TheGrinder Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Förstår inte varför man blir förvånad? Detta är ju vardagsmat på ss Är väll över 3000 pers på klienten så man ska nog va tyst Citera
minibiff Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Om dem gör detta i SM borde det appliceras på alla andra turneringar också eftersom hela "klienten" kraschat. För mycket fokus kan och ska inte läggas på SM imo, det är ett större problem än så... Var inte seriös. Fick in AQs vs AJo och torskade mot rivrad J även fast jag turna FD. Citera
litch Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Sjuuuukt detta är alltså. Vilka muppar det måste vara som sitter vid spakarna Citera
coconutbobby Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Var inte seriös.Fick in AQs vs AJo och torskade mot rivrad J även fast jag turna FD. Misstänkte att något sådant kan ha förekommit också x) Citera
litch Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 jaha... in och tilt-grinda Kenoexpress igen. reg där nu för tiden Citera
minibiff Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Detta hände inte på alliansens tid.... Citera
slowboy Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Detta hände inte på alliansens tid.... +1 Citera
Vladi Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Får jag HIV ikväll är det svenska spels fel! Citera
bjoelle Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Synar inte av det påståendet. Citera
YummiKnullarAlla Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
foogel Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Hoppas fan på pengar tillbaka! Utkastad igen när man sitter i squeezad pot med AK!!!! När jag loggar in igen så är markerna borta! Finns det något mer tiltande än att klienten kraschar mitt i en stor hand?!?!? Citera
CarlDenStore Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Hur fan kan ni inte SNAP-pausa så fort det sker? Hur inkompetenta är ni egentligen? Ska folk behöva torska 4-5 big blinds varje gång det här sker? Vi måste få pengarna tillbaka. Citera
Alex Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 skiter i vad era regler och saker säger jag tappa halvastacken för jag buggade ur och inte hann komma in det är bara och betala ut buyinen igen och skämmas det är en småsumma men jag ska ha tillbaka buyinen oavsett! Citera
ManiaCAA Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Asså tacka fan att man bara spelar på er jävla skitsajt nån turre om året,,, kanske ska dra ner på det tillomed... ÄR NI HELT JÄVLA INKOMPETENTA? Hålla en turre igång en gång om året är extremt påfrestande för en skiiiiitplatform som boss när ska ni inse det och byta från invalidnätverket..... Citera
nicklaslid Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Hur fan kan ni inte pausa så fort det sker? Hur inkompetenta är ni egentligen? Ska folk behöva torska 4-5 big blinds varje gång det här sker? Vi måste få pengarna tillbaka. Jag frågade dom exakt detta. Fick detta svaret Hej! Vi upplever en driftstörning, där man blev utloggad. I skrivande stund så verkar problemet vara löst med just inloggningen. Vi har avbrutit turneringarna fram till 18:15, så att vi kan se att det fungerar ordentligt. Har man spelat cash eller sitngo och inte fått spela ordentligt, maila oss så kikar vi på det. Vi återkommer med information om återbetalningar och liknande. För övrigt. Det är så klart lätt att skriva och tänka att vi inte gör något, men tro det eller ej så är det inte säkert att vi KAN göra det som "ska" göras. Så jag ber om lite förståelse även om det drabbar ert spel och upplevelse. Med vänlig hälsning Jan kundservice Citera
TheGrinder Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Antar alla som spelar får 500 på sitt konto. Annars hoppas ja alla bojkottar denna site som drar in brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrA med cash! Lite hyffs får man f-n ha mot sina kunder.. Citera
ölkaka Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 De borde pausa turren till nästa söndag eller nåt , segt om dom quittar turren för dom som har mycket marker ;S Citera
TGrinder Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Hoppas fan på pengar tillbaka! Utkastad igen när man sitter i squeezad pot med AK!!!! När jag loggar in igen så är markerna borta! Finns det något mer tiltande än att klienten kraschar mitt i en stor hand?!?!? Är väl självklart att dom ska betala tillbaka varenda öre till varenda spelare i turneringen oavsett om man bustat eller ej, fick DC precis och kommer tillbaka med underbara 10BB.. Även LångSöndag avbröts (istället för att pausa även den) där man dubblat andra handen mot grisfisk varpå man sen ringer kundtjänst och får förklaringen att det är driftstörningar och våra "tekniker" valde att avbryta turneringen. För jag har tilten runt hörnet..HIEIHAEIHAIHEAIHEHAIEIHHORUNGARHIWEAHIEAIH23jt4o354hjto5yre43j5tyhbfewrtgboj Citera
Pkr_Falk Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Detta hände inte på alliansens tid.... haha +1 Citera
Alex Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 mycke möjligt jag hade också mycke marker men vissa har mycke maker för dem han gå in och betta i en stor pott så man inte han syna för man muckade automatiskt alla ska sina buyin tillbaka och så får dem ha nytt datum för skiten Citera
upandcoming Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 Pengarna Tillbaka + Svs Skänker Prispotten I En Frirulle Citera
nicklaslid Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 det är inte så att det är första gången det händer heller, har varit såhär till och från sen i onsdags. Citera
smlove421 Postad 2 November , 2014 Rapport Postad 2 November , 2014 återbetallning,, vilka skämtare dom är !! Citera
Recommended Posts