Uppenberg Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Jag plussar ganska hyffsat hos party och ongame men hos prima går jag bara jämt upp ev lite back, tror ni kommer jag att plussa hos b2b då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Vet ej, b2b är mest loose calls tycker jag, inte allt for aggressivt. Mina små erfarenheter av Party så ar det mycket aggressivare så det beror på vad som passar dig. Nu har jag ingenaning om vilka stakes du spelar eller nl, limit och jag har inte spelat NL100 och neråt pa b2b och inte heller limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Du måste skriva mer vad du lirar, tex FL är b2b lätt fiskfattigast av dem alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Jag tycker average är bättre på prima än på b2b iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 Du måste skriva mer vad du lirar, tex FL är b2b lätt fiskfattigast av dem alla. jag spelar nl 50 och vill ha löst spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 jag spelar nl 50 och vill ha löst spel det får du inte på b2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 då är det väl ingen ide att ta deras bonusar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 njae, det blir ganska segt på 0.25/0.5 om du inte spelar väldigt många bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 njae, det blir ganska segt på 0.25/0.5 om du inte spelar väldigt många bord.jag spelar 4 bord, är inte så sugen på ta bonusar där jag bara kan gå jämt upp eller minus exkl. bonusar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne12 Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 ghhhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 29 Mars , 2006 Rapport Share Postad 29 Mars , 2006 alltså denna generalisering av b2b börjar gå för långt. Det GÅR inte att placera b2b i facket; tight-loosecalls-bla-bla-bla-site. Visst kanske det skiljer någon procent i det stora hela nätverken i mellan men att bomba PF.Nu med "konspirationsteorin" om att b2b är något slags "bli-rik-på-att-stjäla-blinds-på-cashgame-nätverk" är bara maskinerande för mig. OT: läs ovan, spela på b2b, bedöm själv. Ingen kan berätta för dig om du kommer att vinna på b2b eller ej de förstår du väll själv? Om du inte förstår det skicka mig ett PM så ger jag dig en 2.2 i odds på HU 100k buy-in utmaning! MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts