Pasta Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 Var sparas Notes/Färgmarkeringsfilen på Mac? Tänkte kopiera den o flytta den till en annan dator. Citera
BlackSmp Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 [quote=Isildoor;1866779]Såg en kommentar från en representant på SVS angående en fråga på deras facebooksida, han påstår att de istället för ett forum har en lista där de skriver upp ALLA buggar som rapporterats in. Så kan de lättare hålla ordning på alla buggar sa han ungefär, jojo, man får ruskigt fina vibbar av deras kommunikation.[/quote] Återigen ett exempel på hur dåligt de kommunicerar och hur osannolika många av deras förklaringar är. Inte använder man ett forum för att hålla ordning på vilka buggar som finns. Möjligen så kan man samla in buggrapporter den vägen men man måste ha en separat lista... Och om de använde forumet för att hålla koll på byggarna så förtjänar de det nuvarande systemet. Citera
Isildoor Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 [quote=BlackSmp;1866783]Återigen ett exempel på hur dåligt de kommunicerar och hur osannolika många av deras förklaringar är. Inte använder man ett forum för att hålla ordning på vilka buggar som finns. Möjligen så kan man samla in buggrapporter den vägen men man måste ha en separat lista... Och om de använde forumet för att hålla koll på byggarna så förtjänar de det nuvarande systemet.[/quote] Du får nog läsa om min post :), exemplet ligger kvar på deras facebook också om du vill ta en titt. Ha det bra! Citera
laxen19 Postad 10 April , 2017 Rapport Postad 10 April , 2017 Någon annan som har problem med att färgmarkeringar försvinner? Citera
öppetanonym Postad 13 April , 2017 Rapport Postad 13 April , 2017 Är det lönt att börja grinda svs idag? Citera
MrWanker Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 Hur långt är ett snöre? Om du kan din sak så är det alltid lönt Citera
öppetanonym Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 (redigerade) Jag menar obv om jag kan grinda "ostört" eller om min deg ens är safe i nya klittan. Redigerad 14 April , 2017 av öppetanonym Citera
MrWanker Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 seriöst, det är SVS vi talar om, din deg kan inte vara säkrare. Citera
öppetanonym Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 Många verkar ha problem med allt möjligt. Jag formulerar om min frågeställning. Till erfarna SVSare i nya klienten: Om jag grindar 4 bord 40h i veckan, kommer jag stöta på problem som kommer distrahera mitt fokus? Citera
MrWanker Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 Dissar du mig som oerfaren? Det var problem med att pengar fastnade mellan bordet och kontot, det ser ut att vara löst. Men det finns ett värre problem, anslutningsfel - anslutningen till bordet upphör och du måste logga in igen. Vad som stör ens fokus skiljer garanterat från person till person - spela och upptäck det själv är mitt råd till dig Citera
öppetanonym Postad 14 April , 2017 Rapport Postad 14 April , 2017 (redigerade) Haha. Allt som stör hur bra klienten flyter på eller hur mycket prestanda PCn får ge upp kommer distrahera mig. Att tappa connection helt random faller ju i den kategorin, så SvS är ett big nono för mig i nuläget då Tack för svar, och glad påsk. Redigerad 14 April , 2017 av öppetanonym Citera
HwardShore Postad 16 April , 2017 Rapport Postad 16 April , 2017 Någon annan som har problem med att klienten direkt man försöker logga in får (svarar inte) ? Citera
Svenska Fel Postad 17 April , 2017 Rapport Postad 17 April , 2017 Tog ut pengar i onsdags. Fortfarande inte fått Citera
WannaSeeMyPig Postad 17 April , 2017 Rapport Postad 17 April , 2017 58 minuter sedan, Svenska Fel säger: Tog ut pengar i onsdags. Fortfarande inte fått Det är väl inte så konstigt? Har inte gått två bankdagar sedan dess. Citera
Svenska Fel Postad 17 April , 2017 Rapport Postad 17 April , 2017 38 minuter sedan, WannaSeeMyPig säger: Det är väl inte så konstigt? Har inte gått två bankdagar sedan dess. Ok trodde inte påsken skulle påverka. Citera
mpee Postad 20 April , 2017 Rapport Postad 20 April , 2017 Upplever ni att "Total vinst/förlust sedan start" visar rätt? Om jag tar förra månadens plus som jag förvissa tog från nämnda ruta och plussar på månadens plus från "spelbudget--->max förlust/månad" så saknas det 3000kr på nuvarande "Total vinst sedan start. Citera
partygranen Postad 20 April , 2017 Rapport Postad 20 April , 2017 Någon som fått det att fungera med tracking program till svs än? Citera
emiiii Postad 20 April , 2017 Rapport Postad 20 April , 2017 8 timmar sedan, säger mpee : Upplever ni att "Total vinst/förlust sedan start" visar rätt? Om jag tar förra månadens plus som jag förvissa tog från nämnda ruta och plussar på månadens plus från "spelbudget--->max förlust/månad" så saknas det 3000kr på nuvarande "Total vinst sedan start. Har du suttit på kontantspelsbord över midnatt räknas den summan du hade på borden in som förlust i vecko- och månadsgränserna av någon anledning. Det påverkar dock inte ditt totala resultat men har du låga spelgränser kan du snabbt nå dina spelgränser. De har av någon anledning med den punkten i den senaste buggrapporten som åtgärdad, vilket den inte är. Citera
chipstutten Postad 25 April , 2017 Rapport Postad 25 April , 2017 Var hittar jag knappen " välj denna plats som standard" ? Alltså så jag slipper byta plats varje gång ja öppnar nytt bord. Tack ! Citera
Izecool Postad 25 April , 2017 Rapport Postad 25 April , 2017 När du sitter vid ett bord så går du in på Meny > Inställningar > Markerar "Kom ihåg min favoritplats" Citera
MrWanker Postad 29 April , 2017 Rapport Postad 29 April , 2017 (redigerade) Skiten har nått nya höjder: det går inte att logga in - "internt tekniskt fel". WP GG Redigerad 29 April , 2017 av MrWanker Citera
Richard Bertilsson Postad 1 Maj , 2017 Rapport Postad 1 Maj , 2017 Det ser ut som SVS har tappat ca 50% av spelarna sedan uppgraderingen om man tittar på antalet spelare i turneringarna. I grund och botten är det sammma skitklient som tidigare med uppdaterad grafik och ett par nya finesser. Borde inte detta få dem att fundera på att BOSS klienten kanske inte är så bra?!? Gör om gör rätt eller lägg ner skiten. Citera
Aces123 Postad 4 Maj , 2017 Rapport Postad 4 Maj , 2017 Utslängd flera gånger idag. Nu kör jag förvisso genom en mobiltelefon som delar ut sitt internet. Men skall det verkligen behöva vara så svajigt? Varken Pokerstars eller Unibet slänger ut mig. Citera
Recommended Posts