Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker!


anakha

Recommended Posts

Ack kontrollpanelen, den hade man helt glömt bort, haha. Fixat nu, tack för den lilla värdefulla informationen :)

 

Du hade rätt om att man skulle vänta ett tag. Men tyvärr så hittar jag bara ett nytt problem.

Det står att jag importerat 4 mail (vilket är korrekt) och att det gick bra, men längst ner på info rutan man får när man importerat klart står det ngt dyligt "X hands could not be imported because they are not texas hands (or unsupported tournament hands". Så vad gör man åt det. Kör version 2.05.02 om det är detsom är problemet, tror inte det iofs..Känns som det är nå litet bagatell fel bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 517
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varje gång den försöker ta hem en hand står det så här i filen

 

C:\Program\MultiPoker\HandHistory\Stackhunter\20050810\Table 37049 (6 max).txt : Unable to get the game level...$100 NL Texas Hold'em - Wednesday, August 10, 17:57:46 EDT 2005

Det där löser sig om du installerar senaste patchen.

 

edit: eller inte, såg inte att du redan hade den versionen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående att byta databashanterare... Nån som har gjort det? Som jag förstår det hela installerar man PostgreSQL, konverterar handdatabasen och allt är fix och färdigt. Inga gömda avgifter nånstans? ;)

 

Inga gömda avgifter. Men Poker Grapher (om du använder det) kommer inte att fungera längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar FL SH 1/2 bord

 

Efter att ha lagt in ca 20 000 händer i pokertracker skulle jag vilja göra lite avancerade sökningar för att kolla var eventuella läckor finns.

 

En fråga kan tex vara, får jag AK på preflopp går jag oftast med hela vägen till river om bordet inte ser för skrämmande ut. Vad jag skulle vilja veta är går jag plus eller minus på detta i längden om jag inte träffar A eller K på floppen.

 

Detta är ju helt situationsbundet men ett exempel på vad jag skulle vilja söka på i PT, nån som vet om detta låter sig göras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, iom att databasen nu finns i sql kan du skriva sökingar som ser ut lite hur som helst (men då gäller det att du gör det själv (kolla efter hjälp på pt forumet)...

 

Annars är det filterknappen som står till buds under "general info"... du kan även kolla stats som W$WSF, W$SD och WtSD på just AKs och AKo vilket i stortsett säger hurvida ditt flop spel osv är vinnande eller ej.

 

W$WSF - % of times player won money when seeing flop (with this hand)

W$SD - % of times player won money when going to showdown with this hand

WtSD - % of times player went to showdown When seeing the flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...