vi är ett gäng som lider utav det här problemet nu, o svs verkade inte ha någon lösning i sikte, o kunde inte maila mig mapparna när jag frågade idag. https://ufile.io/17jde Virusscan: https://www.virustotal.com/#/file/2d84c216716f585af7aa2a36c5d5f6439885067ce9e1d50fdab45238a3e02c5a/detection Citera
inteilla Postad 25 Juli , 2018 Rapport Postad 25 Juli , 2018 Supportmail idag: "Problemet med att ändra färg på borden och utseendet på korten verkar vara löst sedan igår kväll. Du skulle kunna testa det nu och om det inte fungerar kan du prova att installera om klienten och se om det hjälper." Ska testa ikväll... Citera
Daxxar Postad 25 Juli , 2018 Rapport Postad 25 Juli , 2018 1 timme sedan, säger inteilla : Supportmail idag: "Problemet med att ändra färg på borden och utseendet på korten verkar vara löst sedan igår kväll. Du skulle kunna testa det nu och om det inte fungerar kan du prova att installera om klienten och se om det hjälper." Ska testa ikväll... Jag hade tidigare bara 1 layout som jag fick av en kompis då jag hade samma problem. Startade klienten nu och den uppdaterades och nu kan jag välja alla layouts igen. Så verkar fungera som de ska igen. Citera
inteilla Postad 25 Juli , 2018 Rapport Postad 25 Juli , 2018 Gött för er med PC! Uppdaterades för mig också men tyvärr inga bilder. Timglasen är borta dock :P Citera
inteilla Postad 26 Juli , 2018 Rapport Postad 26 Juli , 2018 16 timmar sedan, säger inteilla : Gött för er med PC! Uppdaterades för mig också men tyvärr inga bilder. Timglasen är borta dock :P Nu så. Äntligen. Var tvungen att uppdatera Mac OS ? Citera
inteilla Postad 3 Augusti , 2018 Rapport Postad 3 Augusti , 2018 ...och nu vägrar klienten koppla upp sig över huvud taget. Skulle nån vänlig själ kunna kolla vilka portar klienten använder? Citera
Hnk Postad 10 Augusti , 2018 Rapport Postad 10 Augusti , 2018 Hej! Någon som lyckas spela från iPad? Och har du isf senaste iOS? Jag lyckas inte köpa in på borden med en gammal padda.. Citera
123 Postad 13 Augusti , 2018 Rapport Postad 13 Augusti , 2018 Någon som fått tag på några mods eller har tips om hur man kan göra sina egna? Vad är skillnaden på prestanda och kompatibilitet i grafikläget? Skillnad på normal och expert? Citera
Svenska Fel Postad 26 Augusti , 2018 Rapport Postad 26 Augusti , 2018 Tappar anslutning till klienten flera gånger per dag. Är det bara jag? Citera
VakuumspelarN Postad 27 Augusti , 2018 Rapport Postad 27 Augusti , 2018 Någon annan som inte har kunnat logga in med bankid dom senaste timmarna? Citera
muren Postad 28 Augusti , 2018 Rapport Postad 28 Augusti , 2018 12 timmar sedan, säger VakuumspelarN : Någon annan som inte har kunnat logga in med bankid dom senaste timmarna? Ja, en bekant har samma problem. Löst inom de närmaste dagarna påstod han att support sagt. Citera
VakuumspelarN Postad 28 Augusti , 2018 Rapport Postad 28 Augusti , 2018 1 timme sedan, säger muren : Ja, en bekant har samma problem. Löst inom de närmaste dagarna påstod han att support sagt. Skamligt ifall dessa typer av problem ska ta mera än 1 dag att lösa. Finns spelare som inte kan logga in på klienten utan bankid. Citera
muren Postad 28 Augusti , 2018 Rapport Postad 28 Augusti , 2018 (redigerade) Lösning som eventuellt fungerar för dig också: 1. logga in med bankid i klienten (kommer misslyckas men ha skiten uppe, stäng inte ner) 2. logga in från samma pc på svenska spels hemsida med bankid Efter detta kom hen in. Möjligt att du måste testa steg 1 igen efter du har utfört steg 1 & 2. Redigerad 28 Augusti , 2018 av muren Citera
muren Postad 28 Augusti , 2018 Rapport Postad 28 Augusti , 2018 Ovanstående lösning fungerar ej, måste varit en slump. Däremot fungerade det att bara spamma loginförsök. Efter 10+ försök var man inne. Citera
Recommended Posts