Gå till innehåll

Feed Back E.P.C / Grebbestad 2006


grebban

Recommended Posts

Det bäste med hela turneringen var faktiskt stuga 707. Det sjuka i sammanhanget är att jag fortfarande inte vet vem den där skåningen Parre är, trots att vi bevisligen har varit i samma stuga! Grrrr... Det har gott troll i detta!!!

 

 

Edit: En stuga som till och med jag plussade i, om än blygsamt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T.o.m. "Pokerölen" var ju löjligt dyr, jag menar, 35 spänn för enn 33 cl. är ju inte speciellt mycket billigare än ord. pris på 59 spänn för 50 cl.

 

Förlåt men du vet att om du tar hem 45 rake-cappade potter så har du betalat samma summa som för 10liter öl. Löjligt dyrt? Det är få ställen som man kan betala mindre än 35kr för en öl.

 

Ingen annan än jag som saknade ett sido-event? Det knude ha varit en flerbords (11bord, 99personers) SnG eller liknande men det hade varit roligt med lite mer turneringspoker under helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T.o.m. "Pokerölen" var ju löjligt dyr, jag menar, 35 spänn för enn 33 cl. är ju inte speciellt mycket billigare än ord. pris på 59 spänn för 50 cl.

 

Förlåt men du vet att om du tar hem 45 rake-cappade potter så har du betalat samma summa som för 10liter öl. Löjligt dyrt? Det är få ställen som man kan betala mindre än 35kr för en öl.

 

Ingen annan än jag som saknade ett sido-event? Det knude ha varit en flerbords (11bord, 99personers) SnG eller liknande men det hade varit roligt med lite mer turneringspoker under helgen.

 

Beklagar då lite dårlig info, S&G gick hela tiden med strartlistor vid cashen, samt att det 27 manna turneringar på "bakongen" under lördagen, men som sagt. Vi skall skylta bättre nästa gång, promisse :D

/Grebban & River

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får tacka för allt beröm i vår stuga 707.

(Mrstudd, StoneRiver, RonnyL & Kanyl från GKS i Göteborg)

 

Nästa gång satsar vi på Multitable.

 

Åsså är ju ölen gratis i vår stuga. Bara hävda att det är rake så vips har man en kall i handen.

 

Ni är alla välkomna nästa vända till stuga 707 för mer sjuka potter.

( Det blir troligen 411 igen nästa vända det är närmare så slipper man slinta i spat på dom hala bryggorna)

 

Citat " Ne jag har bara 7, 3:an" efter att ha synat 3200kr på river.

 

:lol:

 

Väl mött & Tack för ett bra evenemang Grebban & Jeppe

 

P.S Det finns även film från vår stuga att tillgå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trevlig tillställning. En del blev lite väl fulla och störiga vid borden på lödagskvällen kanske, men sånt får man ta.

 

Jätteklonk på att vara vegetarian förresten. När alla andra fick äta likblek korv stroganoff fick jag en lyxig pastasallad med en massa tillbehör. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T.o.m. "Pokerölen" var ju löjligt dyr, jag menar, 35 spänn för enn 33 cl. är ju inte speciellt mycket billigare än ord. pris på 59 spänn för 50 cl.

 

Förlåt men du vet att om du tar hem 45 rake-cappade potter så har du betalat samma summa som för 10liter öl. Löjligt dyrt? Det är få ställen som man kan betala mindre än 35kr för en öl.

 

Ingen annan än jag som saknade ett sido-event? Det knude ha varit en flerbords (11bord, 99personers) SnG eller liknande men det hade varit roligt med lite mer turneringspoker under helgen.

 

 

Haha instämmer! Det ska till en pokerspelare för att säga att det är dyrt med 35 kr för en 33 cl flasköl men samtidigt syna 2-3.000 med inget för att det är så "billigt". (Obs inga personliga påhopp här alltså)

 

Annars så var det en väldigt bra arrangerad turnering och helg. Jag kommer nästa gång också, helt klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagar då lite dårlig info, S&G gick hela tiden med strartlistor vid cashen, samt att det 27 manna turneringar på "bakongen" under lördagen, men som sagt. Vi skall skylta bättre nästa gång, promisse :D

/Grebban & River

 

SnG:sen såg jag och spelade så mycket jag bara orkade, dock såg jag aldrig några flerbords-sng:s...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beklagar då lite dårlig info, S&G gick hela tiden med strartlistor vid cashen, samt att det 27 manna turneringar på "bakongen" under lördagen, men som sagt. Vi skall skylta bättre nästa gång, promisse :D

/Grebban & River

 

SnG:sen såg jag och spelade så mycket jag bara orkade, dock såg jag aldrig några flerbords-sng:s...

 

Va nog bara en på Lördagen 24pers, Som jag i stort sett ledde hela vägen till HU men som jag, som vanligt torska :cry:

Tog 5 timmar att spela!!! hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt så fungerar saker å ting när Grebbestad Poker fixar en stor turnering. Nu har jag med sedan Håby förra året. Allting med turneringen fungerar klanderfritt. Inget snack om saken.

 

Det jag tyckte var konstigt, var att det kördes så många 300 tändstickors S&G.

 

Jag tyckte det var konstigt dels eftersom nästa niva var 1000 tändstickor. Samt jag misstänker att de flesta kommer till en sån här turnering laddade med tändstickor i byxfickorna. Detta med tanke på inköpet till turneringen, även om man vunnit sin biljett i nått kval eller dylikt. Jag har svårt att tro att en majoritet kom dit som "blacknissar" och med en sovsäck under armen.

 

Håller även med om skyltningen för cash och S&G, det borde bättras med tanke på antalet bord.

 

Tack än en gång för en lysande arrangemang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt bra ordnat!

 

Pengarna kom in på kontot i utlovad tid, logistiken fungerade perfekt osv.

Allt var toppen!

 

En fråga bara, var köper ni dom där riggade lekarna ? Skulle behöva ett par av dom.. :lol:

 

*ler* värst riggade måste de varit i slutet av helgen.... Grebbestad poker hade 24 reggade till start på fredagen. 10 kom ITM, 3 på finalbordet och yterligare ngr väldigt högt på listan....... Riggat, Japp- Köpa ett par lekar *ler, gott* :D

Men hur kul som helst att våran klubb viasade att de kan poker ;)

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...