TANDEMCYKELN Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Kan man använda pokeroffice på denna sida, och om det fungerar vilket nätverk ska man ställa in pokeroffice på för att livetrackern ska fungera. Poker room eller OnGame brukar det kallas för. PO ska stöda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Spelas det mycket FLT på nätverket? Mellan kanske 2/4 och 5/10? Och isåfall, är spelet bra(dåligt) eller dåligt(bra)? När på dygnet måste man spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patte_p Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 2/4 är det mycket action på i princip dygnet runt och spelet är riktigt slaskigt på amerikanskt maner. Helt perfekt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Jag har signat och satt in pengar på Tower gaming (tower poker) och kan inte logg in på klienten och inte heller föra över pengar till neteller. Det står att mina pengar är på hollywood poker account så jag vet inte riktigt. Någon som har haft liknande problem. Tps support har inte svarat på mina mail!!! Tjocko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 hmm dom har livesupport på hollywood snacka med dom då kan som inte komma undan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Spelar jänkarna där fortfarande? Eller är dom bannade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Spelar jänkarna där fortfarande? Eller är dom bannade? De har visst 30 dagar på sig från är ongame stoppade dem att hitta någon annanstans att spela. Ongame-skin med mest spelare från USA kommer gå dåligt tror jag. Eftersom HP troligen inte heller är skattefritt så kan det förmodligen vara lika bra och sluta spela där för alla svenskar. Eurobet och Bet24 är skattefria och på samma nätverk så de är definitivt bättre alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 dem har ju en bonus på 1500$ som släpps i 6 delar? dvs när jag clearat 250$ så får jag det..... inte så lätt att dra av 3600 11$ sit and gos på 3 månader kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 har kastat in lite deg på hollywoodpoker men hittar inte var jag ställer in så det fungerar med PT. finns ingenstans, "auto-import hhs from ongame network" t.ex... någon vetande som har lust å hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 File - Auto-Import Hand Histories - PokerRoom (Ongame Skins) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 File - Auto-Import Hand Histories - PokerRoom (Ongame Skins) stort tack. står bara (PokerRoom and skins) på min. har dock testat å köra in både hands och min statistikfil men får error på båda... får kolla lite närmre på det men är det statistikdb:n man ska köra in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Önskar alla andra som spelar på HP lycka till i WPT Celebrity Shootout II. Trevligt med bountys på $100 på alla kändisar. Pax för att slå ut Cherry 2000 och James Woods! Har hört att man vinna och få en natt med en Playgirls på Hugh Hefner´s palats liknade slott - bara det är ju värt ca 10 000 dollar ..tänk att få bada och plaska i den berömda grottan ....sen upp till "hotellsviten" Allvarligt talat , så skulle det vara skoj att få slå ut en megastjärna från "Hollywood fabriken " Hur ser bonusen ut på den siten !? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Har hört att man vinna och få en natt med en Playgirls på Hugh Hefner´s palats liknade slott - bara det är ju värt ca 10 000 dollar ..tänk att få bada och plaska i den berömda grottan ....sen upp till "hotellsviten" Allvarligt talat , så skulle det vara skoj att få slå ut en megastjärna från "Hollywood fabriken " Hur ser bonusen ut på den siten !? tror inte man får nå ligga direkt så det är väl inte så jävla skoj å gnida sig med ett par plastiga golddiggers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 edit: double Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts