StarBasse Postad 30 Oktober , 2015 Rapport Postad 30 Oktober , 2015 Jag har också problem med att logga in. Har dom stängt ner spel från utomlands igen? Citera
Ronaldo Postad 30 Oktober , 2015 Rapport Postad 30 Oktober , 2015 Jag har också problem med att logga in.Har dom stängt ner spel från utomlands igen? Vilket land är du i? testat vpn? Citera
StarBasse Postad 30 Oktober , 2015 Rapport Postad 30 Oktober , 2015 Vilket land är du i? testat vpn? Jag är i Irland, har testat med VPN nu och då fungerar det. Citera
corgi Postad 30 Oktober , 2015 Rapport Postad 30 Oktober , 2015 Mm ännu en gång har de stängt mot utlandet, gissar på att det är för att säkra att SM blir av eller liknande. Citera
PhilHermouth Postad 30 Oktober , 2015 Rapport Postad 30 Oktober , 2015 Hm skaffade en vpn och det fungerade tidigare idag, nu fungerar det inte längre. Någon annan som har samma problem? Citera
Ronaldo Postad 31 Oktober , 2015 Rapport Postad 31 Oktober , 2015 (redigerade) Vilka VPN-leverantörer är mest stabila o rekommenderas av folket här? Sen om några är i Thailand o har problem får ni gärna skriva. Redigerad 31 Oktober , 2015 av Ronaldo Citera
HSvensson Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 Kunde inte kostat på er att lägga ner 1 minut och ändrat borden så det inte står Poker-SM 2014?! ...ni har ju ändå haft ett år på er att göra detta.. Citera
guldbyxorna Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 Kunde inte kostat på er att lägga ner 1 minut och ändrat borden så det inte står Poker-SM 2014?! ...ni har ju ändå haft ett år på er att göra detta.. På mitt står det dock Poker-SM 2015 Citera
HSvensson Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 På mitt står det dock Poker-SM 2015 Haha inte på mitt Citera
Lundin89 Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 Vilka VPN-leverantörer är mest stabila o rekommenderas av folket här? Sen om några är i Thailand o har problem får ni gärna skriva. [X] i Thailand [ ] Problem att spela utan VPN Citera
Ronaldo Postad 1 November , 2015 Rapport Postad 1 November , 2015 [X] i Thailand[ ] Problem att spela utan VPN Gött. Kände mig ganska lugn men massa IRL-tomtar som skrämde upp mig Citera
MoonKenny Postad 2 November , 2015 Rapport Postad 2 November , 2015 [X] i Thailand[ ] Problem att spela utan VPN syn! Citera
WildAzes Postad 4 November , 2015 Rapport Postad 4 November , 2015 Om ni hade haft 18k i bankrulle hade ni spelat 200 eller 400/500? Har haft sämsta variansen i mitt liv senaste tiden tror jag. Citera
Denco Postad 4 November , 2015 Rapport Postad 4 November , 2015 Om ni hade haft 18k i bankrulle hade ni spelat 200 eller 400/500? Har haft sämsta variansen i mitt liv senaste tiden tror jag. 400/500.. beroende på hur ditt livskonto ser ut Citera
FRAEEN Postad 4 November , 2015 Rapport Postad 4 November , 2015 Om ni hade haft 18k i bankrulle hade ni spelat 200 eller 400/500? Har haft sämsta variansen i mitt liv senaste tiden tror jag. Jag hade valt 18k på rött tror jag (svart vinner aldrig). Citera
YummiKnullarAlla Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
WannaSeeMyPig Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Var inloggad lite tidigare och då var två turneringar med ~30 pers avbrutna. Citera
Madwax Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Var det inte samma sak förra året under SM-veckorna? Citera
TGrinder Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Var det inte samma sak förra året under SM-veckorna? Stämmer. Dom har fortfarande inte lärt sig hur man hanterar överbelastningsattacker.. Citera
Madwax Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Stämmer. Dom har fortfarande inte lärt sig hur man hanterar överbelastningsattacker.. Horribelt, verkligen under all kritik. Sjukt nog så är det ändå den sajten som man lirat merparten på i snart 10år eller vad den har varit öppen. Citera
CoffeK Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Horribelt, verkligen under all kritik. Sjukt nog så är det ändå den sajten som man lirat merparten på i snart 10år eller vad den har varit öppen. Helvete va det wajnas fan ska dom göra ss?! Nordea Swedbank hackade med... Citera
Madwax Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Helvete va det wajnas fan ska dom göra ss?! Nordea Swedbank hackade med... Tycker "whinet" är ganska befogat då de själva är så fruktanvärt "ansvarsfulla" och ska kontrollera allt i form av svenskaspel. Men framförallt är det befogat av att de stötte på EXAKT samma problem förra året, man kan tycka att man ska lära sig av sin av sina föregående misstag så de inte upprepas igen. Det är ju framförallt de själva som förlorar på deras klient är ostabil. Då de är de största vinnarna. Citera
WannaSeeMyPig Postad 8 November , 2015 Rapport Postad 8 November , 2015 Stämmer. Dom har fortfarande inte lärt sig hur man hanterar överbelastningsattacker.. Tycker "whinet" är ganska befogat då de själva är så fruktanvärt "ansvarsfulla" och ska kontrollera allt i form av svenskaspel. Men framförallt är det befogat av att de stötte på EXAKT samma problem förra året, man kan tycka att man ska lära sig av sin av sina föregående misstag så de inte upprepas igen. Det är ju framförallt de själva som förlorar på deras klient är ostabil. Då de är de största vinnarna. Problemet med överbelastningsattacker är väl att det är extremt svårt att försvara sig mot utan att stänga ner allt? Det är ingen liten bugg i koden direkt. Citera
Recommended Posts